Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ağlanıp sızlanalım dersen hemen yaparık ama mantıklı bişey istersen tek başına kalabilirsin.

Maili yazdım. Genelde mail atınca cepten arayıp detaylı görüş alıyorlar. Çok fazla kişinin yazmasına gerek yok, bence 10 kişi bile aynı talepte bulunsa dikkatlerini çekecektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

250 cc motorlarla ilgili ötv düşüşü geçen yıl (sanırım 2013 de)yapıldı. Daha fazla vergi düşeceğini zannetmem. Ama benim konuştuğum bayi fiyatı 8400 TL olarak verdi ve genel olarak uyguladıkları kredi kartına 9 taksit işleminin buna da uygulanacağını söyledi. Motorlar fuardan sonra satışa sunulacakmış ve renk olarak bayinin söylediği: mavi, beyaz ve siyah!? (zongshenin siyah rengi yok. Bu renk acaba özel olarak mondiale yönelik mi bilmiyorum)olacakmış. Ben siyah renk zongshen'de yok dediğim halde ısrarla (bir telefon görüşmesinden sonra) var dedi. Bekleyip göreceğiz.

ÖTV düşüşü 2001'de olmuştu. Bence böyle söylemler varsa altında bir şeyler yatıyordur. İnşallah doğrudur. En azından düşüş yapmasınlar da 250 cc limitini 300 cc'ye çıkarsınlar ona da razıyım hatta onu tercih ederim.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Maili yazdım. Genelde mail atınca cepten arayıp detaylı görüş alıyorlar. Çok fazla kişinin yazmasına gerek yok, bence 10 kişi bile aynı talepte bulunsa dikkatlerini çekecektir.

Geçen yıl bu zamanlar hayalimdeki motosiklet pulsar içi neler yaptım neler.Fuara gittiğimde adamlar motosiklet.nette biri var ondan çok muzdaribiz dediler,ben de ahanda o benim dedim.Sonuçta koca forumda bi kaç kişi,bir elin parmağını geçmez destek bulamadım.Dalga konusu bile oldum.Bu motoru da iki hafta önce gördüm,iki haftada fiyatı onbini buldu bile :) Bazen düşünüyorum niye birlik olamıyoz diye,motorcu sitesi yaw burası marka model önemlimi? Niye 3 Liralık motora 10 lira veriyoz.Ay sustum sinirlerim zıpladı gene
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Mondial'in Zongshen'den getirttiği ürünmüş bu, parça kalitesi 2006'da ki kartondan atölye motorları gibi değildir diye tahmin ediyorum. Uzun yol gidilir mi? bence gidilir millet nelerle gidiyor bununla mı gidilmeyecek. Her türlü motor uzun yol gider bence, cesaret istek sürücüde iş biter. Kimse bu motoru alıpta ralli yapmayacak. Benim aklımda tek soru işareti var oda, fiyatı. 7-8 olursa dusunulur. "Bence"

Elemanın birisi bununla Çin'den İstanbul'a geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

Geçen yıl bu zamanlar hayalimdeki motosiklet pulsar içi neler yaptım neler.Fuara gittiğimde adamlar motosiklet.nette biri var ondan çok muzdaribiz dediler,ben de ahanda o benim dedim.Sonuçta koca forumda bi kaç kişi,bir elin parmağını geçmez destek bulamadım.Dalga konusu bile oldum.Bu motoru da iki hafta önce gördüm,iki haftada fiyatı onbini buldu bile :) Bazen düşünüyorum niye birlik olamıyoz diye,motorcu sitesi yaw burası marka model önemlimi? Niye 3 Liralık motora 10 lira veriyoz.Ay sustum sinirlerim zıpladı gene

Fiyat konusu ayrı bir şey ama test sürüşü tamamen niyetle ilgili. Önce test ettirsinler ki o fiyat eder mi anlayalım. Kanuni Pulsar için bu konuda her türlü kolaylığı yaptı. 3 defa test ettim ben o motoru, en sonunda almadım o ayrı ama fiyatından dolayı değil.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Elemanın birisi bununla Çin'den İstanbul'a geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------



Fiyat konusu ayrı bir şey ama test sürüşü tamamen niyetle ilgili. Önce test ettirsinler ki o fiyat eder mi anlayalım. Kanuni Pulsar için bu konuda her türlü kolaylığı yaptı. 3 defa test ettim ben o motoru, en sonunda almadım o ayrı ama fiyatından dolayı değil.

Genelde bu motoru beyaz eşyacılar sattığı için baştan satılacakmı diye 1er tane getirirler,test sürüşü her markada olması lazım ama,bizde işler değişik biraz.Bayiler bizi değil biz bayileri memnun etmeye çılışoyoz nedense :) Bizde durum farklı,biri alır,bütün niyeti olan olmayan arkaaşlar motora biner test eder,öyle bulduk çözümünü :)
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Elemanýn birisi bununla Çin'den Ýstanbul'a geldi.

Bizim forum sakinleri fazla pimpirikli yok o gitmez yok bu durmaz vs.vs. Yabancı forumlarda biraz araştırınca millet nerelere gidiyor varya. En basit örnek Forumdan "Mesut Hoca" Adam Cbf150'yle nerelere gidiyor ve daha cok gidecektirde. Bu iş cc isi degil yurek işi.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
ÖTV düşüşü 2001'de olmuştu. Bence böyle söylemler varsa altında bir şeyler yatıyordur. İnşallah doğrudur. En azından düşüş yapmasınlar da 250 cc limitini 300 cc'ye çıkarsınlar ona da razıyım hatta onu tercih ederim.

Sanırım yanlış hatırlıyorsunuz. 2006'da ötv artışı oldu ve daha önce %7 olan ötv 250 cc'ye kadar olan modellerde %22'ye, daha yüksek cc'lilerde %37'ye çıkartıldı. Birkaç sene böyle devam edip muhtemelen 2010 yılı civarında sadece 250 cc'ye kadar olan motorların ötv'si %8'e düşürüldü. Muhtemelen bahsedilen bayının söylediği ötv düzenlemesi aşağıdaki link ve haber paragrafında açıklanan ve "moted" tarafından maliye bakanlığına yapılan öneridir. Burada 250 cc'leri etkilen bir şey yok: (21 Temmuz 2014 tarihli haber)

http://www.motoetkinlik.com/moted-otv-indirimi-istiyor/

"MOTED, motosiklete uygulanan ÖTV oranının düşürülmesi ve MTV muafiyetinin genişletilmesi için Maliye Bakanlığı’ndan destek bekliyor. ÖTV oranının 250 cc ile 800 cc arasındaki motosikletlerde yüzde 16’ya, 800 cc ile 1200 cc arasındaki motosikletlerde yüzde 22’ye indirilmesini isteyen MOTED, 100 cc’ye kadar olan MTV muafiyetinin de 125 cc’ye kadar genişletilmesi talep ediyor"
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Sanırım yanlış hatırlıyorsunuz. 2006'da ötv artışı oldu ve daha önce %7 olan ötv 250 cc'ye kadar olan modellerde %22'ye, daha yüksek cc'lilerde %37'ye çıkartıldı. Birkaç sene böyle devam edip muhtemelen 2010 yılı civarında sadece 250 cc'ye kadar olan motorların ötv'si %8'e düşürüldü. Muhtemelen bahsedilen bayının söylediği ötv düzenlemesi aşağıdaki link ve haber paragrafında açıklanan ve "moted" tarafından maliye bakanlığına yapılan öneridir. Burada 250 cc'leri etkilen bir şey yok: (21 Temmuz 2014 tarihli haber)

http://www.motoetkinlik.com/moted-otv-indirimi-istiyor/

"MOTED, motosiklete uygulanan ÖTV oranının düşürülmesi ve MTV muafiyetinin genişletilmesi için Maliye Bakanlığı’ndan destek bekliyor. ÖTV oranının 250 cc ile 800 cc arasındaki motosikletlerde yüzde 16’ya, 800 cc ile 1200 cc arasındaki motosikletlerde yüzde 22’ye indirilmesini isteyen MOTED, 100 cc’ye kadar olan MTV muafiyetinin de 125 cc’ye kadar genişletilmesi talep ediyor"

Pardon yanlış yazmışım, 2011 diyecektim.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
Bizim forum sakinleri fazla pimpirikli yok o gitmez yok bu durmaz vs.vs. Yabancı forumlarda biraz araştırınca millet nerelere gidiyor varya. En basit örnek Forumdan "Mesut Hoca" Adam Cbf150'yle nerelere gidiyor ve daha cok gidecektirde. Bu iş cc isi degil yurek işi.

bir önceki motoru cbf1000 olan bir kişi onu satıp bajaj boxer 150 alıp ege sahillerini koylarını tepe bayır demeden gezmiş. burda değil ama başka bir forumda yazdıklarını ve çektiği fotoğrafları incelemiştim. dediğiniz gibi bu cc işi değil yürek işi
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
bir önceki motoru cbf1000 olan bir kiþi onu satýp bajaj boxer 150 alýp ege sahillerini koylarýný tepe bayýr demeden gezmiþ. burda deðil ama baþka bir forumda yazdýklarýný ve çektiði fotoðraflarý incelemiþtim. dediðiniz gibi bu cc iþi deðil yürek iþi

İnzell yani Alp kaptanı tanıyorum pırıl pırıl bi abimizdir kendisinede buradan selam olsun.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Merhaba arkadaşlar

https://www.facebook.com/pages/GÜVEN-Bisiklet-Mondial-BAYİ/1445905702293743?fref=ts Sayfasında mevcut yorumları göz önünde bulundurarak

İzmitt mağazasında imiş , Güven bisiklet mondial bayi, rx3 siparişi vermiş. Yetkililere göre, fiyat 9.500 - 10.000 arası , Şubat sonuna doğru da dağıtım yapılacakmış.

" Motorsiklet enjeksiyonludur.6 ileri ve 250 cc su soğutmalı.bende bu markanın 150 cc olan modeli var ve uzun km yapılabiliyor hava soğutmalı olmasına rağmen.Bu motorun özellikleri çok daha yüksek.UZUN KM SORUNSUZCA YAPILABİLECEĞİNE EMİNİM " gibi bir söylemleride mevcut yorumda.

Çok merak ettim işkembe-i kübrada'dan sallar ikene hiçmi gırtlağına takılmamış, 150cc ZS177MM hangisi oluyor imiş??, atılırda bukadar değil yahu, el insaf (size değil yazdıklarım, alıntı yaptığınız, zevata.)


Benzin pompası depo içerisinde imiş, ve 4 litre kadar soğutma için vsvsvs, bunu okuduktan sonra, tüm dikkatim ve hevesim kaçtı doğrusu, bilemiyor diğer benzin pompalılar aynı smantıkta ve sıhhatli çalışıyor ise bişey diyemem ancak bana çok sakat geldi bu durum.

Fiyat konusuna gelir isek, maximum 8000, fazlası verilmemeli.

İmza : Doğruyu söyleyen Davud.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Çok merak ettim iþkembe-i kübrada'dan sallar ikene hiçmi gýrtlaðýna takýlmamýþ, 150cc ZS177MM hangisi oluyor imiþ??, atýlýrda bukadar deðil yahu, el insaf (size deðil yazdýklarým, alýntý yaptýðýnýz, zevata.)


Benzin pompasý depo içerisinde imiþ, ve 4 litre kadar soðutma için vsvsvs, bunu okuduktan sonra, tüm dikkatim ve hevesim kaçtý doðrusu, bilemiyor diðer benzin pompalýlar ayný smantýkta ve sýhhatli çalýþýyor ise biþey diyemem ancak bana çok sakat geldi bu durum.

Fiyat konusuna gelir isek, maximum 8000, fazlasý verilmemeli.

Ýmza : Doðruyu söyleyen Davud.

Kaynakca izmit,guven bisiklet mondial bayi , facebook hesaplarindan açıklama yapmışlar.oradan alıntıladim bende.. Yetkilerle görüşmeden bir bayi yalan yanliş bilgi patlasıminda bulunmaz herhalde diye düşündüm.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Kaynakca izmit,guven bisiklet mondial bayi , facebook hesaplarindan açıklama yapmışlar.oradan alıntıladim bende.. Yetkilerle görüşmeden bir bayi yalan yanliş bilgi patlasıminda bulunmaz herhalde diye düşündüm.

Belirttiğim gibi size değil yazdıklarım, hasılı 150cc sanırım zongshen kökenli başka tip motordan dem vurmuş, neyse benim bildiğim en iyi ZS177MM sahibi olduğumdur :p
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Günümüzde uzun yol yapılamayan 150 cc motor mu kaldı ? RX3'te Rus incelemelerinde gördüğüm kadarıyla çift radyatör var. Çöl sıcağında bile seyahat edilir. Ayrıca enjeksiyon sistemi Delphi, gösterge tablosu Siemens imiş (inceleme videolarında söylenen). Benim için tek soru işareti titreşim. Yağ gibi çalıştığını göreyim, fiyatı da uyarsa büyük ihtimalle alırım veya almaya çalışırım. Tüm okuduğum kullanıcı yorumları ve testlerden sonra ne performansı ne de konforu ile ilgili olarak kafamda en ufak bir soru işareti yok.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Belirttiðim gibi size deðil yazdýklarým, hasýlý 150cc sanýrým zongshen kökenli baþka tip motordan dem vurmuþ, neyse benim bildiðim en iyi ZS177MM sahibi olduðumdur :p

Farkındayim sorun yok :)

Nicki hatirlayamadim ama bir . Bir üye yabancı forumda okumustu,geride sayfalarda vardir telefondan teyit edemiyorum , denildigi üzere yakıt kapasitesi 16 olsada, 12 lt kullanılabilir yakıt . kapasitesine sahip oldugu durumu , doğru olabilir mi e depoda yakıt var 4 lt kalana kadar kullan,kontrol et mi yapılacak nasil is oldu o . ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------

Günümüzde uzun yol yapýlamayan 150 cc motor mu kaldý ? RX3'te Rus incelemelerinde gördüðüm kadarýyla çift radyatör var. Çöl sýcaðýnda bile seyahat edilir. Ayrýca enjeksiyon sistemi Delphi, gösterge tablosu Siemens imiþ (inceleme videolarýnda söylenen). Benim için tek soru iþareti titreþim. Yað gibi çalýþtýðýný göreyim, fiyatý da uyarsa büyük ihtimalle alýrým veya almaya çalýþýrým. Tüm okuduðum kullanýcý yorumlarý ve testlerden sonra ne performansý ne de konforu ile ilgili olarak kafamda en ufak bir soru iþareti yok.

Gerçekten arastirmissiniz,telefondan yazamadim cevaplaya basivermisim..

Gerçekten arastirmissiniz.. Bi bilginiz var mi kullanilabilr yakıt deposu ltsine?
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yakıt pompasının deponun içerisinde olmasının benim nazarımda köti bir tarafı yok. Sökülebilitesi çok zor olmadıktan sonra isterse ön maşanın içine koysun.
Bana 8000-8500 lira hayal gibi geliyor, hatta 9.000 Lira bile belki dedirtiyor.
Keşke yazdığımı yalatsa bana sayın yetkililer ama...
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
İnşallah motor ihtişamlı diye mondialde sizin gibi hareket etmez ,ne kadarda hazır olanlar var 10.000 vermeye, idda ediyorum 7.500 e yok satar 8.000 e çok satar 8.500 e.az.satar 9.000 e satamaz elinde patlar , sonrada bi daha 250 cc getirmezler
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Arkadaş gelse de incelesek, görüntü tam istediğim gibi. O topcaseden kutrulup iş görür birşey takacaksın, off of, ne gezilir bununla. Bende Erdem Bey gibi düşünüyorum. Yakıt pompasının yeri benide çok ilgilendirmiyor. O zıkkımı oraya koyabildiklerine göre sökülebiliyordur da. Çok titreşmiyorsa bence alınır binilir. Tabiki fiyat politikasına göre bakacaz duruma. 8500'ün üzerinde olursa zor satar.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
İnşallah motor ihtişamlı diye mondialde sizin gibi hareket etmez ,ne kadarda hazır olanlar var 10.000 vermeye, idda ediyorum 7.500 e yok satar 8.000 e çok satar 8.500 e.az.satar 9.000 e satamaz elinde patlar , sonrada bi daha 250 cc getirmezler

Benden 11 bin:queen: Valla muadilleri öyle janim...Benim gibi düşünen insanlar oldukça o dediğin fiyatlara motor rüyanda bile alamazsın.Çünkü benim gibi düşünen çok insan var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst