Selam arkadaşlar kusura bakmayın haftasonu yoğundum.
Önce teşekkür ....
Mickey yardımların için çok sağol.Motordan anlayan birilerine baktırmak iyi oluyor .Daha farklı bakıyorlar.Usta olmak başka birşey sonuçta...

Emeklerine sağlık.
Uğur abi tanıştığıma memnun oldum.Kusura bakma sabah biraz bekledin.Benzin durumları biliyorsun. Umarım bir buluşma ayarlayabiliriz.Motorun dışında da muhabbetler edebiliriz.
Ha aksilikler oldu tabiki.
Yolda giderken debriyaj magnetinin vidası düştü.Nasıl olduğunu anlamadım ama durduğum zaman farkettim.Şanslı sayılabilirim bu konuda. Aman dikkat diyorum.Yola gitmeden bir bakın motora ve elden geçirin bu motorda "belki diğerlerinde de" böyle. Yedek bujimi vida yerine kullanarak devam ettim.
Benim motor yağının değişme zamanı gelmişti bende Mickey'in kullandığı Castrol Actevo 20 -50 den kullandım. Vites geçişleri yumuşadı .Zaten isteğimde buydu.
Zincir değişim işi benimde aklıma yattı .Ses konusu özellikle çok azalıyor. Ve görünümde zincirler arası abi kardeş gibi.Daha sağlam. yenisi.
Dişli konusuna gelince deviri düşürmek için bende düşünüyorum ama dediğim gibi acelesi yok.Bakıma sokacağım zaman yapacağım.Mickey'in motorunu denedim. Bir fark hissedemedim kalkış ya da hız yönünden .Ama benimkinden daha az titrediği ve sesinin egzost değişimi sonucu iyi ve tok bir ses elde edildiği aşikar.Aksesuarlarını saymıyorum
---
Pazar günüde
Ağvadaydım yine ama malesef makinam yok dolayısı ile çekim yapamadım. O trafikte yarım saatte evde olmak güzeldi

)) Araba ile gelen arkadaşlarımız biz evdeyken daha şile yollarındaydı

))
Bu haftasonuda mahalledeki arkadaşlarımla biryerlere kampa gitmeye karar verdik. Ama henüz rota belli değil.
Tadını çıkartmaya çalışıyorum.
Görüşmek üzere...