Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
fatihbey ;

Resim paylaşımın için teşekkürler.Bunları yetenekli bir arkadaş phohoshopla bizim macitlerede uygular aslında.Yokmu içimizde başarılı shopçuuu:p


ARBETUS;


Hocam çaylak gidonunun resimleri çekebilirsen atıver bi zahmet.bekliyoruz bakalım...:cat:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
Kardeşim aramıza hoş geldin. Tüm sorunlarının çözümü mevcut Yolun hafta sonun gebe ye düşerse beklerim. Bizim usta iyidir tavsiye ederim.




Bot kılıfları var yağmurluk şeklinde onu kullanaiblirsin.
Sağlıcakla.

hava yağmurlu filan oluyo gelmek biraz zor gebzenin neresinde senin usta hava güzel oldumu gelebilirim orada rüzgarlık birde koruma demiri varsa ondanda lazim bana ama önce benzin ayarı yaptırmam lazim tabi neyse verdiğin bilgiler için teşekkürler

Hoşgeldin foruma kardeşim izmirde olsaydın benim mct'yi verirdim sana.satılık ilanlarındaki 35 plakalı benim macit.


Söylediklerin arasındaki benzin dışındaki problemler basit kendininde yapabileceği problemler bu kadar stres yapma kardeşim hepimizin başına geliyor çözümlerinide burada anlatıyoruz.Bence forumu baştan sona kadar oku çok bilgi bulacaksın.Benzin problemine gelince hava filtreni hiç kontrol ettin mi temiz mi.bujilerin yeni mi.karbüratör yakıt ve hava ayarın yerinde mi.zengin karışım yakıyor olabilir.200 bin lira yakması biraz çok hakkatten ama benim motorumlada sürekli 100-120km hız ile gidersem bende 150-160 bin lira yakıyorum.80-90 karar bence.bu durumda yakıtı 120-130 bin liraya kadar düşürebilirsin.


Demek bot koruması diye satılan naylonlar yaramaz:pale: gerçi en güzeli plastik bot ne su geçirir ne rüzgar alır ama bu seferde vites atamıcaz:queen:

verdiğiniz bilgiler için sizede teşekkür ederim motor 4500 km de buji değişmesi gerekmiyo dediler birde ben 130 140 filan böyle gidiyorum çok titreşim oluyo bunu gidermenin bi çözümü varmı???? birde bu motorların 2. el piyasası ne ben 1700e aldim 2000 km deydi aldığımda ucuza mı aldım hiç araştirma filan da yapmadım
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ARBETUS 5 senedir kullanan arkadaşım var. Halen daha giyiyor. 300/5 = 60 YTL yapar. O kadar da maliyetli olmuyor yani.

beni € baz alıp söylemiştim. yada şöyle düşün H/G den yada gividen soft yada deri çanta alıyorsun su geçirmez peki hiç düşündün mü ? yanında neden yağmur kılıfı verdiklerini? Bende korumalı bottan önce Harley davidson botu vardı orijinal. su tut yıka içeri damla girmiyordu. Aynı botu motorla kullanmaya başladığımda sağnak yağmurda bir yerden sonra su almya başlıyor. kışlık montlarda öyle. kışlık montlarda su geçirmez ama nedense aynı kaliteli firmalar birde yağmurluk üretirler sebebi bahsettiğim şeydir 2 saat durmadan yağmur altında gitmek zorunda kalırsan ne demek istediğimi anlarsın.

@mad_blue kardeş; Gebze merkezdeyim ben motorcu tatarları biliyorsan atla gel. Msn im profilimde

sağlıcakla.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
bu gün motora parklar için led taktım bakalım resmi dönderebilecekmiyim


C:\Documents and Settings\Uğur Apaydın\Belgelerim\Motorla İlgili\Görüntü001.jpg


yanar halde
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
ugur abi

istersen o demirlere chrom kaplattiriim. benim arkadas chrom isiyle ugrasiyor. cam masa ayaklari uretiyorlar. chrom kimya banyolari felan var. istersen yaptirabiliriz.
hem ben motorun bazi oksitlenmis parcalarinida chrom yaptiracam. hepsini birden sokar banyoya.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
ugur abi

istersen o demirlere chrom kaplattiriim. benim arkadas chrom isiyle ugrasiyor. cam masa ayaklari uretiyorlar. chrom kimya banyolari felan var. istersen yaptirabiliriz.
hem ben motorun bazi oksitlenmis parcalarinida chrom yaptiracam. hepsini birden sokar banyoya.

