Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Öncelikle merhaba yeni 16 model rx3 aldım Antalya'da yaşıyorum arka çantayı büyütmek istiyorum 18 modellerde olan çanta veya benzeri uygun fiyatlı topcase nerden bulurum

Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Aramıza hoşgeldin kazasız belasız huzur ve sağlıkla binmeni dilerim.

Motor için uygun fiyata bir çok model arka çanta var 100 liraya falan da var ama hep oval modeller. Bizim motorların yan çantaları köşeli olduğu için oval modelleri pek yakıştıramıyorum. Orjinal RX1 çantası (2016 RX3 çantası) kalyoncu motorda 532 lira. Ha dersen ki yok ben o kadar para vermem. Zaten arka çantayı gözden çıkardıysan alt tarafından çantayı kes. Sanayide bi karbon fiberciye çantaya ek yaptırıp yukarı doğru uzat. İşini görecektir . Tahminen 100 - 150 liraya patlar diye düşünüyorum. Daha önce yaptıran arkadaşlar vardı sanırım.
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
9
Hoşbulduk .Aslında alüminyum buldum 550 TL'ye 55 lt ama Uygun olur mu bilmiyorum atk topcase diye bi yerden İstanbul'da
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Hoşbulduk .Aslında alüminyum buldum 550 TL'ye 55 lt ama Uygun olur mu bilmiyorum atk topcase diye bi yerden İstanbul'da

Aramıza hoşgeldin. 3 adet Rx3 evo bulunan bir Mt grubumuz var, istersen dahil olabilirsin.
Ben maxem sl 45 kullanıyorum, fiyatına göre gayet iyi. Şu an 200-240 arası satılıyor. Yalnız ben yan çantaları kullanmıyorum. Onlarla uygun olsun dersen 2019 un çantalarından alabilirsin.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Hoşbulduk .Aslında alüminyum buldum 550 TL'ye 55 lt ama Uygun olur mu bilmiyorum atk topcase diye bi yerden İstanbul'da

atk topcase Ankara merkezli bir firma, çanta üretiminde görece yeni bir üretici ancak firma uzun süredir bu tür üretim işlerinin içinde okuduğum kadarıyla. Takip ediyorum face ve instagram sayfalarıdan, hızlı ve emin şekilde yol alıyorlar. Ben Ankara'dayım, motorum(Dominar)için çanta demiri alınca yanlarına uğrayacağım. Fiyatları uygun görünüyor.
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
9
Aramıza hoşgeldin. 3 adet Rx3 evo bulunan bir Mt grubumuz var, istersen dahil olabilirsin.
Ben maxem sl 45 kullanıyorum, fiyatına göre gayet iyi. Şu an 200-240 arası satılıyor. Yalnız ben yan çantaları kullanmıyorum. Onlarla uygun olsun dersen 2019 un çantalarından alabilirsin.

Herkese teşekkür
Metehan iyi olur üstad nasıl ulaşırım size
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Hoşbulduk .Aslında alüminyum buldum 550 TL'ye 55 lt ama Uygun olur mu bilmiyorum atk topcase diye bi yerden İstanbul'da

Öncelikle hayırlı olsun. Naçizane tavsiyem daha küçük bir çanta takmanız. Çünkü, büyük çanta böyle bir motorun sürüş dinamiğini bozar, 100 km üzeri hızlarda kafa sallamasına neden olur. Rüzgar direncini artırır. Ayrıca, motorun denge noktasını yukarılara çeker ki, özellikle virajlarda ciddi sıkıntı yaratır. O 55 litre çantayı doldurduğunu düşün. Kendisi boşken zaten en az 7-8 kilodur. Dolunca kaç kg olacak Allah bilir. Aliminyum yerine, mesela, maxem sl 40 var. Fiyat 140 TL civarı. Üstelik daha köşeli bir yapısı var. İlla aliminyum renginde olsun dersen folyo ile kaplayabilirsin. Ya da uygun başka birşeyle. Karar senin.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Öncelikle hayırlı olsun. Naçizane tavsiyem daha küçük bir çanta takmanız. Çünkü, büyük çanta böyle bir motorun sürüş dinamiğini bozar, 100 km üzeri hızlarda kafa sallamasına neden olur. Rüzgar direncini artırır. Ayrıca, motorun denge noktasını yukarılara çeker ki, özellikle virajlarda ciddi sıkıntı yaratır. O 55 litre çantayı doldurduğunu düşün. Kendisi boşken zaten en az 7-8 kilodur. Dolunca kaç kg olacak Allah bilir. Aliminyum yerine, mesela, maxem sl 40 var. Fiyat 140 TL civarı. Üstelik daha köşeli bir yapısı var. İlla aliminyum renginde olsun dersen folyo ile kaplayabilirsin. Ya da uygun başka birşeyle. Karar senin.

benim çanta büyük diye mi +130 hızlarda savrulma yapıyor acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

uzun zamandır foto paylaşan yoktu bir tane benden gelsin :)

 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Günaydın abilerim,

Bu sabah otoparkın önündeki karların erimesini fırsat bilip, yeni taktığım oksijen sensörünü de denemek için işyerine (11km) demir atımla geldim.

Sonuçlar : 1 - Otoparktan çıktıktan 700 m. sonra arıza lambası yaktı (Hata kodu 0132 Oksijen sensörü pimlerinde kısa devre var gibi bişey)

2 - Stop sorunu devam ediyor.

3- Eski oksijen sensörüm arıza lambası yakmıyordu. Eskisini geri takıp subap ayarına girişmeyi düşünüyorum. Ama henüz sentil çakım gelmedi.

Gelişmelerden haberdar edeceğim.

Tekerinize taş değmesin
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Günaydın abilerim,

Bu sabah otoparkın önündeki karların erimesini fırsat bilip, yeni taktığım oksijen sensörünü de denemek için işyerine (11km) demir atımla geldim.

Sonuçlar : 1 - Otoparktan çıktıktan 700 m. sonra arıza lambası yaktı (Hata kodu 0132 Oksijen sensörü pimlerinde kısa devre var gibi bişey)

2 - Stop sorunu devam ediyor.

3- Eski oksijen sensörüm arıza lambası yakmıyordu. Eskisini geri takıp subap ayarına girişmeyi düşünüyorum. Ama henüz sentil çakım gelmedi.

Gelişmelerden haberdar edeceğim.

Tekerinize taş değmesin

Toplanıp, hep beraber bir girişelim senin motora. Şu sıkıntı çözülmedikçe, taa burada benim sinirim bozuluyor arkadaş ya.
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
Toplanıp, hep beraber bir girişelim senin motora. Şu sıkıntı çözülmedikçe, taa burada benim sinirim bozuluyor arkadaş ya.

Valla gülümsettin, Allah razı olsun, ama onda arıza varsa bende inat var. Mutlaka çözecem Allahın izniyle. Zamanın birinde (ilk arabam) ford escord almıştım 7250 liraya. Arabanın her sabah marşı basmıyordu. Akü, Bujiler, buji kabloları, şarj dinamosu, marş motoru hepsi değişti. Düşün araba 7250 lira yıl 2010 arabaya tam 3500 lira harcadım. En sonunda tüm elektrik tesisatını baştan yaptırdım. Sorunu düzelttirdim. Araba bana 11 binliraya gelmiş oldu ve 1 sene sonra 5500 liraya tertemiz sattım. :)
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Valla gülümsettin, Allah razı olsun, ama onda arıza varsa bende inat var. Mutlaka çözecem Allahın izniyle. Zamanın birinde (ilk arabam) ford escord almıştım 7250 liraya. Arabanın her sabah marşı basmıyordu. Akü, Bujiler, buji kabloları, şarj dinamosu, marş motoru hepsi değişti. Düşün araba 7250 lira yıl 2010 arabaya tam 3500 lira harcadım. En sonunda tüm elektrik tesisatını baştan yaptırdım. Sorunu düzelttirdim. Araba bana 11 binliraya gelmiş oldu ve 1 sene sonra 5500 liraya tertemiz sattım. :)

Ahh ah escort deme bana, bir escort maceram var, arabayı alırken bişey dağıtmadım, ama satınca dağıttım. 8.800 e aldım, 11 i geçti maliyeti, 6.750 ye sattım.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
benim gene fort sierra cosworth te merağım var kasa fordun motor cosworth 2 litre 220 hp

Escort, döneminin iyi arabalarından aslında, dünya genelinde hatrı sayılır bir satış rakamı ve funları var. Lakin bizim ülkemizde Zetec motorun dilinden anlayan pek yok. Bir de 97-99 yıllarında ülkemizde Otosan üretimi olanların, kaporta ve iç aksam kalitesi gerçekten çok kötü.

Siesta değil de, Escort Cosworth e ayrı bir hayranlığım var, lakin bırak ülkemizi, dünya da bulmak sıkıntı o arabayı, tıpkı bir E30 M3 gibi.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Escort, döneminin iyi arabalarından aslında, dünya genelinde hatrı sayılır bir satış rakamı ve funları var. Lakin bizim ülkemizde Zetec motorun dilinden anlayan pek yok. Bir de 97-99 yıllarında ülkemizde Otosan üretimi olanların, kaporta ve iç aksam kalitesi gerçekten çok kötü.

Siesta değil de, Escort Cosworth e ayrı bir hayranlığım var, lakin bırak ülkemizi, dünya da bulmak sıkıntı o arabayı, tıpkı bir E30 M3 gibi.

tadilat tamiratta denk gelmiştim baya iyi araç hoşuma gitti
 
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
294
hayırlı olsun nereden kaça aldınız acaba

eyvallah abicim
aliexpressten 12,50 liraya :) 10 aralıkta sipariş vermişim 12 ocakta (bugün ) geldi


https://tr.aliexpress.com/item/17-Blades-Feeler-l-er-Metrik-Gap-Dolgu-0-02-1mm-Kal-nl-l-er/32911423303.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.49ee4c4dRq3B71

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------

Her RX3 sahibinin mutlaka yapması gerekeni yapmışsınız. Hayırlı olsun.

Allah razı olsun Naci abim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst