- Katılım
- 12 Eki 2013
- Mesajlar
- 2,350
Buda benim kırmızı eşşeğim 
2006 yapım 2010 trafiğe çıkışlı.Çantaları yeni değiştirdim.Rüzgarlığı taktım.Koruma demiride duruyor garajda diye takmadım.Aslında temiz bakılınca güzel motosiklet bence hem ucuz hem gösterişli.Ama satmayi düşünüyorum.Ss geçiş yapıcam sanırım.Sahibinden de temiz denilenleri görünce ,benim motosikletin feci temiz olduğu kanısındayım.Çiçek gibi kendileri 8000 de daha.


2006 yapım 2010 trafiğe çıkışlı.Çantaları yeni değiştirdim.Rüzgarlığı taktım.Koruma demiride duruyor garajda diye takmadım.Aslında temiz bakılınca güzel motosiklet bence hem ucuz hem gösterişli.Ama satmayi düşünüyorum.Ss geçiş yapıcam sanırım.Sahibinden de temiz denilenleri görünce ,benim motosikletin feci temiz olduğu kanısındayım.Çiçek gibi kendileri 8000 de daha.

