Mondial - Hayabusa

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ocak 2009
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşa katılıyorum biraz hayvani olmuş:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Eki 2009
Mesajlar
40
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya böyle ilginç şeyleri nerden bulursunuz bilmem
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Hiç biri para etmez... orjinal halleri daha iyi duruyor, çirkinleştirmek için fazla ugraşmışlar.
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
birde bu çalışmaya yapanlar işin ehli adamlar.acaba diyorum arabaları modifiye ettikleri parçaladan artanları bu motoramı taktılar.takılan plastıkler hıc o motora göre durmuyor.bende bir mobilet ayarlasam cafe racer yaparmı acaba? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Eşşeğe altın semer vursan eşşek yine eşşek :)))

bukadarmı olur yahu hiç gülesim yoktu:)))

Hayabusa görünümlü mondi abart eksozlu :))))
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
scoter ise scoter, niked ise niked, ss ise ss olduğu için alınır. tarzını seç motoru al
sen scoterdan ss görüntüsü alınarak ezikliğimiz ortaya çıkmış inş bu modifiye görüntüler dünyanın başka ülkelerinde yayınlanmaz
adamların maymunu olmak hoş olmaz.

bu motosikletleri görünce şöyle düşünüyorum
garibimin bir grenajlı motosikleti bir ss i olammış çinli scoterdan ss çıkartmaya çalışmış, yazık deyip üzülüyorum, acıyorum.

birde şöyle yaklaşımım var.
benim onbin tl param var motosiklet tutkunuyum fakat arabam da yok motosikletimde yok,
motosiklete onbin tl vereceğime
-kışın mötüm buz tutmasın
-yağmur yağdımı üstüme yağmasın
-eşyam olunca taşınabilir
- birden fazla yolcu alabilir
-içine rahatlıkl konuşulabilir
-gerektiğinde içinde yatılabilir
-kliması ,fanı,ısıtıcısı
- dört teker daha güvenli
-parçaları ucuz

saysam dah neler var 4 tekerli bir arabanın iyi kaliteli bir motosikletten dah ekonomik ve mantıklı bir seçim olduğu gerçek
işte bu yüzden o paranın
8bin tl siyl bir araba alıyo
2bintl siylede bir çinli
ee adam süpertsport çu racingçi
ne yapsın doğru sanayiye modifiy ustının yanına al sana motor bakınız aşağıda

[url]http://img88.imageshack.us/img88/1675/img4596.jpg[/URL]

[url]http://img7.imageshack.us/img7/7097/img4597c.jpg[/URL]

[url]http://img7.imageshack.us/img7/5500/img4598.jpg[/URL]

[url]http://img7.imageshack.us/img7/4206/img4599.jpg[/URL]

[url]http://img88.imageshack.us/img88/4465/img4600.jpg[/URL][/font][/size][/CENTER][/QUOTE]
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
durum bu işte
tek yanıtı bu
günümüz türkiyesinde sıradan vasıfsız bir eleman tek başına normal bir işte çalışıp birikim yaparak en fazla 2 yıl içinde kaliteli ve istediği trz motosiklete sahip olabilir bence
her ay 350 tl koy kenara
iki yılda 350x24=8.400tl y 2. el kaliteli marka enduro mu süpersport mu sportouring mi her neyse işte onu alsın kıyamıyorsa o parayı motosiklete vermeye gitsin arabasını alsın ama motosikletçileri yok mondi modifiye yok scoterrace vb şeylerle madara ettirmemesini rica ederim
madem yapacak modifiyesini
adamın bakınca ooo güzelmiş gibi veya en azından idare eder demesi lazım en kötüsü faklı bir yaklaşım demeli ilginç bulmalı
şimdilik bu kadar

---------- Post added at 16:09 ---------- Previous post was at 16:00 ----------

grenajlı motosiklet hastalığı var çoğu motosiklet tutkunu arkadaşımızda
aha birde kalın tekerlek
ah bir grenajı olsa tekerleğide kalın
aha birde ses şimdi tamam
bu üç kelime motosiklet gençliğimiz bence
GRENAJ-SES-TEKERLEK :)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Evet ya kalın tekerlek tutkusu bende de var :) O yüzden binlik almak istiyorum. 1cm için :) Motordan anlamayan birine söyleseniz bunu anlamaz...
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Herkese Merhaba,

Aracın üzerinde oynanmasının kınanması-alay edilmesi doğru değil. Herkes sevgisini farklı şekilde ifade edebilir.

Bu söylemlerin dibi o zaman tek tip motorun herkese yeterli olmasıdır.

Başka bir anlatımla "arabası üzerinde beygiriyle-görünümü ile oynayanlarla da alay etmek doğru olur mu"-yu sormak gerekir.

Beğenmemek başka bir şey-başkasının emek vererek sevgisini gösterdiği konuyu alaycı veya "acıtıcı" değerlendirmek başka bir şey.

Farklılık güzeldir.

Lütfen aşağıdaki linkdeki (google görseller) modife scooterlara göz atalım. Onlar da böyle başladı.

http://www.google.com.tr/search?q=m...g&biw=1264&bih=542&sei=1NfcTtTmKKjh4QTz28DYDQ


http://www.google.com.tr/search?q=m...Q&biw=1264&bih=542&sei=stXcTuKqB4mJ4gTqsOjHDQ


Bizim kardeşlerimiz de aynı şekilde başlamışlar. Umarım refah düzeyi, çeşitlilik arttıkça bizler de bu görsel şenlikten mahrum kalmayız.

Saygılarımla.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Emeğe saygı tamam da düzgün bişeylere harcamak gerek emeği. Bunlar nedir ya? Şaka gibi; dünyayı kurtaran adam filmi aklıma geldi nedense. :)
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
307
Emeğe saygı tamam da düzgün bişeylere harcamak gerek emeği. Bunlar nedir ya? Şaka gibi; dünyayı kurtaran adam filmi aklıma geldi nedense. :)

aynen...

ortada birşey olsa neyse
hangi emek? hangi saygı ?
resmen şaka gibi, rezalet başka birşey yok ortada

bu ve buna benzer bir çalışmaya "eline sağlık süper olmuş" diyen adamın acilen doktora görünmesi lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst