Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
42
gecmis olsun

350 tl ha?

caylak gidon'mu ape hanger tarzı(daha yuksek modelmı)
o fiyata nasıl bir gidon yapıyorlar merak ettim

ilk verebilecegim fikir gidonu biraz yukarı kaldırman
görüntü olarak yüksekte olsun diyorsan
gidonu degistirmeden yuksek bır sele kelepcesi tornada 100 lıraya yaptırabılmen mumkun(hatta orjınalıne ek bıle yaptırabılırsın daha hesaplı olur)
yuksek gıdon ape hanger tarzı olursa uygun boruyu alıp bukumcude bukturdukten sonra kromajcıya gıdıp krom kaplatman gerek tahmınen 150-200 tl arası tutar bırde elektrık kumanda kablosu ve fren hortumunu uzattırman(yada yapman lazım) 250 oldu bıle :mrgreen:



bugün biriyle görüştüm 180 tl yapabiliceğini söledi hafta sonu görüşmeye gidicem sonuçları yazarım:)
 
Katılım
1 Kas 2010
Mesajlar
281
bugün biriyle görüştüm 180 tl yapabiliceğini söledi hafta sonu görüşmeye gidicem sonuçları yazarım:)

gidonu hafiften yukari kaldirmayi denedim ben de, daha bi guzel durdu, algida secicilik muhtemelen ama bana baya yukselmis gibi geldi.

bu arada, bir kac mesaj yukarida sordugum, gaz elciginin bozulmasi uzerine gaz telinin sokulup yaglanmasi hakkinda biraz detayli bilgi verebilecek kimse var mi acaba?
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
60
Halen satışta...

Halen satışta...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...afige-cikisli-cok-temiz-mct250-41928691/detay[/QUOTE]


Arkadaşlar dün akşam itibari ile mct250 mi satmak üzere ilan vermiş bulunmaktayım. Sebebini sorarsanız gönlümdeki aslan yamaha 650 dragstar'a bir adım daha yaklaşmak üzere hyosung gv250 almaya niyetlenmem. Motor ile ilgili ayrıntıları ilanımda yazdım. Diğer herhangi bir konuda sorusu olan olursa cevaplamaya çalışırım. Motoru İstanbul Maltepe ya da işyerim olan Pendik civarında görebilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...afige-cikisli-cok-temiz-mct250-41928691/detay
 
Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
42
gidonu hafiften yukari kaldirmayi denedim ben de, daha bi guzel durdu, algida secicilik muhtemelen ama bana baya yukselmis gibi geldi.

bu arada, bir kac mesaj yukarida sordugum, gaz elciginin bozulmasi uzerine gaz telinin sokulup yaglanmasi hakkinda biraz detayli bilgi verebilecek kimse var mi acaba?

ben o yükseltme olayını alırken yaptırmıştım ama istediğim biraz daha yüksk olması :)
 
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
24
Selam arkadaslar 125 ukt kullanmaktayim ama 125 ukt baslikli forum cok cansiz size birkac sorum olacakti kiyafetlerle ilgili.

1) Pantolonumun icine giyebilecegim ince ruzgar gecirmez bir pantolon bulabilirmiyim acaba ? Varsa onerebildikleriniz ve fiyatlarinida belirtirmisiniz ?
2) Bide biraz sacma bulunabilir ama malum bolgemizi ( erkeklik organimizi ) korumak amaciyla bir giyisi yada baska bisey bulabilirmiyiz acaba ? Aslinda en onemli yerlerden biride orasi ama takan yok.
3) Birde 50 - 75 TL civari saglam bir kask onerebilirmisiniz ?

Simdiden tesekkurler herkese kazasiz belasiz surusler dilerim.
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
80
herkese slm lar google de forumu arattırdım ama net bir bilgiye ulaşamadım o yüzden yorumlarınızı bekliyorum. ön ve arka lastiklerin hava basınçları ne olmalıdır, yaz ve kış ayları için fark edermi?
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
herkese slm lar google de forumu arattırdım ama net bir bilgiye ulaşamadım o yüzden yorumlarınızı bekliyorum. ön ve arka lastiklerin hava basınçları ne olmalıdır, yaz ve kış ayları için fark edermi?

ön için 28 psi , arka için ise 40 psi kullanıyordum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:50 ----------

Selam arkadaslar 125 ukt kullanmaktayim ama 125 ukt baslikli forum cok cansiz size birkac sorum olacakti kiyafetlerle ilgili.

1) Pantolonumun icine giyebilecegim ince ruzgar gecirmez bir pantolon bulabilirmiyim acaba ? Varsa onerebildikleriniz ve fiyatlarinida belirtirmisiniz ?
2) Bide biraz sacma bulunabilir ama malum bolgemizi ( erkeklik organimizi ) korumak amaciyla bir giyisi yada baska bisey bulabilirmiyiz acaba ? Aslinda en onemli yerlerden biride orasi ama takan yok.
3) Birde 50 - 75 TL civari saglam bir kask onerebilirmisiniz ?

Simdiden tesekkurler herkese kazasiz belasiz surusler dilerim.

termal içlikler satılıyor..
http://www.hudsonderi.com/?urun-389-1210-iCLiK-motosiklet-motorsiklet.html
burada mevcut bu tarz birşeyler kullanabilirsin.. o bölgeyi korumak için yapılmış bir koruma ben henüz görmedim.. eğer olursada bu motosikleti kullanmamızza engel olacağından kullanımı pekte sağlıklı olmaz kanaatindeyim..

kask olarakta 100 tl civarına çıkarsan Ls2 marka mevcut..bahsettiğin fiyata pek dayanıklı bir kask bulman zor gibi..
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
41
Bende aranıza yeni katılmıs bulunuyorum eskisehirden mct sahibi oldum sigorta işlemlerini hallettim ve ehliyeti alana kadar 1 ay yatırcam haftada bir calıstırıyorum akü zayıflamasın diye ama sadece rolentide çalıstıgı sürece akü şarj oluyormudur acaba ?
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
herkese selam olsun;
arkadaşlar kendi motorumu (zat 150) satıyorum.Bugün sahibinden.com'da bir ilandan teklif geldi,mct250 takas öneriyor... nedersiniz???


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-250-mct-mondial-250-mct-5/detay

buda benim ilan;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ik-vakti-geldi-cok-acil-satilik-zat-150/detay

merhabalar..
ilandaki mctnin km si 14500 dü sanırım.. km si yüksek biraz tabi bakımlarını düzgün yaptıysa bir sorun yok.. ama tabi bunu bilmek zor.. güzel bir ustaya gösterirsen bir sorun olacağını sanmam..mct güzel makinedir.. bakımlarını yaptığın sürece seni üzmez..kullanımı zevklidir..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------

Bende aranıza yeni katılmıs bulunuyorum eskisehirden mct sahibi oldum sigorta işlemlerini hallettim ve ehliyeti alana kadar 1 ay yatırcam haftada bir calıstırıyorum akü zayıflamasın diye ama sadece rolentide çalıstıgı sürece akü şarj oluyormudur acaba ?

motorun hayırlı olsun, aramıza hoşgeldin..
motorunu sadece rölantide çalıştırman maalesef şarjı dolmasını sağlamaz.. en az 10 km kullanman gerekir..

eğer motoru kullanımıyacağım dersen aküyü sök komple.. motoru kullanacağın zaman kullanmadan önce bir oto elektirikçisinde veya servislerde aküsünü doldurtabilirsin :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------

7700 de aldım şimdi 8300 de. yagını degiştireli daha 100 km olmadı. boşa atmada sorun yok tekrar vitese takarken sorun var. düşün 3 de 4 de veya 5 de gidiyorsun boşa attın tekrar vitese takacan e mecburen 2 ye atacan önce işte 2 ye attıgım anda 2. vitesin hızında olmazsam şaak diye ses geliyor o ses çıka çıka kullanılmaz bende iiice yavaslayıp terkrar 2-3-4-5 hızlanıyorum. tabi trafikte biraz sorun oluyor. :salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut:

4. viteste gidiyorsun ve boşa mı atıyorsun ? bence yapmaman gerekir.. o viteste gidip boşa atıpğ tekrardan 4 e falan atıcam dersen elbette gelir sert bir ses.. debriyajı yiyiyorsun çünkü.. düzensiz kullanmanı tavsiyte etmem açıkçası.. motosikleti kullanırken boşa atılması iyi birşey değildir..:cat:
 
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
24
Arkadaslar benim motor 125 ukt fakat diger baslik cok cansiz sadece kisa bir soru soracam eminim bilginiz vardir. Motosikletimle BOS viteste gaz verirken (COK BAGIRTTIM) ve motordan CAT diye bir ses geldi ve bidaha calismadi nedeni nedir acaba ? Birde motoru 9.000 devire kadar cikartiyorum bir sakincasi olurmu acaba ?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaslar benim motor 125 ukt fakat diger baslik cok cansiz sadece kisa bir soru soracam eminim bilginiz vardir. Motosikletimle BOS viteste gaz verirken (COK BAGIRTTIM) ve motordan CAT diye bir ses geldi ve bidaha calismadi nedeni nedir acaba ? Birde motoru 9.000 devire kadar cikartiyorum bir sakincasi olurmu acaba ?

eğer dediğin devirlere çıakrtmışsan arkadaşım birşeyleri koparmış olabilirsin.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Işin aslı şu ki;
mct'yi alıp bobber yapmak istiyorum... Tabi çıkacak olan masrafta önemli!!!
Arbetus;
yorumun benim için önemli,ne dersin?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Işin aslı şu ki;
mct'yi alıp bobber yapmak istiyorum... Tabi çıkacak olan masrafta önemli!!!
Arbetus;
yorumun benim için önemli,ne dersin?


komple şanzıman değişti demiş. Burda usta faktörü giriyor devreye. eğer usta iyi toplamışsa motor alınabilir kmsi abartılacak gibi de değil. eğer kesip biçeceksen sorun yok :) ufak tefek kaporta sorununu dert etmezsin varsa tabi.. senin için önemli olacak olan yürürü ve motoru olmalı.

Sağlıcakla.
 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
232
Bende aranıza yeni katılmıs bulunuyorum eskisehirden mct sahibi oldum sigorta işlemlerini hallettim ve ehliyeti alana kadar 1 ay yatırcam haftada bir calıstırıyorum akü zayıflamasın diye ama sadece rolentide çalıstıgı sürece akü şarj oluyormudur acaba ?

akü zayıflasın dert etme kardeş. akünü sök motorundan, koy odana ve 12v 500mA'lik akü şarj cihazı al 13.5TL'ye kafan rahat olsun. motoru kullanmadan bir gün önce de bi gece tak şarja...... ;)

http://www.merterelektronik.com/ATABA-AT-660-6-12V-500mA-AKU-SARJ-ADAPTORU,PR-2389.html
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
işte resimlerii



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------


bu motor sincan atatürk mahallesi korkmaz sokakta 12/02/2011 cumartesi gecesi çalınmıştır. ankara sincan bölgesinde olan arkadaşların gördükleri zaman benimle irtibata geçmlerini rica ediyorum

bülent taşdemir

0554-361-18-00
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
dostum yeni motorunu güle güle kullan



ayberk

macit iyi bir secim

hayırlı olmasını dilerim

bir güzel calısmada senden bekleriz

Teşekkür ederim dostum. hiç sesin soluğun çıkmıyor :) Yeni Atıma aksesuar almak için senden yardım talep edeceğim. facebook hesabın da kapalı sanırım. yağ basınç göstergesi montajını anlattığın motordaki sürücü pegleri hoşuma gitti onlardan almak istiyorum nerden almıştın onları?

Sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst