mondial mr 150 & kanuni tery 150

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
merhaba arkadaşlar benim boy 170 olunca cros aldım binemedim çok düşürdüm
hani şöyle ayaklarımın yere basabildiği dengeli güzel bir motosıklet alıyım diyorum ama ayırdığım para 3000 tl
bineceğim durum hafta sonları 100 km asfalt 100 km toprak dağ yolları yani arabada giden yollar ama stabilize yol.
iki motosıklet seçtim
mondi mr vulture ve kanuni terry . ben pek anlamam aradaki farkı sadece terrynin motor kısmı siyah diğeri gümüş renk:)
............
şimdi ybr 125 var ama yokuşlarda bayılıyor beni geride koyup rezil ediyor 150 lik çinler ekip gidiyor yani.ama yakıtıda içiyorlar ybr kokluyor.
şimdi söyleyin ben neyapayım nisan geliyor hemen karar vermem lazım.
yardımcı olaaanalar şimdiden teşekkürler
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
129
Fuarda iki modeli de ayrıntılı inceledim.Kanuni Terry'nin motor rengi siyah bir de göstergeleri ile kumanda panelleri şık ve kullanışlı.Terry'nin jantı yıldız şeklinde.Yükseklikleri, uzunlukları vs. iki motorun da aynı.Ancak Mr'nin motoru 162 cc olarak geçiyor.
Şayet sıfır alabilirsem Kanuni kalitesinden ve hizmetinden memnun kaldığım için Terry almayı düşünüyorum ama temiz, fiyatı uygun ikinci el Mr Vulture de bulabilirsem alırım.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Hocam Sana Tavsiyem Tabili Mondial Olur Kullanıcıları Memnunlar
Hem Mondial daha Güçlü Bi Motora Sahip 162 cc 14.7hp Gücünde Ve Yakıt Tankı Daha Büyük
Kanuni İse 11.56 hp gücünde arada 3 hp Oynuyor az değil Ve Ayrıca Daha Pahalı
Henüz Hiç Bir Kullanıcısı Yok Ön Yargılı Olmak İstemem Ama Belki Pek İyi Çıkmaya Bilir Titreşim Vb gibi Sorunlar
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
yorumlar için çok teşekkür arkadaşlar
şimdilik üç yorumda bir + bir - birde ortada yorum var
.durum bir bir yani başka yorumlar insallah yolumu belirleyecek
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aman dostum sen neyapıyorsun ybr satılıp mondial alınırmı hayatının hatasını yaparsın benden demesi 100km de yakıt en az 1 litre fazla olacaktır sanki şehir içinde çok performans gerekli mi bence gereksiz yakıt sarfiyatı canını sıkar heee benzin mühim değil dersen sen bilirsin
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Bende 8000 km dir mondial 150 mc kullanıyorum aynı mr deki motor var 162 cc 14.7 hp ve inan kanuni ile yolda dalga geçersin. Zaten kanuni 11.5 beygir oldugu icin ybr ile çok performans farkı yok, ybr yi sattigına değmez. Ama mondial gercekten daha ilk kullanımda hissettiriyor gücünü. Hem mondinin torkuda çok iyi 12 nm.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
aman dostum sen neyapıyorsun ybr satılıp mondial alınırmı hayatının hatasını yaparsın benden demesi 100km de yakıt en az 1 litre fazla olacaktır sanki şehir içinde çok performans gerekli mi bence gereksiz yakıt sarfiyatı canını sıkar heee benzin mühim değil dersen sen bilirsin


osman ağa yayla yollarında benim mc nin arkasında nal topladığı için japon malı olan ybr sinden vaz geçti bütün kabahat benim ve birde ramzey 200 lük kros var çinçonlar yayla yollarında ybr nin çok önünde yer alıyor, o yüzden bu adamda artık ybr den vaz geçti .
Bana kalırsa osman ağa sende mondial al benim bu sene çok benzinimi içti birde senin içsinde aynı yollarda denk gidelim senle,,,,,

ha birde mondial motorunu almak için köylü olman lazımmış adamlar açıklama yapmışlar bizim motorları köylüler alıyor diye send e şehri birakta köylü ol gayrı bahar geliyor yakında toros dağları çiçek açmaya başlıyacak demedi deme
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
inşallah ilkbaharı doyasıya yaşayacağız.yeterki ALLAH sağlık sıhhat versin.

şuda var ramo hani mavi geçit turumuzda aynı yolu yaptık 170 km sen 36 liralık benzin alırken ben sadece 17 liralık almıştım unuttunmu.aramızda sadece üç dakika zaman farkı oysa
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
inşallah ilkbaharı doyasıya yaşayacağız.yeterki ALLAH sağlık sıhhat versin.

şuda var ramo hani mavi geçit turumuzda aynı yolu yaptık 170 km sen 36 liralık benzin alırken ben sadece 17 liralık almıştım unuttunmu.aramızda sadece üç dakika zaman farkı oysa
Hocam Yalnışınız Vardır Deposunda Dha Çok Benzin Vardır Onun Ybr Yakıyor 2.8-3 MC ,MR yAKIYOR 3.5 MAX 4 SENİN hESABA gÖRE YA SEN 1.9 lİTRE YAKIYON YADA MC 6 lİTRE oda imkansız
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Hocam Yalnışınız Vardır Deposunda Dha Çok Benzin Vardır Onun Ybr Yakıyor 2.8-3 MC ,MR yAKIYOR 3.5 MAX 4 SENİN hESABA gÖRE YA SEN 1.9 lİTRE YAKIYON YADA MC 6 lİTRE oda imkansız

ah osman aga deponda akrepmi var senin, 10 lıralık anca yaktı dedınde 30 liraya baglamadınmı o gun yolculugun sonunda hafızada zayıflamış gayrı hani konyadan gelirken 120,130 zu gören ybr ye ne oldu ben yanından 100 ile geçerken 120,130 gören ybr arkalarda kalmadımı sana daha bu yollarra ybr ne çok nal toplatacagım haberin olsun.....
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Hocam Yalnışınız Vardır Deposunda Dha Çok Benzin Vardır Onun Ybr Yakıyor 2.8-3 MC ,MR yAKIYOR 3.5 MAX 4 SENİN hESABA gÖRE YA SEN 1.9 lİTRE YAKIYON YADA MC 6 lİTRE oda imkansız
litreden anlamam arkadaşım ama para olarak 20 kuruş mondi mr yakmış 10 kuruş ybr bu mantıklı değilmi bencede normal:cat:



ı hani konyadan gelirken 120,130 zu gören ybr ye ne oldu ben yanından 100 ile geçerken 120,130 gören ybr arkalarda kalmadımı sana daha bu yollarra ybr ne çok nal toplatacagım haberin olsun.....
nal değilde, sen önden gidiyorsunya hani senin cinconun dökülen parçalarıın toplarım ancak. hem sen beni geçerken bende artçı olduğunu unutma yaylalardada mavi geçittede ben iki kişiydim.. ybr 2006 mod senin mc 2011 mod ama hurdası çıkmış be 1000 tlye satamıyorsun.ama benimki hala ggıcır gıcır naber:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ybr yi gördük alan geri geliyor son sahibi sensin ybr nin osman aga sende bir gün dogru yolu bulacan....
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
:) ybr bu devirde çok güçsüz bir motor olarak kaldı haklısın tabi
ama kanunisiydi mondialiydi onlarında çok eksileri var
bence hiç bi kaç hp fazla diye hesap etme direk hacim büyüt hemde stabil gidicek bir motor olsun
ybr bisiklet gibi lastikleri çok ince allah korusun ani frenlemelerde o adamlar o motorla nasıl duruyolar ona şaşıyorum

250 bir modele yönel
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ramazan mondial senin daha çok paranı içer benden demesi hele hele 100km/h geçiyorsan akşamları uyku tutmaz bu gün motor ne kadar benzin yaktı diye sağa sola döner durursun
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
ilk bakışta ikiz gibiler ama dikkatli bakılırsa bir çok şeyin farklı olduğu görülüyor,benim ilk bakışta görebildiğim süspansiyonlar,şanzıman,karbüratör,jantlar ve lastiklerin birbirinden çok farklı,canlıda daha çok farklılık görülebilir ,bence ikisinide canlıda inceleyip malzeme kalitesi daha iyi olanı seçmek lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst