Abicim bu nasıl ilk motor. İlk motor için nasıl bir teknik bilgi bu böyle ? Valla şaştım kaldım .
Ben ilk motorumda(ki 5 sene öncesi Pulsar 200 ns olur kendisi) akü kablolarını sökmeye tırsıyordum bişey yaparım diye.
adamın yazısından sonra utandım da amortisör yağı sipariş verdim hemen şimdi, gelsin de haftasonu falna pulsarın amortisör yağını da değişeyim bakım yaparken, 5 sene olmuş. Valla utandım yaa... ...daaa senin de az kalır yanın yok ki, motoru indirdin kaldırdın komple.
Son düzenleme: