Moto-foto yarışması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
selam arkadaşlar.
eskiden bazı konularda kendi aramızda yarışma yapardık.
şimdi de benim esinlendiğim bir konuyu buraya taşıyarak MOTOSİKLET ÜZERİNDE HAREKET HALİNDE ÇEKİLDİĞİMİZ fotoğrafları yayınlayalım. en güzel olanı oylamayla seçelim :)
tabii ki her yeni katılımcının adını istatistiğe eklenmesi işi moderatörlere düşüyor.

ben kendi adımı yazdırarak başlıyorum.
katılımın son günü 01/04/2011 olsun...
eğer yönetim de kabul ederse ik üçe girenlere tişört, şapka, balaklava gibi hediyeler verilsin....

ne dersiniz?

1- yürekçe
2- ?
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Aslında ben de katılmak isterdim. Lakin çoğu kişinin oyunu verirken altındaki motorun marka ve modelinin büyük bir payı olacağını düşündüğümden katılmıyorum. Ama oy kullanacağım ve yarışmayı takip edeceğim.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Aslında ben de katılmak isterdim. Lakin çoğu kişinin oyunu verirken altındaki motorun marka ve modelinin büyük bir payı olacağını düşündüğümden katılmıyorum. Ama oy kullanacağım ve yarışmayı takip edeceğim.

marka, model,cc, tarz vs farkı gözetilmezksin açılmıştır.
lütfen kendi kendinizi kategorize etmyin. hem zaten bunu bir oyun olarak görün.
hatta benim öyle ahım şahım bir fotom bile yok.
yani favori olmadığımı biliyorum. am eminim çok güzel görseller oluşacaktır :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Giden duran farketmesin ilk ben başlıyım bari. :)

Herşey hediyeler için!!!!!

 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL


Bu sayılırmı?.....

Fazer le tam siper giderken.... :p
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Duran olursa ben de varım :)


o6gvep.jpg
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
1.Yurekce
2.Alper41
3.Anil89tas
4.FlexMan
5.Dr.MZÇ

Eğer fotoğrafını çekecek güzel bir motor bulursam ben de katılırım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst