Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
xxxkorsan,

manifold borusunun üzerindeki giriş ne girişi?

katalizör valf girişi eğer bağlı olmazsa yada orası açık kalırsa motor çalışmaz. eğer o boruyu çıkartır orayı kapatırsan o zaman motor az yakar 1 beygir performans artışı olur ama boru takılıyken çevre daha az kirlenir
 
Katılım
8 Ağu 2010
Mesajlar
3
arkadaslar mct mi ist anadolu yakasında nerde modifiye ettirebilirim aklımda bir cok sey var en güvenilir yer neresi acaba?
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
kanki farın fotosunu henüz çekemedim ama kutusunun fotosunu çektim far kafasını açınca onuda çekeceğim biliyorum geç oluyor ama felakat yoğunum.

kawazakiyede bakacağıım adam modelini kmsini yazmamış öğrendiğimde ileteceğim



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

buda kullandığım farın kutusu yakında farı çeker koyarım



emeğine sağlık kardeşim paylaşımın için :rendeer: Öyle acele etmene gerek yok far olayı için ne zaman müsait olursan o zaman eklersin günlük takip ediyorum elimden geldiği kadar forumu :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:44 ----------

emeğine sağlık kardeşim paylaşımın için :rendeer: Öyle acele etmene gerek yok far olayı için ne zaman müsait olursan o zaman eklersin günlük takip ediyorum elimden geldiği kadar forumu :cat:

bu arada kanka bunun markası ne olarak geçiyor ? kutunun üstündeki yazılardan anlayamadım ya :(
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
2
arkadaslar ben bısey danısmak ıstıyorum sıze bende 250 mct alıcam ve sıfır almayı dusunuyorum 3bın tıl sıfır ama plaka masrafı felanda varmıs yanı 3bını gecıcek ama sahıbınden.coma baktıgımda 2.300 2500a 3000 4000 kmde temız mctler var hem plaka masrafıda yok ve montu kaskı aksesuarlarınıda yanında verıyolar sızce boyle daha iyi olmazmı?

bide yasım 18 mondıal almak ıcın calıscam yanı alınca işten cıkcam benım ıcın 2.el daha iyi gibi geliyor
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
arkadaslar ben bısey danısmak ıstıyorum sıze bende 250 mct alıcam ve sıfır almayı dusunuyorum 3bın tıl sıfır ama plaka masrafı felanda varmıs yanı 3bını gecıcek ama sahıbınden.coma baktıgımda 2.300 2500a 3000 4000 kmde temız mctler var hem plaka masrafıda yok ve montu kaskı aksesuarlarınıda yanında verıyolar sızce boyle daha iyi olmazmı?

bide yasım 18 mondıal almak ıcın calıscam yanı alınca işten cıkcam benım ıcın 2.el daha iyi gibi geliyor

Tamamen Doğru Bir Karar Abicim.
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
243
sıfıra o kadar para vermektense 2. el almak daha mantıklı satarkende daha az zararla satmış olursun
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Ramzey qm 250 mi ben satıyorum ramzey formunda da yazdım gerçi eğer düşünen ilgilenen olursa bu siteden ulaşanlara kolaylık yapacağım.Zaten motorumu anlatmama gerek yok heralde görmek isteyen dilediği zaman görebilir sahibinden.com sitesinde ilanı da var mct olsun ramzey olsun sıfırını almaktan ziyade eğer çok temiz ikinci elini bulabiliyorsanız ve fiyatı çok makul geliyorsa kaçırmayın alın derim.Önemli olan temiz ve titiz şekilde motorumuzu kullanmak.
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
Ramzey qm 250 mi ben satıyorum ramzey formunda da yazdım gerçi eğer düşünen ilgilenen olursa bu siteden ulaşanlara kolaylık yapacağım.Zaten motorumu anlatmama gerek yok heralde görmek isteyen dilediği zaman görebilir sahibinden.com sitesinde ilanı da var mct olsun ramzey olsun sıfırını almaktan ziyade eğer çok temiz ikinci elini bulabiliyorsanız ve fiyatı çok makul geliyorsa kaçırmayın alın derim.Önemli olan temiz ve titiz şekilde motorumuzu kullanmak.

merhaba abi nasılsın öncelikle;

motorunu yükselteceksin sanırım kawasaki nin 750 liğinden bahsediyordun onu mu alacaksın ? sağlıcakla ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------

arkadaslar ben bısey danısmak ıstıyorum sıze bende 250 mct alıcam ve sıfır almayı dusunuyorum 3bın tıl sıfır ama plaka masrafı felanda varmıs yanı 3bını gecıcek ama sahıbınden.coma baktıgımda 2.300 2500a 3000 4000 kmde temız mctler var hem plaka masrafıda yok ve montu kaskı aksesuarlarınıda yanında verıyolar sızce boyle daha iyi olmazmı?

bide yasım 18 mondıal almak ıcın calıscam yanı alınca işten cıkcam benım ıcın 2.el daha iyi gibi geliyor

biz 2 kişi ;
plaka, ruhsat, 2 yan çanta 1 sosis çanta dahil 6.000 e aldık. yani adam başı 3000 e denk geldi..Adamın nakite ihtiyacı olduğundan kıvrandıra kıvrandıra bu fiyata aldık 0 motorları :) Yani elinde nakit varsa plaka ruhsat dahil bence
3000 tl ye koparabilme şansın var ..Biraz pazarlık et Bence :wiinkk:

hee temiz bulabiliyorsan motor aksamında vb yerlerde sorunsuz makine bulabiliyorsan 2. elde alabilirsin..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Sevgili Uğur bu kawazaki vn 750 şu anda bekliyor bakalım biliyorsun ben ramzey 250 mi sahibinden siteinde satışa koydum ramzey formunda ilanım da var aklınızda olsun bu forumdan ulaşanlara 2250 tl ye vereceğim sen geldim gördün motoru evrak plaka sigorta günü gününe ödendiler honda ayarında bir motor yaptım. Bakalım nasip kısmet.Geçen pazar Balıkesir kızıksadan Zafer isminde yeni Mct siyle bir kardeşimiz geldi kapıdağ turuna katıldı.Hoş bir gezinti geçirdik.Şu mct cileri aslında bir organize edip bir yerde buluşma ve gezi düzenlesek ne güzel olucak. Yani herkes farklı yerde ama bir gezi güzergahında herkesle buluşma olanağımız var.
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
Sevgili Uğur bu kawazaki vn 750 şu anda bekliyor bakalım biliyorsun ben ramzey 250 mi sahibinden siteinde satışa koydum ramzey formunda ilanım da var aklınızda olsun bu forumdan ulaşanlara 2250 tl ye vereceğim sen geldim gördün motoru evrak plaka sigorta günü gününe ödendiler honda ayarında bir motor yaptım. Bakalım nasip kısmet.Geçen pazar Balıkesir kızıksadan Zafer isminde yeni Mct siyle bir kardeşimiz geldi kapıdağ turuna katıldı.Hoş bir gezinti geçirdik.Şu mct cileri aslında bir organize edip bir yerde buluşma ve gezi düzenlesek ne güzel olucak. Yani herkes farklı yerde ama bir gezi güzergahında herkesle buluşma olanağımız var.

eğer bütçeyi ayarlarsam balıkesire kız arkadaşımla onun bir arkadaşının düğününe motorla geleceğiz o zaman seninle tanışmayı çok isterim.
keşke motoru almadan evvel tanışsaysdık o zaman senin motoru gönül rahatlığıyla seve seve alırdım ama kısmet değilmiş.
tabi bunu satarsam yine alırım :cat::queen:
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
arkadaşlar, bizim bu zincirlerin devamlı bollaşması ve ses yapması sonucunda devamlı gerdiriyoruz bunları bildiğiniz kadarıyla:) bizlerde mevcut olan zinciri o-ringli zincir ile değiştirmek kesin çözümmüdür bu devamlı bollaşma olayına ???
eğer kesin çözüm diyorsanız bizim mctye nereden ve kaç liraya temin edebilirim.
teşekkürler:rendeer:

Bu konuda bilgisi olan, yardımcı olabilecek birileri??
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
345
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-tam-bakimli-donaniimli-250mct-30772577/detay

ahanda ilanım ahanda motorumun son hali dostlar agalar

almak isteyenler olursa siteden fiyatı 2250tl herşeyiyle birlikte bir kaç minik sürprizide var tabi :)

galiba scooter alacağım yamaha majesty veya burgman
bide bakmışın bi cruiser ve chooper hehehe

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:19 ----------

Bu konuda bilgisi olan, yardımcı olabilecek birileri??

kardeşim ben zinciri wührt ile yağladığımdan bu yana bollaşma olmadı öte taraftan bildiğim kadarıyla o-ringli zincir işe yarıyormuş bollaşması geç oluyormuş diye duydum kullanmadığım için bi yorum yapamayacağım maalesef
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
63
merhaba arkadaşlar bende mct aldım bu gun ve sımdı geldım aldmda :) sıfır aldım. ben 2.el motorlar ıcok ınceledim yaptıgım yol masraflarına pişmanım hepsnın muhakkak bir sorunu var ve adamlar telefonda görüşünce söylemiyor. sıfır aldım ilk marşına ben bastım aranıza katıldım mutluyum :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin Asi_78;

kazasız belasız kullanman dileğiyle. Özellikle rodaj ına dikkat et ve zorlama 1.000 km ye kadar.
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
63
hoş bulduk kardesim. 50 km yi geçmemeye dikkat ediyorum. işte koruma demiri filan araştırıyorum. bulabılirsem sipariş edicem. bide yarın servise gideceğim arka stop yanmıyor. fren cok sert ve gec tutuyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk başlarda sorunlar bitmiyor. Bende sıfır aldım ve daha 700 km de şanzuman hasarlı çıktı 15 gün serviste yattı motor 2005 - 2006 modellerde bu hata çok çıkıyor senin motor kaç model
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
63
ruhsatta 2006 yazıyor. bnmde sanzuman cok iğildiyor halk arasında derler ya hani ama devir yükseldikce ses azalıyor. bilmiyorum yarn hepsnı solıcem ıste bnmkde 97 kmde:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

bide arkadaşlar gri mct'ye ne gibi aksesuarlar yakışıyo. bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk motorun mu bilmiyorum. Benim ilk chooper ım ve geçiş amaçlı aldım. Aksesuar olarak sadece arkaya deri çanta taktım. Onun harici sade duruyor ve özellikle orjinal yan çantaları da ayrı bir şıklık ve kas katıyor.
Tabi bu düşüncelerim seneye elde edeceğim gv250 ye kadar geçerli :cherry:
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
63
benim bu ikinci motorum. garantisi bitene kadar binmeyi düşünüyorum :) bu ön koruma demirini nerden bulabilirim ben :s
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst