"Motards" Grubunu kuruyorum, gelmek isteyeni beklerim

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
"Motards" adı altında, supermoto ve cross grubu kuruyorum. Logo ve sticker tasarımlarını bu hafta yapıcam. Istanbulda olup supermoto veya cross kullanan insanları bir araya getirmeyi planlıyorum.

Sinema tv ve grafik animasyon eğitimim olduğu için yurt dışındakiler gibi supermoto gurup sürüşleri ve holiganlıkları görüntüleri çekip yayınlamayıda planlıyorum.
Yanlış anlamayın bende 2 sene çin malı motosiklet kullandım ama gurupta çin malı motosiklet olması konusunda biraz kararsızım, böyle bi gurupta biraz arka planda kalabilirler diye düşünüyorum.
Şu anda 4 supermoto hazırdayız zaten, logo çalışması vb yapıldıktan sonra istanbul sokaklarında bir video işi hazırlamayı planlıyorum. Genel tarihi mekanlarda dar sokaklarda videolar çekip yayınlıycam.

Dediğim gurup konseptinin benzerini görmek isteyenler "Pimp Star Family" videolarına bakabilirler.

Teşekkürler, bu konu altında logo ve sticker tarzı tasarımları daha sonra paylaşıyo olucam.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
şu yazdığın ''gurupta çin malı motosiklet olması konusunda biraz kararsızım'' kelimen yüzünden emin olmalısınki en az 10,,15 kişi kaybettin,

ben arazıde çok Husaberg,,,,ktm çinlilerden geride gördüm,
adam motoru almış stres atmak için çamura sokmaz,
yatırmaktan korktuğundan tümseğe tepeye vurmaz...

sonuçta maksat muhabbet olacağından pek marka kısıtlaması olması iyi değildi,

ben zaten süper moto ile croos'u aynı kategörüye dahi koymuyorum,
biri asfalt oyuncağı dieri arazı toprak çamur,
birinin yaptığını dieri,,,dierinin yaptığını öteki yapamaz çünki...

neyse karar senin,
Bol şanslar...
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
şu yazdığın ''gurupta çin malı motosiklet olması konusunda biraz kararsızım'' kelimen yüzünden emin olmalısınki en az 10,,15 kişi kaybettin,

ben arazıde çok Husaberg,,,,ktm çinlilerden geride gördüm,
adam motoru almış stres atmak için çamura sokmaz,
yatırmaktan korktuğundan tümseğe tepeye vurmaz...

sonuçta maksat muhabbet olacağından pek marka kısıtlaması olması iyi değildi,

ben zaten süper moto ile croos'u aynı kategörüye dahi koymuyorum,
biri asfalt oyuncağı dieri arazı toprak çamur,
birinin yaptığını dieri,,,dierinin yaptığını öteki yapamaz çünki...

neyse karar senin,
Bol şanslar...

Yani ticari amacı olmayan bir gurup olduğu için kişi sayısının sorun olacağını sanmıyorum, 4 kişide olsa sonuç olarak bizim grubumuz olucak. Genel amacı video çekmek, tarihi alanlar ve motosiklet kültürünü birleştirmek.
Hem keyifli bir motosiklet videosu izlerken hemde youtube gibi bir kanalda türkiyedeki güzel kareleri göstermek keyıflı olucaktır :cat:

Zaten kararsızım dedim daha gurupla ilgili çalışmalar yapılmış değil. Çin malı motor dememdeki amaç yakışıklı str gibi motorlar değilde benim eski asya gibi motorları videoda gösterme çekincem. Kaliteli işler yaparak hem eğlenip hem video ortamında yayılmak istiyorum :mrgreen:
Dediğim gibi biyerde toplanıp köfte yiyen guruplardan değilde farklı bir konseptte olmayı planlıyorum. (köfte yiyenlere bişey demedim yanlış anlaşılmasın :mrgreen: )
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Amacında değilde kelimelerde bi sıkıntı var genel olarak :mrgreen:

İl okuduğumda tiki, concon, moncik, şakırdak, ponki ponki, üçyüzbeşyüz tiskotistestronik insanlar topluluğu sandım :queen:

Anladığım kadarıyla amacın, yaşayıp sevdiğin şehirin özünü oluşturan yapıların bulunduğu muhitlere ufak grup gezileri yapmak

ve bu gezileri izlenirliği arttırmak adına profesyonel eli değmişçesine Dünya' ya sunmak :)

Doğru anlamışsam, "ahanda 500 bastım..!!" videolarındansa tabiki tercihim olur :cat:

