Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2017
Mesajlar
31
Selamlar 3 ay önce aldığım 2018 model rx3i evo motorumu satmak durumundayım banka borçlarımdan ötürü gayet uyguna koydum bugun yarın satışını yapmam gerekiyor istenilen herhangibir ustaya gösterilebilir zaten daha 1400 km de yardıöcı olurmusunuz satmamda eşinize dostunuza söyleyerek ufak da bir pazarlık payı vardır.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-1500-km-de-acil-satilik-702354451/detay

Merhaba, öncelikle müşteriniz bol olsun. Makine zaten tertemiz fiyat da gayet makul; ama bir şeyi es geçmişsiniz :)

Bizim millete dip fiyat yazsan da nasıl olsa bu paraya sıkışmış, biz bunu daha da öldürelim mantığı var malesef :)

Forumdakiler bilir benim motorum da 2016 model yaklaşık 18 binde 12500' den koyduk ve halen beklemedeyiz. Bir tane temiz fazer buldum kaçırmamak adına 12 den verecektim; saçma sapan tekliflerle geldiler. Bunlara hazırlıklı olman lazım. Çok çok uyguna da verecek halimiz yok. Herkes parası kadar makine baksın abicim :)

Buna müteakip gittim rx3 dururken yanına, fazer 600 aldım. İstediğim fiyatı alana kadar da satmayı düşünmüyorum. Herşeyin hayırlısı...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:33 ----------

Kazım yeni motor gelinceye kadar sana bir bisiklet ayarlasak mı? Ne dersin?

Bu arada Kazım abi motoru satmışsın hayırlı olsun :)

Benim motoru da sana zahmet satsana abi. 12 güzel bir fiyat. Bizim makineyi de beğenmiştin hatta, temiz ve extralı demiştin. Aciliyetimiz yok çok şükür.

Mevsimindeyiz zaten satılırsa satılır; satılmazsa da ikinci motorum olarak kalır napalım.
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Selamlar 3 ay önce aldığım 2018 model rx3i evo motorumu satmak durumundayım banka borçlarımdan ötürü gayet uyguna koydum bugun yarın satışını yapmam gerekiyor istenilen herhangibir ustaya gösterilebilir zaten daha 1400 km de yardıöcı olurmusunuz satmamda eşinize dostunuza söyleyerek ufak da bir pazarlık payı vardır.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-1500-km-de-acil-satilik-702354451/detay

Allah yardımcın olsun abicim. İnşallah bir an önce satarsın demiyorum, inşallah bir an önce ihtiyacın olan para gelir ve motorunu satmaya gerek kalmadan borçlarını kapatırsın hayırlısıyla diyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------

Kazım yeni motor gelinceye kadar sana bir bisiklet ayarlasak mı? Ne dersin?

Yok abi tembel adamım ben, pedal çevirmek eskidendi, gençkene :)
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Merhaba, öncelikle müşteriniz bol olsun. Makine zaten tertemiz fiyat da gayet makul; ama bir şeyi es geçmişsiniz :)

Bizim millete dip fiyat yazsan da nasıl olsa bu paraya sıkışmış, biz bunu daha da öldürelim mantığı var malesef :)

Forumdakiler bilir benim motorum da 2016 model yaklaşık 18 binde 12500' den koyduk ve halen beklemedeyiz. Bir tane temiz fazer buldum kaçırmamak adına 12 den verecektim; saçma sapan tekliflerle geldiler. Bunlara hazırlıklı olman lazım. Çok çok uyguna da verecek halimiz yok. Herkes parası kadar makine baksın abicim :)

Buna müteakip gittim rx3 dururken yanına, fazer 600 aldım. İstediğim fiyatı alana kadar da satmayı düşünmüyorum. Herşeyin hayırlısı...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:33 ----------



Bu arada Kazım abi motoru satmışsın hayırlı olsun :)

Benim motoru da sana zahmet satsana abi. 12 güzel bir fiyat. Bizim makineyi de beğenmiştin hatta, temiz ve extralı demiştin. Aciliyetimiz yok çok şükür.

Mevsimindeyiz zaten satılırsa satılır; satılmazsa da ikinci motorum olarak kalır napalım.

Aynen öyle abicim,

Bana elektro gitar teklif eden mi olmadı takas olarak, devremülk teklif eden mi olmadı, neler neler,

9 bin liram var diyenlere hiç kızmadım bile. O kadar parası varmış sormak istemiş dedim geçtim.

Ayrıca evet senin motor benimkinden daha ekstralı, mesela lastiklerin fabrikasyon değil, bu çok büyük bi artı. Şimdi alan adam bir lastik almaya kalksa en kötü 900 - 1000 lira.

Bunlar hep maaliyet.

İnşallah bir an önce satarsın sen de abicim .

Fazer nasıl güzel mi? Memnun musun ?
 
Katılım
5 Nis 2017
Mesajlar
31
İnşaAllah Kazım abi, duruyor dursun satılana kadar kullanmaya devam edeceğim...

Fazer için henüz net bir şey söyleyemem, ki bir haftada 30 km falan anca kullanabildim. Rx3 ile zaten kıyaslanamaz, Yamaha'nın efsanelerindendir, eskiden beri aklımda olan bir modeldi, çok şükür sahip olduk sonunda... Uzun yıllar kullanmayı düşünüyoum.
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
İnşaAllah Kazım abi, duruyor dursun satılana kadar kullanmaya devam edeceğim...

Fazer için henüz net bir şey söyleyemem, ki bir haftada 30 km falan anca kullanabildim. Rx3 ile zaten kıyaslanamaz, Yamaha'nın efsanelerindendir, eskiden beri aklımda olan bir modeldi, çok şükür sahip olduk sonunda... Uzun yıllar kullanmayı düşünüyoum.

Kazasız belasız bin inşallah abicim, tekerine taş değmesin.

Bende uygun fiyatlı bi xtreme max 200 almayı düşünüyorum 6 bine falan yakın bir yerde bulabilirsem.
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
9
Merhaba rx3s ler ne zaman gelecek temmuz geldi hâlen haber yok sözde haziran ortası dediler ama bilgisi olan varmı şimdiden teşekkürler
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Herkese selam,

Dün itibarı ile Xtreme max 200 ümü Düzce Akçakocadan almış bulunmaktayım,

Eşimi de artçı alarak (ikimiz ve yükler toplam 180 kg civarı) 310 km süren Akçakoca - Ankara yolculuğunu akşam 6 da başlayıp gece 1 de tamamladık çok şükür.

Düzce merkezde arka lastiğin patlaması haricinde bir sıkıntı yaşamadım

Tork olarak benim segmentimdeki kullanıcıyı gayet tatmin edici ve hafif bir makina

5 vites hava soğutmalı,

E5 üzerinden ve bol molalı olarak geldik.

Bolu dağını zorlanmadan 4. viteste çıktı.

Toplam benzin deposu 10 litre, Akçakocadan yola çıkarken fulledim eve 1 km kadar kala yedek depoya geçtim. Toplam 310 km gitti

Yani uzun yolda ve artçılı sürüşte 3lt/100 km şeklinde yakıt sarfiyatı.

Gösterge panelinde hız göstergesinden başka (devir, benzin, vites) hiç bir şey aramayın çünkü yok :)

Bide şu titreşim olmasa tadından yenmez.

Haaa bi de gece bolu dağından sonrası Ankaraya doğru ciddi anlamda çok soğuk oluyor, Motosiklet montuyla dondum titreye titreye sürdüm bilginize...

Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
Herkese selam,

Dün itibarı ile Xtreme max 200 ümü Düzce Akçakocadan almış bulunmaktayım,

Eşimi de artçı alarak (ikimiz ve yükler toplam 180 kg civarı) 310 km süren Akçakoca - Ankara yolculuğunu akşam 6 da başlayıp gece 1 de tamamladık çok şükür.

Düzce merkezde arka lastiğin patlaması haricinde bir sıkıntı yaşamadım

Tork olarak benim segmentimdeki kullanıcıyı gayet tatmin edici ve hafif bir makina

5 vites hava soğutmalı,

E5 üzerinden ve bol molalı olarak geldik.

Bolu dağını zorlanmadan 4. viteste çıktı.

Toplam benzin deposu 10 litre, Akçakocadan yola çıkarken fulledim eve 1 km kadar kala yedek depoya geçtim. Toplam 310 km gitti

Yani uzun yolda ve artçılı sürüşte 3lt/100 km şeklinde yakıt sarfiyatı.

Gösterge panelinde hız göstergesinden başka (devir, benzin, vites) hiç bir şey aramayın çünkü yok :)

Bide şu titreşim olmasa tadından yenmez.

Haaa bi de gece bolu dağından sonrası Ankaraya doğru ciddi anlamda çok soğuk oluyor, Motosiklet montuyla dondum titreye titreye sürdüm bilginize...

Tekeriniz düz bassın.

Güle güle kullan,kazasız ve sıkıntısız..
 
Katılım
5 Nis 2017
Mesajlar
31
Evet abilerim. An itibarı ile evo mu satmış bulunmaktayim.
Merak edenler icin km 16.600 model 2016
Temizlik durumu : Gayet temiz ve sorunsuz
Satis tutari 12.000
Alan kardesimin de kazasiz belasiz sorunsuz binmesini dilerim.
Tabii ki bu arada hep burdayim. Daha uygun fiyatli bir motor (6000 bandında) alana kadar otobuse binip halkin arasina karışacagim
Tekeriniz düz bassın

İyi akşamlar Evocular!

An itibariyle olmasa da dün ben de çok sevdiğim Evomu satmış bulunmaktayım...

Zaten bilen biliyor, temiz ve sorunsuz bir makine olduğunu. Motordan hiç bir şey sökmeden olduğu gibi verdim 12500 TL.

Alan arkadaş da temiz bir şekilde kazasız binsin İnşaAllah. Şehirler arası pek tatmin etmese de şehiriçi elim ayağımdı. Bakacaz aratacak mı kendisini..

Belki ilerleyen zamanlar da ben de Kazım abi gibi düşük bütçeli bir motor alırım sağa sola gitmeye.

Artık yolumuza Fazer ile devam edeceğiz... Konuyu mümkün mertebe takipte kalacağım. Evo ailesinde olmak güzeldi. Herkesin tekeri düz bassın!

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

Herkese selam,
Dün itibarı ile Xtreme max 200 ümü Düzce Akçakocadan almış bulunmaktayım,

Bu arada hayırlı olsun abi her şey gönlünce olsun.. Evoyu tutmaz ama fiyatına göre iyidir yine :)
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
İyi akşamlar Evocular!

An itibariyle olmasa da dün ben de çok sevdiğim Evomu satmış bulunmaktayım...

Zaten bilen biliyor, temiz ve sorunsuz bir makine olduğunu. Motordan hiç bir şey sökmeden olduğu gibi verdim 12500 TL.

Alan arkadaş da temiz bir şekilde kazasız binsin İnşaAllah. Şehirler arası pek tatmin etmese de şehiriçi elim ayağımdı. Bakacaz aratacak mı kendisini..

Belki ilerleyen zamanlar da ben de Kazım abi gibi düşük bütçeli bir motor alırım sağa sola gitmeye.

Artık yolumuza Fazer ile devam edeceğiz... Konuyu mümkün mertebe takipte kalacağım. Evo ailesinde olmak güzeldi. Herkesin tekeri düz bassın!

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------



Bu arada hayırlı olsun abi her şey gönlünce olsun.. Evoyu tutmaz ama fiyatına göre iyidir yine :)

Allah alana da sana da hayırlı uğurlu etsin abicim,

ikinizin de tekerinize taş değmesin,

bu arada dün gece kapalı, kapısı asma kilitle kilitli, 5-6 arabanın sığabildiği ve 2 tane güvenlik kamerası ile izlenen otoparkta benim motoru bi zorlamışlar

Sabah motorun yanına gittim baktım ayak marşının kolu açık,

Meraklı biri oynamıştır dedim.

Motora bindim 100 metre gitmedim ki bi baktım gidon yamuk,

Sağa çekip kontrol ettim, gidon bağlantı tablasını kırmışlar zorlayarak ve direksiyon kilidini boşa çıkarmışlar.

Kapalı otopark olduğu için hırsızlık ihtimalinden önce birinin düşürebileceği ihtimalini göz önüne alarak motoru kontrol ettim, (koruma demiri falan yok benim motorda ) Hiç bir yerinde zerre çizik yok.

Zaten düşmeyle de bu parçalar kırılacak ve gidon yamulacak gibi değil,

Yönetici ile görüştüm kamera kayıtlarına bakacaz bakalım, polise de bi giderim veririm kayıtları.

Akşam da bi 5 metre zincir alayım da bağlayım,

Gelen bir daha gelecektir çünkü yarım bıraktığı işi tamamlamaya,

Aynı yerde Evo 1 sene durdu gelip dokunan olmadı, bu motoru alalı 4. gün oldu başıma bu geldi.

Hayırlısı.

Kalın sağlıcakla,
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Motoru çalanları karakolda tespit ettiler.

Hatta bir tanesi bizim binada oturuyor (Cesarete bak)

9 Ayrı güvenlik kamerasından, girişleri, çıkışları, motora binişleri, kameranın yönünü değiştirdikleri an, hepsini tespit edip flash diske atıp gittim karakola.

İfademizi aldılar,

2 saat sonra polis memuru aradı,

Yauuu bu 15-16 yaşında gariban bi çocuk (Motorun üstüne oturup tekmeyle direksiyon kilidini kırmayı, bağlantı tablasını parçalamayı, gidonu yamultmayı başarabilecek kadar büyük ama ) arkadaşına hava atmak istemiş, zararınızı tazmin ederlerse şikayetinizden vazgeçmenizi talep ediyorlar dedi.

Tabiii ki dedim,

Ne zaman öderse o zaman vazgeçerim dedim.

2 gün içinde ödeyecekmiş dedi.

O zaman ben de 2 gün içinde geri çekerim şikayet dilekçemi dedim.

Ama dosya yarın savcılığa gidecek dedi.

Yapacak bişey yok gitsin, Savcılıktan çekeriz öderse dedim,

Tamam beyefendi dedi kapattı.

Sonra babası geldi, kusura bakmayın işte çocuktur vs vs (Yalnız çocuğu bütün karakol tanıyo, müdavimlerinden yani ) 15 gün içinde ben zararınızı karşılayacam dedi.

Ne zaman karşılarsanız o zaman çekecem şikayetimi dedim, Hatta mahkeme karar verse dahi şikayetimi çekme hakkım saklıdır. Siz ödemeyi yapın, ben şikayetimi çekerim dedim.

Tamam dedi,

Amacım para değil, canı yansın, yansın ki bir daha böyle bi şeye meyletmesin.

Kalın sağlıcakla.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
2günden 15 güne çıkmış. Sen şikayetini çektiğin anda çıkmaz ayın son çarşambası öder o parayı. İyi yapmışsın şikayetini geri çekMEmekle. Gariban çocukmuşş, öyle "Gariban" çocuğun ben .....::angry2:: Forumdan attıracaklar beni.

Bu yaşlarda karakolun müdavimlerindense şu anda çıraklik zamanında demektir, yaşı biraz daha geçsin usta olup iş haline dönüştürür. :farao:
Geçmiş olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
2günden 15 güne çıkmış. Sen şikayetini çektiğin anda çıkmaz ayın son çarşambası öder o parayı. İyi yapmışsın şikayetini geri çekMEmekle. Gariban çocukmuşş, öyle "Gariban" çocuğun ben .....::angry2:: Forumdan attıracaklar beni.

Bu yaşlarda karakolun müdavimlerindense şu anda çıraklik zamanında demektir, yaşı biraz daha geçsin usta olup iş haline dönüştürür. :farao:
Geçmiş olsun.

Aynen öyle dostum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

aha bu da videoları

ünlü oldular :)

https://www.youtube.com/watch?v=ll5MO6kiANM&feature=youtu.be

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------

Aynen öyle dostum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

aha bu da videoları

ünlü oldular :)

videoyu güncelledim

https://www.youtube.com/watch?v=xcvZfQYGHK8&feature=youtu.be
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Maktama - öyle gariban çocuğun anasınının her iki elini hürmetle öperim - demek istemiştin değil mi?
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Arkadaşlar sizinle önemli bir şey paylaşacağım.
öncelikle sık sık motor değiştirdiğim geçmiş dönemlerde çok popülerdi.
cbr125 ile başlayıp cbr 250 yzf r125 yzf r25 yzf r6 gibi motorları senelerce kullandım. 2015-2016 arası yaklaşık 1.5 sene r6 kullandım. 2016 dan bu zamana kadar ve hala sıfır almış olduğum F800GS yi kullanıyorum.

kafamda sorularca olan acaba mondial de alsam mı acaba diye düşündüğüm motoru almış olduğum olumlu yorumlar neticesinde aldım. fakat şimdi sizlere şikayetlerimi bildireceğim.

öncelikle motoru yeğenime aldık. yani o kullanıyor ben nadiren alıyorum.

Bu motorun yakıtı asla 25-30 KURUŞ değil. ortalama 35-40 kuruş yakan bir motor.
70 TL ye 210 KM yol yapıyor bazen 200 yapıyor.

ondan sonra,
motoru 8000 km de aldık ( 8000 bakımında yağ,filtreler ve balatalar değişti )
2000 km binip motor 10,000 km ye geldiğinde motoru çok övülen MOTO ARAS a götürdüm.
dükkanın görüntülerini,servis alanından felan bahsetmeyeceğim çünkü zaten çinli motor aldığım için beklentim yoktu. ancak şunu söyleyeyim asla yetkili servis modu yok.

Motoru 9850KM de bakıma soktuk ve yetkili arkadaşa " NE GEREKİYORSA YAP, BIZ BU MOTORU YENI ALDIK SORUNLARI VS VARSA HEPSINI KONTROL EDIP COZUN LUTFEN " dedik.

motorda ön rulman, ön arka balata ve motor yağı değiştirdi. toplam 450 TL para alındı. ki mondial servisinden beklentimin olmaması fiyatında ucuz olması anlamına geliyordu. fakat 450 TL denince harbiden şaşırdım. vay be dedim.

ben BMW f800 GS yi 15000 bakımına soktuğumda disk dahil bir çok şey değişti ve ödediğim para 1200 TL idi.
herneyse parayı ödeyip çıktık ( bu arada pazarlıklı fiyati 450 TL )

servise gittiğimde motorun arka freni sanki yokmuş gibi hiç tutmuyor sorunu bilmiyorum dememe rağmen bana söylenen sadece " balata bitmiş " olmasıydı.

balata değiştikten sonra harbiden fren daha sağlamlaşmıştı.
Herneyse,

aradan 3 hafta geçti ve motorun vites geçişleri zorlandı, zincir müthiş derece boşaldı, arka fren gene tutmaz hale geldi. fren tutmayınca acil olarak bir arkadaşıma götürdüm ve arka fren balatam bitmiş aynı zamanda fren civatası tekrar gevşemişti. tüm bunları göz önünde bulundurduğumda iyice şok oldum. motoru yan yatırdık hafiften yağına bakmak için ve yağ gözükmüyordu. hemde hiç görünmüyordu. Motorun soğumasını bekledik ve 1 saat sonra motorun başına tekrar geldik. harbiden motorda gram yağ yok. motor sadece 3 haftada yapılan 2000 km de yağ eksiltmiş. ve bu motor daha 12,000 km bile olmadı.

şimdi sizlere soruyorum nerede o çok övdüğünüz MOTO ARAS!
benim motoru servise bırakıp, bu motoru yeni aldım ne sorunu varsa bakın dememden ne anlaşılıyor!

1. MOTOR YAĞ EKSİLTİYOR SEBEBİ YOK, HABER VEREN YOK.
2. MOTORUN ARKA FRENİNDE ANLAYAMADIĞIMIZ SORUN VAR, SEBEBİ YOK HABER VEREN YOK.
3. ZİNCİR BOŞALMASI ZİNCİRİN ÖMRÜNÜN BİTTİĞİNİ SİMGELER VE BEN ZİNCİR DEĞİŞTİRMEYE GEREK VARMI DEMEME RAĞMEN, HAYIR ZİNCİRİN İYİ DENMESİ AYRI BİR SIKINTI!
4. MOTORUN YAKITI ÇOK İSTERSENİZ HAVA FİLTRELERİNİ DEĞİŞTİRİN DEMEME RAĞMEN HAYIR SENİN FİLTREN TEMİZ, YIKADIM Bİ SONRAKİNE DEĞİŞTİRİR DENDİ. VE EVE GELİP FİLTREYE BAKTIĞIMDA FİLTRE YIKANMAMIŞTI BİLE!


Şu anda motoru kapıya bıraktım eve kullanılmaması gerektiğini yeğenime söyledim. motoru bu şekilde bir araca yükleyip moto arasa götürüp sorunu çözmelerini ileteceğim.

aksi taktirde bu sorumsuzluğun çözümü asla olmayacak..

Birde işlem yapıp fatura vermeyen bir yetkili servisi de ilk defa görüyorum!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst