- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,397
- Konu Yazar
- #1
http://www.motosiklet.net/forum/acil-kan-ihtiyaclari/79172-motocunun-ogluna-kan-araniyor.html
arkadaşlar bu başlık altında açmıştım konuyu.sağolsun birçok arkadaşımdan yanıt geldi..kan alımı tarihi henüz belli değil ama ,,bu abimizde ömrünü motosikletlerle geçirmiş birisi. simdi ben diyorum ki....istanbul maltepeye gelebilecek arkadaşlar (hele birde kan verebilecekler olursa süper olur) ama 5 ama 25 kişi artık kaç kişi olursa..birgün buluşup bu abimizin yanına hepberaber motosikletlerimizle bir ziyarete gitsek?? yanındayız yanlız değilsin gibisinden kendisini rahat ettirebilecek bir ortam oluştursak moral ziyareti yapsak iyi olmazmı??eğer 3-5 kişi dahi olsa katılım olursa bu işi yapalım derim arkadaşlar..hem de hala birbiriyle tanışmamış arkadaşlar tanışma fırsatı bulurlar..önceden biz günü saati ayarlarız,baskın yaparız
nasıl olur? ne dersiniz??? bence onun için mükemmel derecede rahatlatıcı ve anlamlı bir ziyaret olur..
(ev ortamına değil işyerine gideceğiz.kendi işyeri olduğu için ziyaret saati otopark sorunu yoktur)
arkadaşlar bu başlık altında açmıştım konuyu.sağolsun birçok arkadaşımdan yanıt geldi..kan alımı tarihi henüz belli değil ama ,,bu abimizde ömrünü motosikletlerle geçirmiş birisi. simdi ben diyorum ki....istanbul maltepeye gelebilecek arkadaşlar (hele birde kan verebilecekler olursa süper olur) ama 5 ama 25 kişi artık kaç kişi olursa..birgün buluşup bu abimizin yanına hepberaber motosikletlerimizle bir ziyarete gitsek?? yanındayız yanlız değilsin gibisinden kendisini rahat ettirebilecek bir ortam oluştursak moral ziyareti yapsak iyi olmazmı??eğer 3-5 kişi dahi olsa katılım olursa bu işi yapalım derim arkadaşlar..hem de hala birbiriyle tanışmamış arkadaşlar tanışma fırsatı bulurlar..önceden biz günü saati ayarlarız,baskın yaparız
nasıl olur? ne dersiniz??? bence onun için mükemmel derecede rahatlatıcı ve anlamlı bir ziyaret olur..
(ev ortamına değil işyerine gideceğiz.kendi işyeri olduğu için ziyaret saati otopark sorunu yoktur)