- Katılım
- 22 Mar 2010
- Mesajlar
- 345
xxxkorsan,
manifold borusunun üzerindeki giriş ne girişi?
katalizör valf girişi eğer bağlı olmazsa yada orası açık kalırsa motor çalışmaz. eğer o boruyu çıkartır orayı kapatırsan o zaman motor az yakar 1 beygir performans artışı olur ama boru takılıyken çevre daha az kirlenir

