Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Mondial 150 mc den sonra bugün bakalım mondial bir model çıkarmışmı diye bakdım ve 150 mr yi gördüm.Ducati monsterı cok az andırıyor gibi.Mondial iyice coştu :)


001.jpg



002.jpg



004.jpg



2dvvcqe.jpg
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Mondial gerçektende coştu MC 150 den sonra şimdide bu modeli sürdü piyasaya.gerçektende sınıfına göre güçlü ve tasarım olarak güzel motorlar kalite ve sağlamlık bakımındanda önceki modellere göre iyi olursa marka isimlere rakip olabilir bakalım satışları nasıl olacak ama biraz zamansız çıkardı yeni modelleri Yaz başında çıkarsaydı daha iyi olurdu
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Deposu 16.5 litreymiş. Bu cc için büyük değil mi ? Kalın lastikleri de çok güzel duruyor, konforlu olacağa benzer.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla mondialın motorunu beğeneceğimi hiç düşünmezdim...
Her ne kadar kopya olsada...
Ön tek diske ve arka kampana frene ne kadar güvenilir? Mechul...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
Valla mondialın motorunu beğeneceğimi hiç düşünmezdim...
Her ne kadar kopya olsada...
Ön tek diske ve arka kampana frene ne kadar güvenilir? Mechul...

o cc klasmanında normal.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:09 ----------

sanki karterden yere pararlel bir ikinci silindir tomurcuklanmış ama büyüyememiş gibi değil mi?

monster olacakmış olamamış :D
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
İnsanlara az da olsa güven vermek istiyorlarsa önce doğru dürüst bilgi versinler.
Piyasaya bir motosiklet sürüyorlar. Ne olduğu belli değil. Makinesi OHV mi, OHC mi, SOHC mi, DOHC mi bilelim ona göre yorum yaparız.

Enteresandır sadece Çin menşeli motosikletlerde bu belirsizlik var. Bu da en eski teknokoji ile yapıldığını düşündürüyor. Uzun lafın kısası diğer ayrıntılar bir yana bu motosiklet OHV ise kesinlikle alınmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o cc klasmanında normal.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:09 ----------

sanki karterden yere pararlel bir ikinci silindir tomurcuklanmış ama büyüyememiş gibi değil mi?

monster olacakmış olamamış :D

O kadar normal değil... 125-150 cc klasmanı motor ağırlığı 100-110kg'dir genelde, mondial 125 kg motor net ağırlığı 150 kg de yük ağırlığı vermiş... 275 kg ağırlığı işbu çin yapımı tek disk ve kampana.... sağlıklı olmaz... ve bir japon (YBR125) fren diskine ve kampanasına bkz, birde 150mr... :rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
İnsanlara az da olsa güven vermek istiyorlarsa önce doğru dürüst bilgi versinler.
Piyasaya bir motosiklet sürüyorlar. Ne olduğu belli değil. Makinesi OHV mi, OHC mi, SOHC mi, DOHC mi bilelim ona göre yorum yaparız.

Enteresandır sadece Çin menşeli motosikletlerde bu belirsizlik var. Bu da en eski teknokoji ile yapıldığını düşündürüyor. Uzun lafın kısası diğer ayrıntılar bir yana bu motosiklet OHV ise kesinlikle alınmaz.

Çok önemli değil, yağ gibi çalışsın vibrasyon yapmasın yeter. Üstelik ilk defa bu hacimde bir Çinli görüyoruz, dolayısıyla motorun da yeni üretilmiş yeni teknoloji bir motor olduğunu düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok önemli değil, yağ gibi çalışsın vibrasyon yapmasın yeter. Üstelik ilk defa bu hacimde bir Çinli görüyoruz, dolayısıyla motorun da yeni üretilmiş yeni teknoloji bir motor olduğunu düşünüyorum.

ki DOHC'dir ?
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
29
fiyat olarak yüksek bu motor bundan çok daha kaliteli aynı ayarda motorlar var hemde her parçası çin olmayan,ülkemizde seri üretimi yapılan.sanırım fiyat artışının sebebide mondial 2006 2007 model motorlarını artık elinden çıkardı euro 3 standartları yüzünden fiyatları yükseldi
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
fiyat olarak yüksek bu motor bundan çok daha kaliteli aynı ayarda motorlar var hemde her parçası çin olmayan,ülkemizde seri üretimi yapılan.sanırım fiyat artışının sebebide mondial 2006 2007 model motorlarını artık elinden çıkardı euro 3 standartları yüzünden fiyatları yükseldi

Fiyati bence cok makul. 2.900TL'ye hic kimse sana 162cc, 14.5bg motor vermez kardes. Bundan daha kaliteli demeyelimde ''parasinin hakkini'' veren pek cok motor yok. Yamaha sana 125cc ybr'yi 3.000TL'den fazla bir fiyata satiyor, hemen ''Yamaha daha kaliteli kardes'' yazmayin, hersey ''kalite'' olmakla bitmiyor, eher kaliteyse motorunu tutar kendi ulkesinde toplatir, cin'de degil:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst