şimdi titreşim olayı var evet.. ama abartılacak kadar yok..arka artçı yeri biraz kötü evet o konuda haklısın.. koltuğunun büyük ve sünger takviyesi yapılması lazım..
şimdi motorun km si o ise eğer, soracağın şeyler belli.. bakımlarını soracaksın,yağını ,bujilerini hangi sıklıkta değiştiriyormuş vb şeyler.. sen bu forumu tam okumadın sanırım.. çünkü biz burada kaç km de neler yapılması gerektiğini az çok yazıyoruz ve neler yaptığımızı da belirtiyoruz.. burdan tüyo kapman lazımdı

tanıdığın usta falan yokmu başka ? bu arada sen avcılarda oturuyordun, hangi motorcu bu tanıdığın ?