- Katılım
- 20 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,860
Merhaba öncelikle motorunuz hayırlı olsun, güle güle binin. Allah kaza bela vermesin.
Çantaya gelince, face'te yusuf tırıs diye biri var konyada. trstopcase olarak face'te aratın. Sanırım 3'lü aliminyum çanta seti, istediğiniz hacimde yapıyor, 1500 tl civarında. Hatta bildiğim kadarıyla RX3'lere de yaptı çanta daha önce. Resimleri de olacak face'te.
Bir bakın derim. Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------
Bu da resmi:

Çantaya gelince, face'te yusuf tırıs diye biri var konyada. trstopcase olarak face'te aratın. Sanırım 3'lü aliminyum çanta seti, istediğiniz hacimde yapıyor, 1500 tl civarında. Hatta bildiğim kadarıyla RX3'lere de yaptı çanta daha önce. Resimleri de olacak face'te.
Bir bakın derim. Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------
Bu da resmi:



