bi kere kötü olmasını sağlayan en baş etken
küçük lastikleri olan bir scooter bunun üstündeki oturuş pozisyonu race gibi yapılmaya çalışılmış ve sanırım oturuş şeklide ona benzetilmiş direksiyondanda anladığım ama eksik bir nokta var bu motor ve bu oturuş şekli bu dengesiz olan motoru daha bi dengesiz hale getirmiş kısaca bence...
3 kuruşluk motorla değilde para harcayıp düzgün bi motorla oynayın bence 2 3 gün sonra dökülecek bir şey yapmaya değmez