Fatih Çok sağ ol ilgin için krom mu nikalej mı.
Şu anda deneme amaçlı taktım randıman alırsam neden olmasın biraz kullanım bakim salınım veya titreşim olaçakmı daha bu gün taktığım için biraz denemek istiyorum belki güçlendirmek gerekebilir
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
oyle bi soru sordunki ugur abi :) cevabini bilmiyorum. kimyasal banyolarda yapiyorlar. cam masa ayaklari ne olur? chrommu?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
Uğur abi ledlerin maşallahı var one öyle projektör gibi seni farketmeyen kalmıyacak trafikte..gerçekten hoş durmuş.bu arada fotoğrafta yüklemeyi hallettiğine göre motorun temizlenmiş halini görelim bi artık.

fatih; çantaları halledebildinmi nasıl durdu yakışmıştır umarım.sendende foto bekliyorum benim macitte daha çanta yok..

mad blue;
Hocam sen baya bi hızlı gidiyorsun bizim macitelerle yahuu 130-140 ben daha görmedim bile tabloda bayır aşağı 128 yaptım daha gidemedim dediğin gibi titreşim o hızlarda kaçınılmaz bişey.Titreşimi minumuma indirmek istersen bir çoğumuzun yaptığı gibi arka dişlideki diş sayısını düşürmek.orjinal 34 dişten 31 veya 30 dişe düşürürsen titreşimi çok az hissediceksin bu kesin.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Parklar resimde canlı duruyorda mühim olan geceleyin nasıl göründüğü bu sabah taktım bir de gece göreyim nasıl olduğunu.
bide resmi ufak olarak yükleyebildim sizinkiler gibi nasıl büyük olarak yükleyeceğimi çözemedim halen

Valla nikalaj ve krom birbirinden farklı işlemler birbirine benzesede benim resimde görürsün sisbar ın nikelajı kalmış nikelaj malzeye sır kaplama gibidir krom ise metale işler
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
Parklar resimde canlı duruyorda mühim olan geceleyin nasıl göründüğü bu sabah taktım bir de gece göreyim nasıl olduğunu.
bide resmi ufak olarak yükleyebildim sizinkiler gibi nasıl büyük olarak yükleyeceğimi çözemedim halen

Valla nikalaj ve krom birbirinden farklı işlemler birbirine benzesede benim resimde görürsün sisbar ın nikelajı kalmış nikelaj malzeye sır kaplama gibidir krom ise metale işler

Abi imageshack tan yüklerken orda ((size)) diye kutucuk var onu 640*480 yapıyorsun sonra upload ediyorsun.sonrada upload olan resimin hotlinkini kopyalayıp direk msj yazdığımız yere yapıştır bu kadar.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
fatih; çantaları halledebildinmi nasıl durdu yakışmıştır umarım.sendende foto bekliyorum benim macitte daha çanta yok..

/
valla ustad zevk meselesi. ben aldigim model cantayi pekte fazla begenmedim. ama orjinal cantasinida hic begenmiyordum. resimleri yarin upload ederim. simdide sinyal taktim. buji ve yag degistirdim.


aaa... fark ettimde bu benim:queen: 31. :queen:mesajim. hehehehehe
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Uğur abi yine yakmışsın ortalığı:) Valla arkandan gelmemek lazım.. Gözünü kör eder arkadakinin.:)

Geçen sağanak yağmura bende yakalandım.Motor sorunsuz gitti .Uzun zamandır yıkamamıştım iyi oldu:)Biraz kuru bezle sildin mi tamamdır.:)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
19
Beni tek düşündüren yakıtı bu motorun yakıtında tam bi sonuç alsam tüm forumu hatta googlede mct ile tüm yazıları okudum 1 haftadır kimisi çok diyor kimi az yakıyor diyor kimisi ....
Arkadaşlar 100 km ye litre olarak ne yakar şehir içi şehir dışı ???
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
Hocam eline sağlık sanki otururken cukkk diye ses çıkmış..:queen:yakışmış yahu ben beğendim.kaydedeyim bilgisayarın arşivine...sağlıcakla:cat:

Beni tek düşündüren yakıtı bu motorun yakıtında tam bi sonuç alsam tüm forumu hatta googlede mct ile tüm yazıları okudum 1 haftadır kimisi çok diyor kimi az yakıyor diyor kimisi ....
Arkadaşlar 100 km ye litre olarak ne yakar şehir içi şehir dışı ???

selimbisiklet;
Bu tip çin motorlarının motorları zaten birbiriyle çok benzer yapıda.Bu motorlar unutmaki çift silindir ve çift karbüratörlü makinalar.Haliyle tork güçleri yüksek olan makinalar.Bunların 100km'deki şehir dışı ve içi ortalamaları 4lt.Bu değerin yukarısı ve aşağısı kullanıcıya kalmış bişey.Ve şu varki zaten bunlar keyif makinaları tabiki çarşıya pazara gidersin o ayrı ama bir ybr veya cbf150 gibi ekonomik şehir motoruda değiller.Herkesin imkanı dahilindede sonuçta motorlar var.Sana tavsiyem eğer durumun varsa hiç 125 veya 150cc ile uğraşma bir süre sonra yetmiyecek satmaya çalışacaksın zaten.Parana kıy 250cclik bir makina ile başla.markası ne olursa olsun sana kalmış.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
bir cruizer ancak bu kadar güzel olabilir !!!

Bugün feribotta yanımdaydı intruder M800 biraz sohbet felan ettik sürücüsüyle.

İÇİM aktı bitti gittim eridiiiim. Allahım ya rabbim. Ömrümde gördüğüm en güzel cruizer.

2_644giris.jpg


Fotoğrafta o kadar can alıcı durmuyor. Canlı görmek lazım yaa. Gözümü ayıramadım.
Allahım Banada nasip et nooolur :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst