- Katılım
- 13 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,571
bir cruizer ancak bu kadar güzel olabilir !!!
Bugün feribotta yanımdaydı intruder M800 biraz sohbet felan ettik sürücüsüyle.
İÇİM aktı bitti gittim eridiiiim. Allahım ya rabbim. Ömrümde gördüğüm en güzel cruizer.
![]()
Fotoğrafta o kadar can alıcı durmuyor. Canlı görmek lazım yaa. Gözümü ayıramadım.
Allahım Banada nasip et nooolur :salut:
Olur be fatih neden olmasın Herşeyin hayırlısı bu gün türkiyede bukadar çok motosiklet li olmasının nedeni teknolojinin ilerlemesi isan gücünün azalması. Ekonomik güçümüzün artmasınan değil fiyatların düşmesi ile bir cok kişinin motosiklete sahip olmasına neden oldu aklına gelirmiydi 7 8 sene evvel kullandığın tipte (cohpper) motora sahip olmak yarın bir gün o resimdekide senin olur inşallah
(Çin de) olsa Küçümsemek için söylemiyorum.
kullandığım kalıpcıtip fireze Orjinali amerikandı sonra ispanyol odu daha sonra tayvan oldu şimdide çin oldu.
amma kafa ütüledim değilmi sabah sabah
Son düzenleme: