- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
Ben 3bin lira verip sıfır aldım bugün diyorum ki ucuz etin yahnisi bukadar olur. İkinci el aldığımı hemde bin liralarda aldığımı düşünemiyorum bile. 12000 km bizim motorlar için çok 4bini geçmesin bence. Bide aradaki fiyat farkını kimse babasının hatrına koymaz ya kronik bir arızası vardır yada çalıntıdır. Bence hiç bulaşma keyif alamazsın. Motordan anlıyorsan sökerim takarım diyorsan al. Ben hala bezmedim çünkü bunu verirsem yada iade edebilirsem yerine bu parayla alacağım motorlar bundan iyi olmayacak ne şekil olarak ne performans olarak. O yüzden iyi düşün o motoru zaten alma yakınından bile geçme riske değmez. Bu motoru sıfır alacak arkadaşlarada tavsiyem (ki yeni üretilmeyecek artk stokta ha bitti ha bitecek) Bu motorun çıkardığı arızalardan ziyade zırıltısı bitmez depo kapağına sünger çekersin yan kapaklardan gelir oraya çekersin çantadan gelir oraya çekersin zincirden gelir yağlamak gerekir. Benzini yakmaz çünkü öyle bir anlayışı yok benzini içer yer artık aklına ne gelirse 5 litre (20lira) benzinle 150kmden fazla git hayattan almadığın hazzı alırsınaynası kayar yenisiyle deiştirirsin bujisi gider sürekli temizlemek gerekir vitesleri geçmez kırmızı ışıkta duracağın zaman küçük 2. vitesteyken boşa geçmek için o ayağının ucuyla vuracağın tekmeyi(tekme diyorum dikkat edin itiklemek değil) okadar iyi ayarlaman gerekir ki amatör kümede top koşturabilecek kıvama gelirsin. 80den sonra hertarafın uyuşur titreşimden motor rahatlasın diye 5e atarsın bide bakarsınki 5.vitesi haybeye koymuşlar hiçbir işlevi yok. Tabi avantajlarıda var bi kere çok konforlu bir sürüş yaşarsın düşeceğini kendini zorlamazsan hssetmezsin bile çok dengeli motordur. Frenlemesi fena değil. Çekişi iyi 3 saat kontak kapatma sen yorulursun o yorulmaz ama çok iyi düşünmek lazım değermi?? Ben şimdi çok açık söylüyorum ilk aldığımdaki kafam olsaydı biraz daha para koyar kenara honda yamaha alırdım. Şimdi herkes diyecekki e param olsa zaten onları alırım macitle işim ne. Bende buna peşinen cevabı veriyorum değmez güzel kardeşim 3 lirayı bulan 5lirayıda bulur. O iki lirayı biriktirme sürecinde çekeceğin sıkıntı ile macitte yaşayacağın sıkıntılar fitmidir buna karar vermek gerek. Benim fikrimde değildir kesinlikle daha çok biriktirmek daha kolaydır. Tezcanlı olmamak lazım pişman olursunuz. Tabi herkesin bahsettiğim fitlemesi aynı değildir karar size kalmış ama sonuç olarak ben pişmanım.
yorumunuz için çok teşekkür ederim.:rendeer:kafamda biraz şekillenmeye başladı. sanırım bu motorla benim hayal ettiğim uzunlukta bir geziyi bitirmek pek sağlıklı olmaz