Keşke dört arkadaş logonuzu oluşturup, bikaç çıkartma belki tişört bastırıp, genel kurallarınızı koyup "şöyle bir grubuz beyler" deseydin bir video ile

çok net anlaşılırdın :) Üç video montajlayıp bu işin peşini bırakacaksanız boşuna heveslendirmeyin bizi, aylık seri bekleriz :mrgreen:

Kolay gelsin, böyle bi amaç için bu şehirden daha güzel bi şehir (hernekadar içine edilsede :pr:) olduğunu zannetmiyorum :rendeer:
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
209
Sürüş pozisyonuna göre mi ayarladınız grubu ? Yukarda bi arkadaşın dediği gibi birinin yaptığını öteki yapamaz. Kros arazide süpermoto asfaltta konuşur :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Şimdilik sadece logo veriyorum, devamını bikac gün içinde video çekerek vericem sabredin anlatıcam derdimi :cat: :mrgreen:

untitled_1_by_kefeeee-d5eedyh.jpg


Taslak tabiki, detayları düzelticem :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
"Motards" adı altında, supermoto ve cross grubu kuruyorum. Logo ve sticker tasarımlarını bu hafta yapıcam. Istanbulda olup supermoto veya cross kullanan insanları bir araya getirmeyi planlıyorum.

Sinema tv ve grafik animasyon eğitimim olduğu için yurt dışındakiler gibi supermoto gurup sürüşleri ve holiganlıkları görüntüleri çekip yayınlamayıda planlıyorum.
Yanlış anlamayın bende 2 sene çin malı motosiklet kullandım ama gurupta çin malı motosiklet olması konusunda biraz kararsızım, böyle bi gurupta biraz arka planda kalabilirler diye düşünüyorum.
Şu anda 4 supermoto hazırdayız zaten, logo çalışması vb yapıldıktan sonra istanbul sokaklarında bir video işi hazırlamayı planlıyorum. Genel tarihi mekanlarda dar sokaklarda videolar çekip yayınlıycam.

Dediğim gurup konseptinin benzerini görmek isteyenler "Pimp Star Family" videolarına bakabilirler.

Teşekkürler, bu konu altında logo ve sticker tarzı tasarımları daha sonra paylaşıyo olucam.
-------------------------
Hem keyifli bir motosiklet videosu izlerken hemde youtube gibi bir kanalda türkiyedeki güzel kareleri göstermek keyıflı olucaktır :cat:

Zaten kararsızım dedim daha gurupla ilgili çalışmalar yapılmış değil. Çin malı motor dememdeki amaç yakışıklı str gibi motorlar değilde benim eski asya gibi motorları videoda gösterme çekincem.

Başlığı görünce özel olarak çağrılmadığım için çok darıldığımı belirtmek isterim... :p Konuyu okuyunca ise gerçekler daha acı geldi... İstanbula özel bir grub ve çinlilerin olmadığı bir grup :cyclopsan

Şaka bir yana en azından logo ve sticker olaylarına dahil olmak isterim belki.

Ayrıca konseptini beğendiğimi de söylemeliyim. Tamam yurt dışından kopya belki ama olsun, TR de olmayan ve "olsa güzel olur" diyebileceğim bir tarz düşünmüşsün. Ancak eklemek istediğim 1-2 şey var, kendi düşüncelerim, tavsiye bile sayılmaz.

"Motard" kelimesi sadece SM için kullanılıyor diye biliyordum ben. Hani bu çok önemli değil ama grubun içine Cross-Enduro tarzı motorları nasıl katacaksın onu anlamadım. Madem bukadar farklı ve keskin bir konsept düşünüyorsun, bence cross muhabbetini de netliğe kavuşturman gerek gibi. Bir de sadece şehir içi videoları olacaksa cross'ların dahil olması olası bir durum ancak bazı SM videoları gibi bol virajlı şehir dışı yolları videoları da olacaksa cross'ların katılması zor olur. Şehir içi çekimlerinde figüran görevi görmelerine karşı değilim ama bak :mrgreen:

Çinli motorlar hakkında seni anlıyorum. Fakat yurt dışındaki klasik KTM veya Husab. motor videolarının da beni baydığını söyleyebilirim. Hani değişiklik olsun diye janjanlı yada modifiye edilmiş çinli motorları da videoya dahil edebilirsin. Ki eğer pilotajın da güzel olduğu videolar çekeceksen çok daha değişik bir hava katacaktır olaya. Diğer videolarda illa KTM miz olması gerekmiş gibi bir hava var hep. Bu biraz farklı olabilir belki.

Buarada 4 kişilik grupta siteden kimse var mı?

@mehmet Bunlar bize özel değil miydi ?? :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
şu yazdığın ''gurupta çin malı motosiklet olması konusunda biraz kararsızım'' kelimen yüzünden emin olmalısınki en az 10,,15 kişi kaybettin,

ben arazıde çok Husaberg,,,,ktm çinlilerden geride gördüm,
adam motoru almış stres atmak için çamura sokmaz,
yatırmaktan korktuğundan tümseğe tepeye vurmaz...

sonuçta maksat muhabbet olacağından pek marka kısıtlaması olması iyi değildi,

ben zaten süper moto ile croos'u aynı kategörüye dahi koymuyorum,
biri asfalt oyuncağı dieri arazı toprak çamur,
birinin yaptığını dieri,,,dierinin yaptığını öteki yapamaz çünki...

neyse karar senin,
Bol şanslar...

beni kaybettin %100 bütün parçaları çinli olan krosumla gelecektim.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
STR alınıyomuş yırttık desene :) ama logo çalıntı ve çok basit.
örnek şöyle bişey olabilir;(acele yaptım)



sticker kendi çalışmamdır.kullanılacaksa telif hakları bana aittir :p
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
koreli motorları kabul ediyorsanız geziler için bana özel mesaj atabilirsiniz, müsaitsem katılmak isterim :)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Daha fikir aşamasındayız ya yavaş yavaş oturucak herşey. Logonun basit olmasından yanayım zaten @ozrace nin yaptığı kafada bişey düşünmüyorum. Tek sabit akılda kalıcı bir logo olması tercihimdi ki belirledik zaten :mrgreen:

Forumdan kimse yok henüz ama @Syanur seni kurunca direk dahil edicem o kesin :mrgreen:
Cross olayına gelirsekte, viraj eğlenceleri tarzı işlerde, dar sokaklarda supermotolar eğlenirken bulabileceğimiz merdiven, şehrin içinde küçük arazi noktaları tarzı yerlerde cross sahibi arkadaşlarlada eğlenebiliriz diye düşündüm, bakarsınız ikna ederiz bi jant lastik alır onlarıda supermoto yaparız :mrgreen:

Yanlış anlamayın çinli olayını. Rx125, str gibi yakışıklı motosikletleri görmeyi tabiki isteriz, insanların görmek isteyeceği öncü vedikkat çeken üyeleri olan bir gurup kurma çabasındayım sadece:mrgreen: Benim eski asya 200gy olsa kendimide almazdım böyle bi grup çalışmasına :mrgreen:

Grafik ve görsel konularda yardım etmeye çalışan arkadaşlara çok teşekkür ederim ama sanırım o kısmı ben hallederim ya, Görsel iletişim tasarımı mezunuyum zaten :mrgreen:

Haftaya faaln bir video yapıp yükliycem devamında ise gruptaki sayımıza göre haftalık veya aylık şekilde keyifli toplantılar yapıp eğlenceli videolar çekebilceğimizi düşünüyorum :mrgreen:

Bide zaten söylediğim gibi gelmek isteyen olursa beklerim, ticari kaygımız yok sonuç olarak beni kaybettin tarzı şeyler yazmanıza hiç gerek yok, koşullara uyduğunuz sürece neden grupta olmayasınız zaten :mrgreen:

Şuanda gruptaki durumumuz şöyle.

-Ben: Husqvarna 610SM
-Emre: KTM 690 SMC-R
-Cemre: Suzuki Drz-400 SM
-Özgür: Derbi 125 Sm
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
viraj eğlenceleri tarzı işlerde, dar sokaklarda supermotolar eğlenirken bulabileceğimiz merdiven, şehrin içinde küçük arazi noktaları tarzı yerlerde cross sahibi arkadaşlarlada eğlenebiliriz diye düşündüm,

size şimdiden iyi eğlenceler, benim iş güç çok yoğun, düşüp bir tarafımı kırma riskine giremem, geçindirmem gereken bir ailem var :) ben istanbul dışına çıkayım, bana yetiyor :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
çinliyi almıyorsan motorsuzun adını ağzına almazsın sanırım...
baştan kaybettim desene...

ehh, şimdiki çinliler de zamanı gelince superduke vs. alınca seni hesaba almazlarsa gücenmezsin artık, yılların 2 tekercisi gibi görünüp de markacı damgası yemek üzere olan ama aslında bence " çıktığı yumurta kabuğunu beğenmeyen pozisyonuna kendini sokan" dersem kızmazsın değil mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst