- Katılım
- 30 Kas 2009
- Mesajlar
- 42
gecmis olsun
350 tl ha?
caylak gidon'mu ape hanger tarzı(daha yuksek modelmı)
o fiyata nasıl bir gidon yapıyorlar merak ettim
ilk verebilecegim fikir gidonu biraz yukarı kaldırman
görüntü olarak yüksekte olsun diyorsan
gidonu degistirmeden yuksek bır sele kelepcesi tornada 100 lıraya yaptırabılmen mumkun(hatta orjınalıne ek bıle yaptırabılırsın daha hesaplı olur)
yuksek gıdon ape hanger tarzı olursa uygun boruyu alıp bukumcude bukturdukten sonra kromajcıya gıdıp krom kaplatman gerek tahmınen 150-200 tl arası tutar bırde elektrık kumanda kablosu ve fren hortumunu uzattırman(yada yapman lazım) 250 oldu bıle :mrgreen:
bugün biriyle görüştüm 180 tl yapabiliceğini söledi hafta sonu görüşmeye gidicem sonuçları yazarım





