moral ziyaretine varmısınız???

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
http://www.motosiklet.net/forum/acil-kan-ihtiyaclari/79172-motocunun-ogluna-kan-araniyor.html

arkadaşlar bu başlık altında açmıştım konuyu.sağolsun birçok arkadaşımdan yanıt geldi..kan alımı tarihi henüz belli değil ama ,,bu abimizde ömrünü motosikletlerle geçirmiş birisi. simdi ben diyorum ki....istanbul maltepeye gelebilecek arkadaşlar (hele birde kan verebilecekler olursa süper olur) ama 5 ama 25 kişi artık kaç kişi olursa..birgün buluşup bu abimizin yanına hepberaber motosikletlerimizle bir ziyarete gitsek?? yanındayız yanlız değilsin gibisinden kendisini rahat ettirebilecek bir ortam oluştursak moral ziyareti yapsak iyi olmazmı??eğer 3-5 kişi dahi olsa katılım olursa bu işi yapalım derim arkadaşlar..hem de hala birbiriyle tanışmamış arkadaşlar tanışma fırsatı bulurlar..önceden biz günü saati ayarlarız,baskın yaparız:p
nasıl olur? ne dersiniz??? bence onun için mükemmel derecede rahatlatıcı ve anlamlı bir ziyaret olur..
(ev ortamına değil işyerine gideceğiz.kendi işyeri olduğu için ziyaret saati otopark sorunu yoktur)
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
125
samet kardeş,
ben kan veririm dedim sana o linkteki konuyu tekrar okudum sen ab rh pozitif arıyormuşsun benim kanım a rh pozitif b harfini görmemişim bu tarz olaylar bende heyecan yaratır o sebbeten ama genede hastaneden öğrensinler kan takası yapılabiliyorsa numaram sende vardır.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
canın sağolsun dostum.düşünmen bile yeter.ama ben bu konuyu açmakla yanlışmı yaptım acaba düşüncem doğru değilmiydi acaba diye düşünmeye başladım..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
kan verme tarihi bu ay sonuna kadar belli olacak sanırım.
ben ondan önce motosikletli bir grup arkadaşımızla ustaya moral ziyareti yapmayı planlamıştım ama galiba katılım hiç olmayacak:pr:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
buna ortaklaşa karar vereceğiz.şimdilik hiçbişey belli değil.katılacak arkadaşların ortak görüşlerine göre planlamayı düşünüyorum.yer maltepede.minibüs yolunun üstünde belediye başkanlığı binasına çook yakın.birde alışveriş merkezi var.carrefour muydu champion muydu karıştırdım şimdi..onun karşısında...katılmak isteyen arkadaşlar varsa gün ve saat tekliflerini yazarlarsa sevinirim....
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Samet abi,
forumun ve motosiklet tayfasının aksine malesef hafta içi izin yapıyorum. çok istememe rağmen gelemedim bugünkü protesto toplantısına da. olur da tarih-zaman uyarsa seve seve katılırım ziyarete.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
olur be kardeşim.belkide iftardan sonra planlarız.yeterki duyarlı ve ustamızın sıkıntısını paylaşmak isteyen arkadaşlarımızı toplayalım.gerekirse ustayı ben bir bahane ile iftardan sonra dükkanına çağırırım.motorlu topluluğu görünce yanındayız ustam sözleriyle duygusal anlar bile yaşanabilir.ben tüm kalbimle bu işi yapmak için akadaşlarımdan destek bekliyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:28 ----------

Allah Allah ya kimse okumuyor ya İstanbuldan kimse okumuyor ya da düşünmek bile istemiyorum ama kimse dert paylaşmak destek olmak için kılını kıpırdatmak istemiyor..enteresan yahu:pr:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
İstanbulda olsam seve seve düşünmeden gelirdim. Amma velakin 1100 km gibi bi mesafe. İnş. istanbuldaki arkadaşlar, bu konuda da duyarlı olurlar.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
şu an itibariyle 272 kişinin okumuş ama 1-2 kişi dışında gelirim diyeni geçtim yorum yapan bile yok..duyarlılığımız ya kaybolmuş ya da TANIMADIĞIM ADAMIN yanında ne işim var mantığı yürütülüyor...
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
kardeşim bunu yazarken belki yanılıyor olabilirim ama yinede düşüncemi paylaşmak istiyorum.Bu konuyu MT modatörleri yazmadıkça kimse itibar etmez. Bu millete ya düşük fiyatla piknik daveti veya bedava çiğköfte çağrısı yap gör yanında +2, +4 kişi arkadaşı ile nasılda geliyorlar.Belki bana çok sinirlenen olacak ama ben bunu gördüm bizim MT ailesinde.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
kardeşim bunu yazarken belki yanılıyor olabilirim ama yinede düşüncemi paylaşmak istiyorum.Bu konuyu MT modatörleri yazmadıkça kimse itibar etmez. Bu millete ya düşük fiyatla piknik daveti veya bedava çiğköfte çağrısı yap gör yanında +2, +4 kişi arkadaşı ile nasılda geliyorlar.Belki bana çok sinirlenen olacak ama ben bunu gördüm bizim MT ailesinde.


doğrudur dostum.bende bundan bahsediyorum.ben promosyon yapmıyorum.sadece oğlu canı ciğeri büyük ve önemli bir hastalığa yakalanmış olan bir babaya,ilgilenilir düşüncesiyle camiamızdan olan 35 yıllık bir motorcuya moral verelim diyordum.
şöylemi yapalım..moderatöre ulaşalım.konuyu o açsın.iftardan sonra tüm masraflar samet e ait gelenlere çiğköfte ayran ikramımızdır..yada dürüm filan..
hayır ben sadece insanlık namına camiamızdan olan bir abimize herşeyden önemlisi bir babaya destek olalım moral verelim diyorum.kimseden de maddi bişey istemedik.sadece ustam,abim yanındayız,dualarımız seninle gibi bir ziyaret idi.olmazsa benzin masraflarınıda karşılayalım bari...
bizim mt ailesine hiç yakışmadı bu davranış.hiçç ama hiççç:pr:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bence bir öneri ama nasıl kabül görür bilemem.cuma akşamı maltepe sahilde Muhammet abimizin verdiği iftar yemegi var.nerden baksanız 60-70 motorcu arkadaş gelir yemege.arkadaşlarla konuşsak zaman uygun olursa ordan bir ugranabilir.ben şahsım adıma giderim.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
doğrudur dostum.bende bundan bahsediyorum.ben promosyon yapmıyorum.sadece oğlu canı ciğeri büyük ve önemli bir hastalığa yakalanmış olan bir babaya,ilgilenilir düşüncesiyle camiamızdan olan 35 yıllık bir motorcuya moral verelim diyordum.
şöylemi yapalım..moderatöre ulaşalım.konuyu o açsın.iftardan sonra tüm masraflar samet e ait gelenlere çiğköfte ayran ikramımızdır..yada dürüm filan..
hayır ben sadece insanlık namına camiamızdan olan bir abimize herşeyden önemlisi bir babaya destek olalım moral verelim diyorum.kimseden de maddi bişey istemedik.sadece ustam,abim yanındayız,dualarımız seninle gibi bir ziyaret idi.olmazsa benzin masraflarınıda karşılayalım bari...
bizim mt ailesine hiç yakışmadı bu davranış.hiçç ama hiççç:pr:

Öyle demesin.
20 yaşında bir bayana desin.. Hastane bahçesine sığmayız.
Arkadaşım duyarlılığın için teşekkürler.
Birkısım arkadaşların da ramazandan etkilendiklerine inanıyorum. Yoksa ne oldu da bu toplum bir anda duyarsızlaştı.
Çevremdeki arkadaşlarla irtibata geçip sana eşlik etmeye gayret göstereceğim.
Fakat kimse adına söz vermem imkansız.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
orada olsaydım kesin gelirdim.

sametçim, sen vefalı bir insansın, dilerim bir gün tanışmak nasip olur :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bence bir öneri ama nasıl kabül görür bilemem.cuma akşamı maltepe sahilde Muhammet abimizin verdiği iftar yemegi var.nerden baksanız 60-70 motorcu arkadaş gelir yemege.arkadaşlarla konuşsak zaman uygun olursa ordan bir ugranabilir.ben şahsım adıma giderim.

bu çok güzel olurdu inanki...gerçi o abimizden şahsım adına iftara davet almadım ama olsun bi kenarda da olsa beklerim ben..inşallah başarırız bunu...60-70 i geçtim 10-15 olsa da razıyım....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:45 ----------

Öyle demesin.
20 yaşında bir bayana desin.. Hastane bahçesine sığmayız.
Arkadaşım duyarlılığın için teşekkürler.
Birkısım arkadaşların da ramazandan etkilendiklerine inanıyorum. Yoksa ne oldu da bu toplum bir anda duyarsızlaştı.
Çevremdeki arkadaşlarla irtibata geçip sana eşlik etmeye gayret göstereceğim.
Fakat kimse adına söz vermem imkansız.

inşallah osmanba inşallah....iş işten geçmeden başsağlığı (Allah korusun)yerine moral vermek destek olmak daha güzel diye düşünüyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:47 ----------

orada olsaydım kesin gelirdim.

sametçim, sen vefalı bir insansın, dilerim bir gün tanışmak nasip olur :)

vefa sözde değil özde olmalı bence..teşekkür ederim.kimbilir birgün tanışırız belkide...bunu bende isterim emin olun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst