Mondial - Hayabusa

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Buna harcadığı parayla gidip kendine adam gibi bir kask almaz, sonra emeğe saygı derler...

Boş işler ülkesiyiz vesselam...
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
132
İkiside hoş değil :) Birisinde bisiklet gidonu var digeri birsürü granaj atmış.Kimbilir ne kadar masraf yaptılar bunlara...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst