Bu motoru ''5000TL'' ye beklemek çok saçma. ''2.el japon var'' demekte çok saçma nerde o japon marka model fiyat verinde bizde bilelim. Bu motorun Türkiye için çok mantıklı olduğunu düşünüyorum Mondial çok güzel bir tercih yapmış 8bin TL olursa çok satacağını düşünüyorum.
5000 tl ye beklemiyorum gönlümden geçeni söyledim saçma olduğunu düşünmüyorum bu Çin malı motorlar altında ki YZF ye benzemez.
Ben 10000 tl ye az kullanılmış CRF250L bulurum araziye girecekseniz.
Uzun yol yapacaksanız mevzu da rahatlıksa 250cc bağıra bağıra giden Enduro olmaz. 10000tl ye İnazuma, SYM Wolf de bulurum.
8000'e satışının çok az olacağını düşünüyorum kendi görüşüm bu.
Şunu da söylemek istiyorum 8000-10000 veririm diyenler. Mondial servisine gidip bisikletlerin arasında bu motoru gördüklerinde çıkarıp o parayı verecekler mı ?