Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247







 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
Video yokmu? Test sürüşü resimleri internettede var yakıt deposu iyimiş maşallah
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Maalesef yakıt deposu 12 litre. Aslında 16 litre olarak söyleniyor ancak CSC'nin (motoru ABD'ye getiren firma) sitesinde okuduğuma göre kullanılabilir kapasite 12 lt. civarı. Sebep şu: bu motor enjeksiyonlu ve dolayısıyla yakıt pompası depo içerisinde. Yakıt pompasının soğutulabilmesi için (CSC elemanının zongshen yetkilisine dayanarak yaptığı açıklama) 4 litrelik benzine ihtiyaç var. Bu da deponun kullanılabilir hacmini 12 litreye düşürüyor. Ancak 12 litreden fazlasını da kullanabilirsiniz. Bu durumda benzin pompasının soğutulabilmesi için gerekli benzini de kullanmış oluyorsunuz. Bu da tabiki başka bir riski getirebiliyor. Gerçi 12 litre ile menzil o sitede 360 km civarı olarak veriliyor.
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
facebook sayfasında kendileri 9500 ile 10 bin lira arasında olacağını yazmışlar
https://www.facebook.com/pages/G%C3%9CVEN-Bisiklet-Mondial-BAY%C4%B0/1445905702293743?ref=profile
Bende birşey yazdım adamlara çantaları almasak ne kadar indirim olur diye =)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Bu arada ben mi yeni öğrendim yoksa herkes biliyor muydu? Kymco artık Ugur (mondial) tarafından getirilip satılacak. Mondiale hayırlı olsun.

Benim bu iki motorla ilgili olarak (Kymco ve Rx3) mondial bunları Martta satmaya başlayacaksa, servis elemanlarına ne zaman eğitim verecek. Çünkü bildiğim kadarıyla mondialin yurt genelinde yüzlerce servisi var. Bu iki motora ilişkin çok hızlı eğitim verse bile yetişmesi çok zor. İnşallah olumsuzluklar yaşatmazlar bu motorları alanlara...
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
kadırganın ikinci eli ölü malesef kimse almaz.Bizde ikinci el alırız yarı fiyatına düşer :p
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Üç çantası varda ne olmuş, kaskı nereye koyacaz??

Bu bilgiler sallamasyon




URL]


Max hız ? 120 değil çinlilere göre 135, ruslara göre 140

Sele yüksekliği 21 cm ??

Yakıt durumu fabrika verisi Ruslara göre 4 litre, bu bizde 6 litreyi görecek demekki

http://www.mychinamoto.com/forums/showthread.php?6634-Zongshen-RX3-report

http://www.chinariders.net/showthread.php?t=13440

http://www.advpulse.com/adv-bikes/csc-motorcycles-cyclone-rx-3-review/

http://kelleyssilkroad.blogspot.com.tr/

http://californiascooterco.com/blog/
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bence çantasız satsınlar, alacak olanlar kendileri çanta takarlar. Yan çantalar şehir kullanımında sıkıntı yaratacak, ayrıca içine kask sığmayan çanta bana göre çanta değildir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:32 ----------

Üç çantası varda ne olmuş, kaskı nereye koyacaz??

Bu bilgiler sallamasyon





[URL=https://imageshack.com/i/f0qMEKKPj][url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/qMEKKP.jpg[/URL][/url]

Max hız ? 120 değil çinlilere göre 135, ruslara göre 140

Sele yüksekliği 21 cm ??

Yakıt durumu fabrika verisi Ruslara göre 4 litre, bu bizde 6 litreyi görecek demekki

http://www.mychinamoto.com/forums/showthread.php?6634-Zongshen-RX3-report

http://www.chinariders.net/showthread.php?t=13440

http://www.advpulse.com/adv-bikes/csc-motorcycles-cyclone-rx-3-review/

http://kelleyssilkroad.blogspot.com.tr/

http://californiascooterco.com/blog/


Sele değil motorun yerden yüksekliğidir o... Daha ilk kez tanıttıkları motorun teknik özelliklerinde böyle aptalca hatalar yapmalarına hayret ediyorum.

Yakıt tüketimi 4 litreyi çok geçmez. 6 litreyi yaktıramazsınuz, öyle bir şey yok.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
ABD'deki firma 850 dolar karşılığı şu üç çantayı opsiyonel olarak sunuyor.



 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
850 dolar bu çantalara vereceğime giderim 3 tane maxem 45 litre alırım tanesi 140 tl den daha ucuza gelir sağlam olmayabilir ama en azından çok harika iş görür 8 tane kask sığar hale gelir yani :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Fiyat olarak 9.500-10.000 arası diyorlar bazı bayiler. Ne kadar doğru bilemiyorum.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Fiyat olarak 9.500-10.000 arası diyorlar bazı bayiler. Ne kadar doğru bilemiyorum.

Bu konuda bütün iş, distribütör'de bitiyor, bayii'lerine bu aleti 8000 bandında tutmalarını salık vermeleri gerekiyor , piyasada bol bol görürüz inşallah, şayet 8000 bin bandında tutarlar ise dahi bol satışa ulşacakları muamma, aksi olur ise vitrinlerinde tutarlar, tozunu almak içinde eleman tutarlar.

"Yihaaa şu enternet çıktı herkeşş, uzman prof oldu, diyiler ya", evet aynen öyle oldu, herkes okuyor araştıryor millet bi tarafından sokula sokula artık yutmuyor bazı şeyleri, arifler anlar.
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Bayiler toplantısında 8.500 civarında demişler zaten hangi bayilermiş bu 9- 10.000 diyen , bu motor bırak 10.000 i eğer 9.000 olsun ahanda yazıyorum hüsran olur sonu, zaten megelli motoru üzerindeki titreşimi azaltmadılarsa kötü bir namı dahi olabilir, evet görüntü çok güzel ama o çanta ve gösterge kalitesi ile zorrr satarlar, almayı en çok isteyenlerdenimdir heralde paylaştığınız bilgilerin çoğunu daha önceden gördüm, 8.500 değil 9.000 olsa almaaam, kawasaki 250cc naked getiriyor 11.500 TL , kawasaki nireeee zongshen nire
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
üzerinde minsk yazıyordu, zongshen de var, megelli de mi var bu işin içinde:) kim neresini yapıyormuş bilelim :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
üzerinde minsk yazıyordu, zongshen de var, megelli de mi var bu işin içinde:) kim neresini yapıyormuş bilelim :)

Motor blok'u (altmotor, üst motor benim bildiğim tabir ile, motor blok'u ,yani kalbi yani ne ise :p ) Zongshen ZS 177 MM 6 vitesli veerisyonu, benim kullandığım ZS 177 MM Apachi Sm/Cross dellorto karbüratörlüsü 5.vitesli olanı (hanzoo).

Megelli, 'de M1nsk'te ve daha birçok firma Zongshen ZS177MM Bloğu kullanmakta, motorun 5. viteslisini bildiğimden yabana atılmayacak tork ve güçte, 27+hp olanı bende (Avusturalya versiyonda 30 beygir olduğu yazılı.)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst