Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Emin , eğer Kadıköy yakada isen Hasanpaşa Moto Aras Özkan usta . İstanbul'da iken motosikletim nezle olsa Özkan'a götürüyorum. Kanser olsa yine Özkan'a
götüreceğim. Mesleğinin ehli bir ustadır. Trakya yakasını iyi bilmediğim için oradaki ustalar hakkında bir şey söylemek bana düşmez.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
Selamün Aleyküm, Arkadaşlar bugün arka teker rulmanlarını değiştirdim,toplamda beş rulman var,
bir tane arka dişli için;6004 kod nolu
2 adet tekerin bir tarafı için ;6202 kod nolu
2 adet tekerin diğer tarafı için 6302 kod nolu,
motorum 31.000 km yi geçti zincir rulmanı boşluk yapınca diğerlerini çok sorun yoksa da değiştireyim dedim,
Piyasa da bol miktarda marka var markasız çin malllarına güvenmek mümkün değil alman,polanya,japon türk durumlarına göre fiyatlarına değişiyor
ben polanya malını aldım 13 tl gibi fiyaı var dı bunun iki katı olanda vardı. resim ve videoları ekliyorum umarım faydalı olur.. vesselam..



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------







https://www.youtube.com/watch?v=OVI2UBsKG58

https://www.youtube.com/watch?v=w8GD18pGCw4
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Mithat hocam bu taktığın rulman evonu 80 bine kadar götürür de daha fazlasına bir şey diyemem. Dünyada sayılı
markalardan biridir. Sayfamız iki aydan beri uyuyordu. Bundan böyle inşaallah bu kadar uzun süre yazısız kalmaz.
Hürmet ve selamlarımızla.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
Mithat hocam bu taktığın rulman evonu 80 bine kadar götürür de daha fazlasına bir şey diyemem. Dünyada sayılı
markalardan biridir. Sayfamız iki aydan beri uyuyordu. Bundan böyle inşaallah bu kadar uzun süre yazısız kalmaz.
Hürmet ve selamlarımızla.

Evet Ali hocam, satıcı bu firmanın FAG rulmanlarına parça ürettiğini söyledi, fiyatı da gayet makul.. buralardan çok şey öğrendik ,
yaptıklarımızı paylaşarak bilgi dağarcığımızı artırmış oluruz inşaalalh
 
Katılım
5 Nis 2020
Mesajlar
3
gaz kelebegi yardım

arkadaşlar gaz kelebegi rolanti yerinde 1 a4 kadıgı kadar takılı kalıyor ve rolanti 3 binde falan kalıyor elimle itekliyorum gaz kelebegının oldugu yeri düzeliyor neden yapar acaba gaz teli de bol aslında
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
arkadaşlar gaz kelebegi rolanti yerinde 1 a4 kadıgı kadar takılı kalıyor ve rolanti 3 binde falan kalıyor elimle itekliyorum gaz kelebegının oldugu yeri düzeliyor neden yapar acaba gaz teli de bol aslında

Gaz tel halati,Gidon gobek bogazindan veya kafa tesisat tarafinda burkulma yapiyor olabilir.

Gidonu tam sağ ve tam sol yapinca,kendi kendine gaz veriyor mu?

Cozulmez ise,

Gaz kelebegi gergi yayina baktir.

Gerekirse gövdeyi sökerek,greslenir,veya temizlenerek bakim yapilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2020
Mesajlar
3
Gaz tel halati,Gidon gobek bogazindan veya kafa tesisat tarafinda burkulma yapiyor olabilir.

Gidonu tam sağ ve tam sol yapinca,kendi kendine gaz veriyor mu?

Cozulmez ise,

Gaz kelebegi gergi yayina baktir.

Gerekirse gövdeyi sökerek,greslenir,veya temizlenerek bakim yapilir.


hocam dediklerini hep yaptık ama o rölanti vidasına 1-2 mil kala duruyor elimle itekleyince gidiyor bi ara düzeldi ama yok aynı gene
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
hocam dediklerini hep yaptık ama o rölanti vidasına 1-2 mil kala duruyor elimle itekleyince gidiyor bi ara düzeldi ama yok aynı gene

En basit yolu,

Yayli gerginin,relanti vida tepesine vurdugu yerin arasina bir kağit koyun,

Gazi biraktiginizda,kağitin ordan kolay çikmamasi lazim.

Olmadi,gergi yayini sökün ve elinizle açtirin(dişa doğru açin)

Oda olmazsa

Gergi govdesindeki baglanti vidasini çok fazla sıkmamak lazim.

Buda kasınti yapar geri toplamaz.

Okla gösterdim.

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
En basit yolu,

Yayli gerginin,relanti vida tepesine vurdugu yerin arasina bir kağit koyun,

Gazi biraktiginizda,kağitin ordan kolay çikmamasi lazim.

Olmadi,gergi yayini sökün ve elinizle açtirin(dişa doğru açin)

Oda olmazsa

Gergi govdesindeki baglanti vidasini çok fazla sıkmamak lazim.

Buda kasınti yapar geri toplamaz.

Okla gösterdim.

[url]https://i.hizliresim.com/s6bV2e.jpg[/url]

önce gaz telini kelebekten ayıralım,
takılma devam ederse sorun kelebekte.

takılmaz ise sorun gaz telinde.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
önce gaz telini kelebekten ayıralım,
takılma devam ederse sorun kelebekte.

takılmaz ise sorun gaz telinde.

Hepsini denemişler,arkadaş özelden de yazdi bana.

Buyuk ihtimal

Gaz teli borusunun içini hafif yaglasa sorun düzelecek gibi.

Ayni şekilde

Elcik kütüğündeki tel yataginida yağlayacak.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Levend sağ olasın . Bissürü bissürü teşekkürler. Hem Süleyman, hem de bütün evocular adına . Thanks.
 
Katılım
5 Nis 2020
Mesajlar
3
arkadaşlar olmadı servis e gittim hallettiler adamlar demiyoda ne oldugnu yaptılar işte deniyorum sibob ayarıda yapıldı ama dah cok şıkırdamaya başladı dizel motor gibi :D
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
Tekeriniz düz bassın arkadaşlar RX3İ EVO ABS nin sele yüksekliği kaç cm acaba teşekkürler.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Evonun sele yüksekliği 2015 model 80 cm, 2016 modeldeyse 81 cm dir. Ya evocu arkadaşlar nerelerdesiniz ? Sesleriniz
soluklarınız niçin çıkmıyor?
 
Katılım
9 May 2019
Mesajlar
11
Saygideger pek kiymetli buyugumuz Ali abimiz... Geçen sene mayıs ayında almistim 2016 model Evomu...Aldigimda henuz 5binkm'deydi...Temmuz'da memlekete Sakarya'ya yıllık iznimde 63 yasindaki babamla motor mazisini canlandırmak icin gitmistim...Keyifli bir 8 saatlik yolculuk olmustu...Babam da senin gibi yaşlı kurtlardan :)...Ozetle gidiş o gidiş..Motoru bıraktım garaja, hapsoldu garibim baba ocaginda...Virus öncesi her ay Sakarya'ya gider hem buyuklerimizin duasını alır hem de fırsat buldukça evoma da binerdim...Binerdim dedigime bakma henüz 6500km olmadı...ikamet ettigim sehir karabuk'te de motorum var...o da 2016 model henuz 5binkm'de cbf150...firsat buldukca cbf ile takiliyorum artik...Malum Sakarya'ya Virus dolayısıyla girisler kapalı...2 aydır ırak kaldık anadan da, kisraktan (Evo) da... :)...Sağolsun babam 2 haftada bir calistiriyor akusu bitmesin diye, fakat ehliyeti olmadığı için oksuz kaldi evom, mapus hayatı yaşıyor... :) Evo bana, ben de ona kavusacagim günü iple çekiyorum... :)... Allah ülkemizin ve tüm dunyanin basindaki su virüs belasini tez zamanda yok eder inşallah... Bu sikintili gunleri en az zararla ve kederle atlatmamiz dilegiyle...Hayırlı ramazanlar...Allah'a emanet olun...
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Kenan kardeşim sana da hayırlı ramazanlar. Senin bu güzel dileklerini YÜCE YARATAN en kısa zamanda gerçekleştirsin inş.
 
Katılım
29 Nis 2020
Mesajlar
5
Selamün aleyküm.
Evo kullanıcılarına "Merhaba" demek, aranıza katıldım demek istiyorum.
2016/11 bin km de turuncu bir Evo sahibi oldum elhamdülillah. Ve gerçekten acemiyim. Sizlerin motorla ilgili yaptıklarını okuduktan sonra benim birkaç fırın ekmek yemem lazım:)
Yolun başında olduğum için çoğunuza basit gelecek bir soru sormak istiyorum. Lastikle başlamak istiyorum. 130/70-17 enduro tarzı bulmak çok zor sanırım. Tecrübeli kullanıcılar olarak sizler nasıl çözdünüz bu sorunu? (130/80-17takanlar olmuş. Sorun olmaz mı?)
Kazasız, huzurlu ve sağlıklı günler sizlerin olsun.
(İsmim: Mustafa)
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Normal durumda hiç bir problem olmaz .Ancak dişlilerin eskiyip zincir de uzamışsa 130-80-17 ilave çamurluğa kasislere falan girdiğinde sürtebilir. Sen 130-80-17 yi gönül rahatlığıyla al . Evona tak . Eğer sürtme olursa beni profilimdeki telimden ara.
Sorunu nasıl çözmen gerektiğini anlatırız. Evo nu sağlıkla kullanman dileklerimizle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst