- Katılım
- 5 Nis 2017
- Mesajlar
- 31
Selamlar 3 ay önce aldığım 2018 model rx3i evo motorumu satmak durumundayım banka borçlarımdan ötürü gayet uyguna koydum bugun yarın satışını yapmam gerekiyor istenilen herhangibir ustaya gösterilebilir zaten daha 1400 km de yardıöcı olurmusunuz satmamda eşinize dostunuza söyleyerek ufak da bir pazarlık payı vardır.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-1500-km-de-acil-satilik-702354451/detay
Merhaba, öncelikle müşteriniz bol olsun. Makine zaten tertemiz fiyat da gayet makul; ama bir şeyi es geçmişsiniz
Bizim millete dip fiyat yazsan da nasıl olsa bu paraya sıkışmış, biz bunu daha da öldürelim mantığı var malesef
Forumdakiler bilir benim motorum da 2016 model yaklaşık 18 binde 12500' den koyduk ve halen beklemedeyiz. Bir tane temiz fazer buldum kaçırmamak adına 12 den verecektim; saçma sapan tekliflerle geldiler. Bunlara hazırlıklı olman lazım. Çok çok uyguna da verecek halimiz yok. Herkes parası kadar makine baksın abicim
Buna müteakip gittim rx3 dururken yanına, fazer 600 aldım. İstediğim fiyatı alana kadar da satmayı düşünmüyorum. Herşeyin hayırlısı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:33 ----------
Kazım yeni motor gelinceye kadar sana bir bisiklet ayarlasak mı? Ne dersin?
Bu arada Kazım abi motoru satmışsın hayırlı olsun
Benim motoru da sana zahmet satsana abi. 12 güzel bir fiyat. Bizim makineyi de beğenmiştin hatta, temiz ve extralı demiştin. Aciliyetimiz yok çok şükür.
Mevsimindeyiz zaten satılırsa satılır; satılmazsa da ikinci motorum olarak kalır napalım.