- Katılım
- 18 Eki 2020
- Mesajlar
- 391
- Motosikleti
- Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Hayret yani, yaklaşık 70 km mesafede Nazilli Mondial fabrikası dururken senin bizlerden usta sormanAçıkcası bu durum beni düşündürdü baya sürekli ışıklarda stop etmesi sinir eder insanı bu sibop ayarları aydın da yapacak usta var mıdır bilemedim?
Açıkcası bu durum beni düşündürdü baya sürekli ışıklarda stop etmesi sinir eder insanı bu sibop ayarları aydın da yapacak usta var mıdır bilemedim?
2015 model ( 100 - 90 - 18 )evom . 2017 yılında 2016 modelin ön jantını ( 100 - 90 - 19 ) alarak motoruma taktım . Çocuklarım Ataşehir ' de , ben
Bursa'da oturuyorum dolayısıyla her yıl 4 - 5 ,Bursa - Ataşehir seyahati yapıyorum. Ben gps ile hiç kontrol etmedim . Benim ya9tığım hep ibre ve
km kontrolü. Her defasında aynı yolu kullanıyorum. Ataşehir - Eskihisar - Topçular - Yalova - Bursa. Her iki jant ile de ayrı ayrı defalarca
kontrolümde şuna şahit oldum ; 2015 in orj. 18 inç jantı ile 144 km gösterdi. 2016 jantıyla 19 inç ile 133 km gösterdi. O zaman şunu anlıyoruz. 18 jantta sapma ibrede % 10 , gps de % 20. 19 jantaysa ibrede sıfır sapma , gps de ise % 10 şeklinde yaklaşık olarak.
Ben sırf bu sebepden ön jantı büyüttüm. Aslında yaptığımız 9000 km. Lakin bizim saatimizde ,2015 içinEvet abim bendeki evo da 2015 model, GPS'te 42 km diyor ekranda 50, ekranda 100 diyor GPS'te 83 yani yaklaşık %17 hata var bu çok büyük bir oran bence. Biraz araştırdım kabul edilebilir sınır hatta üreticiler zaten %5 ila %10 arası bilerek hatalı üretim yapıyorlarmış öğrendiğim kadarıyla.
Hayret yani, yaklaşık 70 km mesafede Nazilli Mondial fabrikası dururken senin bizlerden usta sorman
acaibime gitti.
Ben 《 hiç çaresini bulamazsan 》 Nazilli sana yakın anlamında söylemiştim. Ayrıca Mithat hocamın önerisi İncirliova nerede bilmiyorum . Lakin yinede Aydın' a çok uzak olacağını sanmıyorum. Ahmet UstaYanlış anlama ama herhangi bir sıkıntıda fabrikaya mı gidiliyor.Fabrika üretim yeridir. Servislerde fiyatlar yüksek olduğu için düzgün bir ustaya ihtiyaç var.
Anladım sağolun hocam incirliova da usta olması aevindirdi çok yakın bana yalnız bu motoru kullananlar yanlış anlamasın 30-33 bin değer mi ki? Bunun yerine crf250 de alınabiliyor. İkisini kullananlar için sizce ne olmalı düşük km li evo mu 30 bin üstü crf250 mi?
Bence evo mu crf mi sorusundan önce --ben bu motosikleti hangi şartlarda kullanacağım -- konusunun
belirlenmesi gerekir. Yani ben motorumu tek tabanca kullanacam , ara ara orta araziye girecem, uzun
yol mu ?hiç işim olmaz diyorsan kesinlikle tercihin CRF olmali. Amma diyorsan ki- ben motoruma atladım
mi 200 km den aşağisı beni kesmez , bir de arkama artcımı da atarım , yanıma da kamp malzemelerimi de
yüklerim. Şöyle ağız tadıyla bir tatil- kamp benzeri bir hava değişimi olur şeklinde düşüncelerin varsa
kesinlikle EVO ya yönelmelisin. Crf arazi için üretilmiş, hem sürücü hem de artçının 30 - 40 km den sonra bir an evvel uzaklaşmak istediği sıfır konforlu bir makinedir. Evo da ise hem sürücü , hem de
artçı 200 km den sonra , haydi bir 200 km daha yapalım der. Evo da konfor olarak 250 cc de İNAZUMA dan
sonra 2.sıraya paşalar gibi oturur .250 cc nin Mersedesi inazumadır. Şavrolesi de evo dur.
Daha geniş bilgi istersen profilimde telim var, günün 24 saati arayabilirsiiz. Sevgilerle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:53 ----------
Bu arada benim evonun teslimi 2 gün daha gecikiyor. Sanırım perşembe kavuşacağım motosikletime.
Hocam supap yayı işi ne oldu sizin. Takacakmısınız nc750 nin yayını?
Bence evo mu crf mi sorusundan önce --ben bu motosikleti hangi şartlarda kullanacağım -- konusunun
belirlenmesi gerekir. Yani ben motorumu tek tabanca kullanacam , ara ara orta araziye girecem, uzun
yol mu ?hiç işim olmaz diyorsan kesinlikle tercihin CRF olmali. Amma diyorsan ki- ben motoruma atladım
mi 200 km den aşağisı beni kesmez , bir de arkama artcımı da atarım , yanıma da kamp malzemelerimi de
yüklerim. Şöyle ağız tadıyla bir tatil- kamp benzeri bir hava değişimi olur şeklinde düşüncelerin varsa
kesinlikle EVO ya yönelmelisin. Crf arazi için üretilmiş, hem sürücü hem de artçının 30 - 40 km den sonra bir an evvel uzaklaşmak istediği sıfır konforlu bir makinedir. Evo da ise hem sürücü , hem de
artçı 200 km den sonra , haydi bir 200 km daha yapalım der. Evo da konfor olarak 250 cc de İNAZUMA dan
sonra 2.sıraya paşalar gibi oturur .250 cc nin Mersedesi inazumadır. Şavrolesi de evo dur.
Daha geniş bilgi istersen profilimde telim var, günün 24 saati arayabilirsiiz. Sevgilerle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:53 ----------
Bu arada benim evonun teslimi 2 gün daha gecikiyor. Sanırım perşembe kavuşacağım motosikletime.