Bayiler toplantısında 8.500 civarında demişler zaten hangi bayilermiş bu 9- 10.000 diyen , bu motor bırak 10.000 i eğer 9.000 olsun ahanda yazıyorum hüsran olur sonu, zaten megelli motoru üzerindeki titreşimi azaltmadılarsa kötü bir namı dahi olabilir, evet görüntü çok güzel ama o çanta ve gösterge kalitesi ile zorrr satarlar, almayı en çok isteyenlerdenimdir heralde paylaştığınız bilgilerin çoğunu daha önceden gördüm, 8.500 değil 9.000 olsa almaaam, kawasaki 250cc naked getiriyor 11.500 TL , kawasaki nireeee zongshen nire