Mondial - Hayabusa

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
abicim yok devenin nalı berbat olmuş oney öyle ya hiçbişeye benzememiş :pr::farao:
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
445
henüz bitmiş değil sadece kaba taslak yapım aşamasında şuan daha çooooook şeyleri eksik tabi ki çalışmalar devam ediyor :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bi kere kötü olmasını sağlayan en baş etken
küçük lastikleri olan bir scooter bunun üstündeki oturuş pozisyonu race gibi yapılmaya çalışılmış ve sanırım oturuş şeklide ona benzetilmiş direksiyondanda anladığım ama eksik bir nokta var bu motor ve bu oturuş şekli bu dengesiz olan motoru daha bi dengesiz hale getirmiş kısaca bence...

3 kuruşluk motorla değilde para harcayıp düzgün bi motorla oynayın bence 2 3 gün sonra dökülecek bir şey yapmaya değmez
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
bence güzel olmamış ama emeğe saygımızdan dolayı kazasız belasız kullanın:)
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
helel olsun emek var saygı duyuyorum emeğe karşı ben ce harika bir çalışima olmuş ellerinize sağlık özel olmuş işte tam custom derler ya ondan olmuş
benzeri yok
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
445
diğer arkadaşlarla polemiğe girmiyorum motor benim değil sadece göstermek için koydum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel motor süper hemen racing i satıp alıyorum :) takas edermi acaba :)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Allah akıl fikir versin.Emeğe saygı diyesim var ama insanlar boş şeylere vakit harcayınca diyemiyorum.Kötü az ve iyi kalır...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
eskiden 93 model samaraya full body kit yaptırma mantıksızlığında olmuş biri olarak bu tür girişimleri saygıyla karşılıyorum :)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
arkadasım bunlar ne bole sacmalamıslar rezıl olmus işcılı cok kotu uscılık guzel olsa belık ıyı bısey cıkardı ben yapsam o grenajı daha ıyı olurdu emın olun çok kotu çokkk
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst