- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Mondiallin sayfasına girdim RS151 in fiyatına baktım en son baktığımda 1-2 ay önce 1800 kusurdu şimdi 2047 olmuş durumdan haberi olan var mı? Bu zamanda cok gereksiz bir zam olmuş bence ama sezona motosikletle girmek isteyenlere kötü süpriz olmuş diğer firmalardaki durum ne acaba?