Mondial Zam Yapmış

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Mondiallin sayfasına girdim RS151 in fiyatına baktım en son baktığımda 1-2 ay önce 1800 kusurdu şimdi 2047 olmuş durumdan haberi olan var mı? Bu zamanda cok gereksiz bir zam olmuş bence ama sezona motosikletle girmek isteyenlere kötü süpriz olmuş diğer firmalardaki durum ne acaba?
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Mondialinde bir yerleri kalktı sanırım.Yada yamaha ile kendini aynı kefeye koyuyor

rsyi bırak çoğuna zam gelmiş hadi hayırlısı
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
mondial 2-3 gün önce bi zam yaptı örnegin 125 uag yi 1500 den 1750 ye cıkarmıstı.ötv inince 1592 ye indirmiş adamlar çakal indirimi zamlı fiyattan yapıyorlar.1500 deyken indirim yapsalar satış patlardı :)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
valla arkadaşlar bence almayın mondial falan paranızı biriktirin motor hayalinizi bir yıl erteleyin japon lu güzel sağlam motor alın ,;)
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
mondial 2-3 gün önce bi zam yaptı örnegin 125 uag yi 1500 den 1750 ye cıkarmıstı.ötv inince 1592 ye indirmiş adamlar çakal indirimi zamlı fiyattan yapıyorlar.1500 deyken indirim yapsalar satış patlardı :)


Arkadaş çok haklı bende gördüm o olayı sitesinden.Hakkaten çakal bunlar motorlarıda beş para etmez.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
Mondial 150 ZAT 3.048,00 TL gozukuyor,sanirim 200tl bunda indirmisler.

en cok gidenlere,giydirmisler:)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Mondial 150 ZAT 3.048,00 TL gozukuyor,sanirim 200tl bunda indirmisler.

en cok gidenlere,giydirmisler:)

Doğru diyorsun satılanlara zam yapmışlar elinde kalanlara yada satmak istediklerini indirmişler... bu fiyatlardan sonra tekrar baktım plaka alım satım falan 2300 falan oluyor hs için 2400 CBF 150 var neteye
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
saçmalık gazetede okudum bugün 250 cc altı motosikletlerde ötv yarı yarıya inmiş.bunlar ne yaptığını sanıyor hay ALLAHım yha:p
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
1950 ytl idi benim moto şimdi olmuş 2100 ayıp yaptıkları, kınıyorum...
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
Gerçekten çok kötü olmuş. Yedek parçalara da zam gelmiş herhalde.. Bu zamdan sonra mondial almak düşündürücü gerçekten..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst