scoter ise scoter, niked ise niked, ss ise ss olduğu için alınır. tarzını seç motoru al
sen scoterdan ss görüntüsü alınarak ezikliğimiz ortaya çıkmış inş bu modifiye görüntüler dünyanın başka ülkelerinde yayınlanmaz
adamların maymunu olmak hoş olmaz.
bu motosikletleri görünce şöyle düşünüyorum
garibimin bir grenajlı motosikleti bir ss i olammış çinli scoterdan ss çıkartmaya çalışmış, yazık deyip üzülüyorum, acıyorum.
birde şöyle yaklaşımım var.
benim onbin tl param var motosiklet tutkunuyum fakat arabam da yok motosikletimde yok,
motosiklete onbin tl vereceğime
-kışın mötüm buz tutmasın
-yağmur yağdımı üstüme yağmasın
-eşyam olunca taşınabilir
- birden fazla yolcu alabilir
-içine rahatlıkl konuşulabilir
-gerektiğinde içinde yatılabilir
-kliması ,fanı,ısıtıcısı
- dört teker daha güvenli
-parçaları ucuz
saysam dah neler var 4 tekerli bir arabanın iyi kaliteli bir motosikletten dah ekonomik ve mantıklı bir seçim olduğu gerçek
işte bu yüzden o paranın
8bin tl siyl bir araba alıyo
2bintl siylede bir çinli
ee adam süpertsport çu racingçi
ne yapsın doğru sanayiye modifiy ustının yanına al sana motor bakınız aşağıda
[url]http://img88.imageshack.us/img88/1675/img4596.jpg[/URL]
[url]http://img7.imageshack.us/img7/7097/img4597c.jpg[/URL]
[url]http://img7.imageshack.us/img7/5500/img4598.jpg[/URL]
[url]http://img7.imageshack.us/img7/4206/img4599.jpg[/URL]
[url]http://img88.imageshack.us/img88/4465/img4600.jpg[/URL][/font][/size][/CENTER][/QUOTE]