Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Güzel motor, yurt dışı birkaç inceleme okudum. gayet iyi görünüyor. bu forumu ve bunun gibi açılmış birkaş sayfa var hepsini bir yada birkaç kez okudum. anlaşılan o ki bu motosikletin müdavimi çok olacak. okuduğum incelemelerde özetle ufak tefek dezavantajları olsada bu fiyata bu kalitede oldukça iyi yorumları çok fazla. gelelim titreşime bence biraz abartılan bir olay. eğer 4 silindirden inip buna binerseniz evet sıkıntı yaşarsınız. şu an kymco xciting 250 kullanıyorum ondan öncede transalp xl 700, hyosung gv 650 kullanıyordum. ilk motorum regal 250 cc. HEPSİ TİTRİYOR. ama aklımda kalan ne kadar titredikleri değil yaptığım gezilerimdir. o yüzden titreşime bu kadar çok takılmaya gerek yok. cbf 1000 alamıyorsan 1/3 fiyatına bunu al işini görür her yol girebildiği için mutlu olursun. birde birkaç yerde crf 250 ile karşılaştırılmış ama bence çok alakasız bir durum çünkü birbirinin muadili değil bu motorlar. crf yi al dağda hopla zıpla Rx3 ü al yola git seyahat et touring yani. gs 1200 ile Rx3 benzerliğine bakarsanız anlaşılıyor zaten bu motorun tarzı.
neyse lafı uzatmayayım. bence gayet mantıklı. mondial stratejik bir hata yapıp makul bir fiyata bu motosikleti sürerse bir ybr etkisi yaratabilirler. mondial yetkilileri bence çok dikkatli olmalı.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
171
bendede asyanın su soğutmalı cross modeli rx 250 var genel anlamda memnunum motordan ama bu motorun uzunyol extraları benide cezbetti 8500 ün üzerine çıkmassa ciddi düşünmeye başladım yok çıkarsa 2. el bekliyecem..
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
17
Asya'nın rx 250 si 6-7000 arası fiyatlara satılırken,
enjeksiyonlu, 6 vitesli; grenaj, aksesuar ve çanta farklarıyla RX3 8500'ü hak eder bence.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Eski mesajlarda bahsi geçen bayiinin hesabında 9.000 rakamı zikredilmiş. Bana göre de bu minimum satış rakamları olur üstüne üstlük sağından solundan malzeme kalitesi anlamında bir sürü kırpma yaşanır. Tahminim şu sıralar nereden ne değiştirsek ucuza mal etsek hesapları yapılıyordur. Bu 3 e al 5 e satçıların zihniyeti hiç değişmez. Kolay yoldan para kazanmak adamların yaşam tarzı olmuş. Kendi adıma 8.000 psikolojik sınırını aşarsa ikinci el crf ye güzel bi sele yaptırırım al sana enduro. En azından soranlara zongshen yerine hondaya biniyorum derim :)
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
171
8500 ü geçerse falcon alır tepetepede binilir 400 cc honda varsın hava soğutmalı olsun 6 7 bine çıtır çıtır var..
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Buradan devam ederken neden yeni bir sayfa açıldı? O zaman öncekiler neden kapatıldı?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Buradan devam ederken neden yeni bir sayfa açıldı? O zaman öncekiler neden kapatıldı?

Biraz önce paylaştığım link haber mahiyetinde.

Burası sabit bilgi paylaşım başlığı olarak devam edecek.

Önceki kapattığımız ve buraya yönlendirdiğimiz başlıkta bilgi paylaşımından çok tartışma yer alıyordu.

Velhasıl;daha sağlıklı bilgi paylaşımı yapmak adına sabit olan bu başlığa yönlendirdik.

Saygılarımla.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Aslında keşke sabit başlıklar sadece teknik bilgilerin verildiği, o modeli kullananların bizzat edindiği olumlu ve olumsuz tecrübelerin anlatıldığı bir şekilde tutulabilse. Bunun dışında daha motoru bile görmemiş kişilerin sırf markaya bakarak iyi veya kötü gibi boş yorumlarına izin verilmemeli diyorum. Çünkü zaten tartışmaların olduğu bir çok konular açılabiliyor. Bu nedenle bence bu sabit konulara bir çeki düzen vermek gerekir diye düşünüyorum. Biliyorum bunun kontrolü ve uygulaması zor ama, böyle bir prensip geliştirsek herhalde bir model hakkında açılmış/açılacak konular daha sade ve eminim ki oldukça işe yarar ve faydalı olacaktır.
 
Katılım
5 Tem 2014
Mesajlar
652
Üstün performans! Uygun yakıt tüketimi ve sıra dışı tasarım! 2015 model Mondial RX-3! 250cc motoruyla yakında ülkemizde satışa çıkacak.

Daha önce Çin’den ithal edip Türkiye pazarında satışa sunduğu iki Mondial ürününden dolayı, “Çinli Motosiklet” şeklinde oluşan izlenimi yok etmek için, bu ürünlerden birini Çin’de teste sokarak, 131 gün içerisinde 29,500 km yol giderek, Guinness Rekoru kırmıştı. Böylelikle “Çinli Motosiklet” algısını da büyük oranda kırmış oldu.

2015 Model Mondial RX-3 fiyatı, 9000 TL bandından sunuldu. Mondial’in Türkiye pazarına Şubat 2015 itibari ile satışa çıkması beklenen RX-3 için bazı detaylar şu şekilde;

İtalyan derisi sele, 3’lü çanta seti, Kadranlı devir saat göstergesi, LCD hız göstergesi, Delphi EFI Yakıt enjeksiyon sistemi, 16 L Yakıt tankı gibi bir takım özellikler sunulmuş durumda.

2015 model Mondial RX-3 yakıt tüketimi ise kullanıma bağlı olarak, ortalama 100 km için 4 Litre civarında olmaktadır. Aynı zamanda Mondial RX-3 Son hız limitine bakıldığında, 120 KM olarak yeterli seviyeye sahip motosikletlerden birisi olarak tanımlanabilir.

Kaynak : http://trafikteyim.net/yeni-mondial-rx-3/#comments
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Aslında keşke sabit başlıklar sadece teknik bilgilerin verildiği, o modeli kullananların bizzat edindiği olumlu ve olumsuz tecrübelerin anlatıldığı bir şekilde tutulabilse. Bunun dışında daha motoru bile görmemiş kişilerin sırf markaya bakarak iyi veya kötü gibi boş yorumlarına izin verilmemeli diyorum. Çünkü zaten tartışmaların olduğu bir çok konular açılabiliyor. Bu nedenle bence bu sabit konulara bir çeki düzen vermek gerekir diye düşünüyorum. Biliyorum bunun kontrolü ve uygulaması zor ama, böyle bir prensip geliştirsek herhalde bir model hakkında açılmış/açılacak konular daha sade ve eminim ki oldukça işe yarar ve faydalı olacaktır.

Kesinlikle haklısınız. Motosiklet piyasaya çıkmadan,motosiklet test edilmeden,genel memnuniyet kaidesi şekillenmeden yapılan yorumları elimizden geldiğince silmeye,daha bilgilendirici şekilde konunun seyretmesini sağlamaya çalışacağız.

Belki kullanmaya başlayan arkadaşların yorumları geldikçe burayı kapatıp,tekrar yeni bir kullanıcı başlığı açabiliriz. Bu şekilde sizin bahsettiğiniz kalitede de seviyede ortam oluşur.

Ancak takdir edersiniz ki onlarca motosiklet modeli başlığı var. Hepsini tek tek kontrol edebilmek gerçekten imkansıza yakın. Bu başlıkta dahil olmak üzere diğer başlıklarda serzenişte bulunduğunuz mesaj türevlerini şikayet ederek,bizim konu hakkında bilgi sahibi olamamızı sağlayabilirsiniz.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
İçerik kopyalandı

http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/141387-mondial-rx3i-evo-hakkinda-bilgiler-2.html#post3525166

Başlığı altına yaptığım yorum. Umarım forum kuralları açısından sakıncası yoktur burada da paylaşmak istedim.

Küçük bir web turu attım fiyat araştırması niteliğinde. Nacit63'ün paylaşımından yola çıkarak tüm modellerin satış fiyatlarına baktım. Sonuç;

ABD: (Cyclone RX3)= $3495--> 8205 TL
RUS: (Minsk TRX300i)= $4400-4800 --> 10330-11266 TL
ENG: (Honley RX3)= £3195--> 11360 TL
CHN: (Zongshen RX3)= $3495--> 8205 TL

Fakat Bayii ile yaptığım konuşma sonucu vergi indirimi gerçekleşirse 8000-8500 arası gerçekleşmezse 9000-9500 arası bir fiyat bekleniyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
171
arkadaşlar samimi bir baayi arkadaştan ilk gelenler 9900 diye duyum aldık ilk gelenler yanii..belli bir adede kadar ama kaç adet bilmiyoruz sonra artık 10000 11000 mi olur
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
@Mirkuza +1

Kesinlikle 8.500' ün fazlası etmez. crf 10 binin altında girdi piyasaya. Marka honda olunca ilk alanlar 15-20 bin km bindikten sonra şimdi 11 e ikinci elini satıyor. Mondial i 10 a alsak 2 yıl sonra 5 e satacak adam bulamayız. O yüzden önce minimumdan piyasaya girip bu model özelinde marka bilinci yaratmalı. Yani fiyat taleple paralel yükselmeli, az ve pahalı satıp vurgun mantığı yapacaklarsa hiç girmesin piyasaya da başka firma getirsin şu motoru.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
@Mirkuza +1

Kesinlikle 8.500' ün fazlası etmez. crf 10 binin altında girdi piyasaya. Marka honda olunca ilk alanlar 15-20 bin km bindikten sonra şimdi 11 e ikinci elini satıyor. Mondial i 10 a alsak 2 yıl sonra 5 e satacak adam bulamayız. O yüzden önce minimumdan piyasaya girip bu model özelinde marka bilinci yaratmalı. Yani fiyat taleple paralel yükselmeli, az ve pahalı satıp vurgun mantığı yapacaklarsa hiç girmesin piyasaya da başka firma getirsin şu motoru.

+1 ozgur325
3 yıl sonra 5'e satılabilecek mi-oksa elde mi patlayacak....:cherry:
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/141387-mondial-rx3i-evo-hakkinda-bilgiler-2.html#post3525166

Başlığı altına yaptığım yorum. Umarım forum kuralları açısından sakıncası yoktur burada da paylaşmak istedim.

Küçük bir web turu attım fiyat araştırması niteliğinde. Nacit63'ün paylaşımından yola çıkarak tüm modellerin satış fiyatlarına baktım. Sonuç;

ABD: (Cyclone RX3)= $3495--> 8205 TL
RUS: (Minsk TRX300i)= $4400-4800 --> 10330-11266 TL
ENG: (Honley RX3)= £3195--> 11360 TL
CHN: (Zongshen RX3)= $3495--> 8205 TL

Fakat Bayii ile yaptığım konuşma sonucu vergi indirimi gerçekleşirse 8000-8500 arası gerçekleşmezse 9000-9500 arası bir fiyat bekleniyor.

Hocam vergi indirimi gelir mi acep bir de bu indirim 150cc de ne olur acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst