Sevgili Atilla önce kuzenine motorunun hayırlı olmasını , kazasız belasız kullanmasını temenni ediyoruz . İlk önce şunu belirteyim . Evo konusunda hiç
endişen olmasın. Seni güvenli bir şekilde ülkemin her köşesine götürecektir . Üreticisi Zongshen Çin'deki 300 den fazla motosiklet fabrikası içinde kalite olarak ilk beşten biridir. Rx3i 3. demir atım. Çoğunlukla Bursa'da yaşıyorum. Çocuklarımsa İst. da okullarını bitirdiler . Biri öğretmen İmes'e
çok yakın oturuyor . Diğerinin evi Yeditepe üniversitesine çok yakın. Neredeyse komşu sayılırız. Bundan önceki motorum Honda nx4 falcon 2005 idi. 2011 -
2015 . İnan evodan memnun kaldığım kadar , honda falcon beni memnun etmedi. Nasip olursa 5 gün sonra aynı motorumla 4. Bursa - İzmir Çeşme seyahatine
çıkacağım . Bursa - Ataşehir saymadım amma 10 seferi geçti sanırım . İzmit ve Kütahya yolculuklarımı isterseniz hiç kayda almayın. ÇİN MALI motorum 2100 km de beni hiç yolda bırakmadı . O yüzden kendisine müteşekkirim. Kuzeninizin yol tecrübesini bilmediğim için öncelikle bu motora ve ülkem şartlarına en uygun lastik olan Anlas Capra R modelini tavsiye ederim. Ben motorumu 2015 sıfır aldım 21 bin km de henüz değiştirmedim. Lakin 2 milyon
km üzeri yol tecrübem var . Beni kendinize örnek almayın. Kadıköy Hasanpaşa'da Moto Aras firma isimli Özkan Aras kardeşimiz Türkiye'min ilk 3 teki UMA
servislerinden biridir. Motosikletinizle ilgili her konuda size yardımcı olur. Telim profilimde , günün 24 saati arayabilirsiniz. Kurban bayramı sonrası İst.'a geldiğimde yüz yüze görüşebilmek ümidiyle . Selamlarımızla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:11 ----------
Doğrusu (( ÇİN MALI motorum 21000 km de beni hiç yolda bırakmadı )) şeklindedir. Bursa- Çeşme 450 kilometredir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:18 ----------
Levend Rx4 ü CSC değil yine Zongshen yapmaya çalışıyor. Bildiğim kadarıyla henüz seri üretime başlayamadılar. Rx4 ü bir - iki fuarda tanıttılar sonra
devamı gelmedi. Onun yerine rx3s modelini bu sene İstanbul fuarında tanıttılar. Alet 2 silindir, 380 cc , 36 hp bir makine. Rx4 ise tek silindir, 450 cc