Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
bir cruizer ancak bu kadar güzel olabilir !!!

Bugün feribotta yanımdaydı intruder M800 biraz sohbet felan ettik sürücüsüyle.

İÇİM aktı bitti gittim eridiiiim. Allahım ya rabbim. Ömrümde gördüğüm en güzel cruizer.

2_644giris.jpg


Fotoğrafta o kadar can alıcı durmuyor. Canlı görmek lazım yaa. Gözümü ayıramadım.
Allahım Banada nasip et nooolur :salut:

Olur be fatih neden olmasın Herşeyin hayırlısı bu gün türkiyede bukadar çok motosiklet li olmasının nedeni teknolojinin ilerlemesi isan gücünün azalması. Ekonomik güçümüzün artmasınan değil fiyatların düşmesi ile bir cok kişinin motosiklete sahip olmasına neden oldu aklına gelirmiydi 7 8 sene evvel kullandığın tipte (cohpper) motora sahip olmak yarın bir gün o resimdekide senin olur inşallah
(Çin de) olsa Küçümsemek için söylemiyorum.
kullandığım kalıpcıtip fireze Orjinali amerikandı sonra ispanyol odu daha sonra tayvan oldu şimdide çin oldu.
amma kafa ütüledim değilmi sabah sabah
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
24
8 çizmek için konfora gerek yok. Madara olmak istemiyorsan titanla gir sınava derim ben. Ben activva ile girdim. Dayımı sınava götürdüğümde macite bi deneyem dedim imkansız son dönüş çok geniş oluyor.

Az önce ehliyet uygulama (direksiyon) sınavından çıktım. Dün bana Bisan'ın 100lük bi cup'unda öğretmeyi denediler olmadı, benim MaCiT'i götürdüm (Bisan'ın Cup modeli de bana oyuncak gibi geldi, attan inip eşeğe binme durumları:p). Benim boy probleminden de olabilir, Cruiser dışı modellere binince vites atamıyorumda :mrgreen: Neyse, 15. sıradaydım, yaklaşık 10 kişi U dönüşünde ayağını koydu ben falsosuz alabildim :cherry: MCT'nin manevra kabiliyeti çok güzel, ağır olduğu içinde kontrolü 100lük minik motorlora göre daha kolay. Ya da ben onlara zaten sığamadığım için bana öyle geliyor. Arkaya 29ltlik çanta takmıştım, komisyondaki görevli de bana önce "Bu uçakla mı giriyorsun sınava?" dedi sonra da "O kaskı eldiveni takacak mısın kullanırken? "dedi, ikisine de yanıtım evet oldu:) 15 güne ehliyeti alıyormuşum..:flower:

Ya busırada arkadaşlar, 1 aydır internette bizim MCT'nin kullanma kılavuzunu arıyorum, nereden bulabilirim?

Kazasız Sürüşler.
Esen kalın.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
52
arkadaşlar ben macitimin ya gidonunu yada ön maşalarını uzatmak istiyorum bu konuda çalışması yada bilgisi olan arkadaşlar varsa önri ve görüşlerini bekliyorum ve bu bana nekadara patlar
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Bugün motorun eksozlatını açtırdım. üsküdarda işin ehli çok iyi iki usta var. ufak bi tamirhaneleri var. Fiyatlarıda çok uygun. 50 YTL ye iki eksozu açtılar. Bide motordan yağ akıyordu. motorun sol kapağını açıp içinde taa en derinde bir keçe değiştirdiler, yani motorun sol tarafını tamamen parçaladı adam. sadece 20 YTL aldı hemde pazar günü olmasına rağmen :rendeer:

Egsozdan manyak ses çıkıyor. sanki motorun çekişide arttı gibi geliyor bana.

Ustanın dediğine göre MCT250ler kendi sınıflarında çok iyi makinalarmış, ah bide şu şanzımanı biraz daha kaliteli yapsalar diyecek hiç bişeyim yok bu modellere dedi.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
93
Bugün motorun eksozlatını açtırdım. üsküdarda işin ehli çok iyi iki usta var. ufak bi tamirhaneleri var. Fiyatlarıda çok uygun. 50 YTL ye iki eksozu açtılar. Bide motordan yağ akıyordu. motorun sol kapağını açıp içinde taa en derinde bir keçe değiştirdiler, yani motorun sol tarafını tamamen parçaladı adam. sadece 20 YTL aldı hemde pazar günü olmasına rağmen :rendeer:

Egsozdan manyak ses çıkıyor. sanki motorun çekişide arttı gibi geliyor bana.

Ustanın dediğine göre MCT250ler kendi sınıflarında çok iyi makinalarmış, ah bide şu şanzımanı biraz daha kaliteli yapsalar diyecek hiç bişeyim yok bu modellere dedi.

Fatih kaç susturucu çıkartıldı egzostan...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Egsozu yarmadı. Son kısmını 45 derecede kesdi, içindeki ufak boruyu söktü. birde o boruya bağlı olan flanşı. Ben daha fazla ses çıkmasın istemedim. boş tenike kutusu gibi çıkmasından korktum açıkcası. Ama çıkan ses güzel ve tok. Tabiki bir harley gibi ses beklenemez :mrgreen:

yarın unutmazsan sesini mikrofonla çekip sana yollarım
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
19
Aldım valla plarimed500 Bende bir macit

selimbisiklet;
Bu tip çin motorlarının motorları zaten birbiriyle çok benzer yapıda.Bu motorlar unutmaki çift silindir ve çift karbüratörlü makinalar.Haliyle tork güçleri yüksek olan makinalar.Bunların 100km'deki şehir dışı ve içi ortalamaları 4lt.Bu değerin yukarısı ve aşağısı kullanıcıya kalmış bişey.Ve şu varki zaten bunlar keyif makinaları tabiki çarşıya pazara gidersin o ayrı ama bir ybr veya cbf150 gibi ekonomik şehir motoruda değiller.Herkesin imkanı dahilindede sonuçta motorlar var.Sana tavsiyem eğer durumun varsa hiç 125 veya 150cc ile uğraşma bir süre sonra yetmiyecek satmaya çalışacaksın zaten.Parana kıy 250cclik bir makina ile başla.markası ne olursa olsun sana kalmış.[/QUOTE]


Selam Arkadaşlar ben selimbisiklet.Bilmem farkında olan varmı 1-2 aydır takip ediyorum mesaj atıyorum forumu.Venihayetinde bende aldım kara maciti bana bu konuda destek olan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim!Bugun aldım ve bugun tamm 655 km yol yaptım Gece 12 olmasa hala eve gelmeyecektim motoru boludan tokata getirdim ve bütün şehirlere uğradım nerdeyse... :cherry:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bugün motorun eksozlatını açtırdım. üsküdarda işin ehli çok iyi iki usta var. ufak bi tamirhaneleri var. Fiyatlarıda çok uygun. 50 YTL ye iki eksozu açtılar. Bide motordan yağ akıyordu. motorun sol kapağını açıp içinde taa en derinde bir keçe değiştirdiler, yani motorun sol tarafını tamamen parçaladı adam. sadece 20 YTL aldı hemde pazar günü olmasına rağmen :rendeer:

Egsozdan manyak ses çıkıyor. sanki motorun çekişide arttı gibi geliyor bana.

Ustanın dediğine göre MCT250ler kendi sınıflarında çok iyi makinalarmış, ah bide şu şanzımanı biraz daha kaliteli yapsalar diyecek hiç bişeyim yok bu modellere dedi.

Fatih nerede bu MCT tamircisi adersini verirmisin

birde keceyi değiştirirken yağını boşalttılarmı ufak sızıntı bendede var sanırsam yeniyağ koymanın zamanı geldi de ona göre davranayım dün carreforsa dan castrol power1 10W-40 aldım 20,5 ytl 18ytl düşmüş
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Merhaba arkadaşlar.

Kış dolayısıyla forumdaki bazı arkadaşalr motorlarını garaja koyacaklar gibi görünmekte. Benim hedefim birdahaki sezona akdar 30000 i görmek.

Aynı keçe problemi sanırım bende de var. hemde bayağı bir ciddi. bu hafta yaptıracağım. Bu arada cumartesi günü akümün öldüğünü öğrendim. Yeni akü aldım 12v7a eskisinden 1 amper daha güçlü 40 ytl verdim. ışıklar biraz daha canlandı. Sizi bilmem ama ben orijinal aküsünü cumartesi günü değiştirdim. yani 2 yıl dayandı üstündeki akü. Usta bu normal dedi. Ocak ayında motoru indrip kendim söküp komple rulman ve contaları değiştiricem. Kışın çok eğlenecem ben :). Bizim tamirhaneye çok uygun fiyatlara korumalı pantolon ve mont getirtiyorum. mevcut olanını denedim gerçekten kişiyi topluyor. Sırt padi nerdeyse sırtlık takmışız hissi yaratıyor. rengini beğenmediğim için istediğim renkte olanını sipariş ettim. pantolonla birlikte. depoda bir sürü orijinal marka tişörtler vardı honda yamaha kawasaki. İleride Kawsaki EN500 düşündüğüm için bir adet Kawasaki uzun kollu sweetshirt aldım. Egsozu kesmeden açmak daha mantıklı kesilen kısım pas tutmaya ve krom kısmı kaldırmaya başlıyor bilginiz olsun.

Sağlıcakla.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
@ Ugurapay

Uğur abi, yağı ben de boşaltmadılar, motoru hafifce sağa yatırınca o kısma yağ gitmiyor. Ama yağ değişmesine aşırı bir para alacaklarını sanmıyorum, belkide o keçeyle birlikte yaparsan hiç para almazlar.

Sana msj attım
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Bugün motorun eksozlatını açtırdım. üsküdarda işin ehli çok iyi iki usta var. ufak bi tamirhaneleri var. Fiyatlarıda çok uygun. 50 YTL ye iki eksozu açtılar. Bide motordan yağ akıyordu. motorun sol kapağını açıp içinde taa en derinde bir keçe değiştirdiler, yani motorun sol tarafını tamamen parçaladı adam. sadece 20 YTL aldı hemde pazar günü olmasına rağmen :rendeer:

Egsozdan manyak ses çıkıyor. sanki motorun çekişide arttı gibi geliyor bana.

Ustanın dediğine göre MCT250ler kendi sınıflarında çok iyi makinalarmış, ah bide şu şanzımanı biraz daha kaliteli yapsalar diyecek hiç bişeyim yok bu modellere dedi.

Şu eksoz açtırma işinin fotoları mevcutmu. Eğer fotoları varsa bende açtırmayı düşünüyom ...:bounce:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Egsozun Sesini çektim fakat cep tel. ile çekildiği için çok patlak çıkıyor ses. Aslında patlak bir ses çıkmıyor eksozdan. :)


[GV]<embed id="VideoPlayback" src="http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=7914955158766272797&hl=en&fs=true" style="width:400px;height:326px" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="always" type="application/x-shockwave-flash"> </embed>[/GV]

Forumda video linki çalışmıyor galliba. isterseniz BURDAN TIKLAYARAK yeni pencerede açılır.​
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Ufak damlamalar bendede oluyor .El sürmüyorum açıkçası,arada bir kontrol ediyorum.seviyesini..Bu arada Mikey'e teşekkür yağı beraber değiştirmiştik enson. Castrolun CASTROL ACTEVO 4T 20W-40 yağı tam bu motor için diye düşünüyorum. Daha önce incesini aynı markanın 10 40 olanını denemiştim.iilk başlarda iyi idi ama sonradan özelliğini kaybetti.Bunda 3000 km oldu sorun yok."Vites geçişlerinden birde yağı tırnak ile kontrolden anlıyorum"

Birde motoru garajdan aldım. Aslında bırakmam lazım,ama kullanmakta istiyorum. Sonradan ilave taktırdığım koruma demirinde ufaktan paslanmalar olacak gibi. Belki bir çadır ya da branda alırım.Önerebileceğiniz biryer var mı?Yoksa kapalı garaja mı koyayım?
Benzin konusunda endişelenmesine gerek yok.Sürekli otobanda 100 üzeri gitmiyorsanız gayet makul yakıtı.Bakımlı motorda sakin kullanımda 3.5 'u geçmez.Zaten parçaların hemen bulunabilmesi ve göreceli olarak ucuz olması büyük imkan. Büyük motor araba gibi masraf korkuyorum açıkçası...Ama bellide olmaz. Aralık ayını bekliyorum.

Motorun sesini egzost değiştirmeden ve orjinalliğini bozmadan nasıl kalınlaştırabiliriz.?Farkedilebilmek için birazcık.Güvenlik amaçlı yanlış anlamayın.Edirneye gittiğimde vida sorunu yüzünden manifolttan gevşemişti.Herkes yol veriyordu...:) Yakıtı etkiler mi?
Sevgiler herkese...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
arkadaşlar ben vitesten boşa geçmekte hep zorlanıyorum bir türlü ayırmıyo bu bendemi kaynaklanıyo böyle problem yaşayan arkadaşlar varmı ya da bi sorunmu var yardımcı olursanız sevinirim birde bunun yağini ne zaman değişmem gerekiyo kaç km de bir değişiyo nasil değişiyo çok şey sordum dimi neyse bi soru daha resim nasil yükleniyo benim düldülü paylaşmak isterim :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar ben vitesten boşa geçmekte hep zorlanıyorum bir türlü ayırmıyo bu bendemi kaynaklanıyo böyle problem yaşayan arkadaşlar varmı ya da bi sorunmu var yardımcı olursanız sevinirim birde bunun yağini ne zaman değişmem gerekiyo kaç km de bir değişiyo nasil değişiyo çok şey sordum dimi neyse bi soru daha resim nasil yükleniyo benim düldülü paylaşmak isterim :)

Dostum debriyaj ayarını birazcık yükseltmen gerekli galiba. Playerim nasılsın sesin soluğun çıkmaz oldu.

Sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst