- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 1,589
RX3İ evo dünya üzerinde 50 den fazla ülkeye farklı isimlerle satıldı, ( Rusya Minsk 3 - USA Csc cyclone - GB Honley venturer - TC Mondial rx3i evo ) gibi . Neredeyse Güney Amerika ülkelerinin tamamı Evoyu severek kullanıyor . Tek farkları var . Onlarda adetler 50 - 100 civarıyla sınırlı. Bizdeyse
sanıyorum 1000 den fazla 2000 den az . Bu yüzden UMA dan bir yetkili , Dünya üzerinde en çok evo kullanıcısı sahibi Türkiye'de olduğu için bizden
gelecek her türlü eleştirinin Zongshen için altın değerinde olduğunu paylaşmıştı. Ne kadar ısrarla sorsam da net sayıyı benimle paylaşmayıp devlet
sırrı gibi saklamıştı. Sevgiler selamlar , tüm ülkem iki tekerciler tutkunlarına.
sanıyorum 1000 den fazla 2000 den az . Bu yüzden UMA dan bir yetkili , Dünya üzerinde en çok evo kullanıcısı sahibi Türkiye'de olduğu için bizden
gelecek her türlü eleştirinin Zongshen için altın değerinde olduğunu paylaşmıştı. Ne kadar ısrarla sorsam da net sayıyı benimle paylaşmayıp devlet
sırrı gibi saklamıştı. Sevgiler selamlar , tüm ülkem iki tekerciler tutkunlarına.
