- Katılım
- 21 Ara 2015
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar ,
benim 3'ncü motosikletim olan ; mondialn mr 150 vulture bana yavaş geldi 100 km falan hız yapıyor düzde internette araştırdım 140 diyen ibreyi devirdim diyenler var , açıkçası şaşırdım ama bilmiyorum sizce benmkimi yavaş size danışmak istedim , benimki yavaş ise ne tür şeyler yapabilirim , yazım hatalarım var ise kusura bakmayın.
şimdiden teşekkürler
:mrgreen:
benim 3'ncü motosikletim olan ; mondialn mr 150 vulture bana yavaş geldi 100 km falan hız yapıyor düzde internette araştırdım 140 diyen ibreyi devirdim diyenler var , açıkçası şaşırdım ama bilmiyorum sizce benmkimi yavaş size danışmak istedim , benimki yavaş ise ne tür şeyler yapabilirim , yazım hatalarım var ise kusura bakmayın.
şimdiden teşekkürler