Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
İyi teskereler dostum. Evet insan bu rahatlığa alışınca biraz zor oluyor otobüse minibüse binmek. Bugünün ilk 5 kilometresi benden sana armağan olsun arnavutköy tarafından yeniköye doğru:)
Sevgiler ...
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
Bende de bazen kaçırıyor ama yağına sürekli bakıyorum eksilme yok.3-4 damla giderse gidiyor.Kalıcı çözümü varsa bende yaparım."Farklı marka daha kaliteli keçe gibi"

eğer keçe ise sadece, 5 lira bir keçenin fiyatı. Sen takabilirsen 5 liraya malolur. Ustaya taktırırsan ustanın insafına, en fazla 10 lira alır. fazla vakit kaynetmeden baktır.

Geçmiş olsun.

Sevpa'ya götürdüm, usta pek insafsız çıktı. 40 YTLye yaparım dedi. Kendim yapamayacağım için mecburen bıraktım :salut:

Bu arada,
aynalara fena halde kafayı takmış durumdayım. Her sarsıntıda aşağı düşüyor. en fazla 20 YTL'ye yakışıklı bir ayna nereden alınır bizim macite.
(Ya da olmadı japon yapıştırıcıyla sabitliyeceğim :queen:)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
uzun uzun uzun bi aradan sonra tekrar döndüm bu başlığa Arbetus unda bildiği gibi benim Kırmızı MCT 250cc cruiser ım var kışım zor çalışan, vites kaçıran, ama allahtan vibrasyonu az. Bundan 4-5 ay önce öğrendim motorsiklete binmeyi ve ilk motorumda MCT oldu, bu zamana kadar buji sorunu ve akü problemleri yaşadım çoğunlukla. 3 aydır aktif kullanıyorum ama ruhsatı üzerime alamadım cezaya girdi 3 aydır cezada :) para bulupta halledemedim malum öğrencilik :) acaba çok kaçar mı diye düşünüyorum. Bu zaman aralığında erken artçı alma hevesim yüzünden ve artçının doğan görünümlü şahin çıkmasından dolayı motoru bir kez devirdim ve gidon ayarı kaçtı sonra aküyü şarj etmeme problemi oldu ve bu hafta sonunda ankara da olanların tanıdığı ve benim de ilk görüşte çok takdir ettiğim bir usta olan yarış ustaya teslim ettim hem bakımları yapılsın hemde bu 5 aylık periyotdaki problemleri hallolsun diye şu an bekliyorum heyecanla. Açıkcası ilk motor olarak benim çok hoşuma gitti ikinci el olmasına rağmen ilk sahibinin çocuğu bakması sıfırdan daha sorunsuz biz motor sahibi olmamı sağladı biraz uzun olduğumdan dolayı üstündeyken motor kaybolsa da tarzına göre hafif atak ve karizması güzel bi motorsiklet (1.97 im :bounce: ) ehliyet sınavında YBR 125 ile tanışma fırsatım oldu nitekim bu da ilk motorlardan olabilecek bir motorsiklet oldukça atak güven veren ( mondiale göre ) ve eğlenceli geldi bana ama tabiki tarz meselesi, regal raptor da kullandım ki hemen hemen parçaları aynıymış MCT ile ama tercih yapmam gerekirse hem ses olsun hem ataklık olsun MCT derim.

artık buralardayım :cat:

Herkese kazasız sürüşler:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Arkadaşlar bugünün maliyetini açıklıyorum.

90 ytl dizlik (kaliteli bişey mafsallı falan)
20 ytl hırsıza karşı zincir. halkalı olanlardan (çinmalı yine:))
90 ytl full face kask. (Bu da ispanyol malı ama çin menşeili ... fena değil gibi geldi bana)

200 ytl sıkışmış anlayacağınız ama gerekliydi...:)

Ayna konusunda bende şikayetçiyim.Kör noktası var birde sol taraf yalama olmuş rüzgar savuruyor. Yakışıklı bir aynaya ihtiyacım var.
Soru:Ön depo sesini nasıl giderdiniz Çift taraflı bant falan diyordunuz? Bendeki sesi gidereceğim ama uğraştıracak ne lazım? Materyal olarak sünger bant vs tamamen kesiliyormu?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
Arkadaşlar bugünün maliyetini açıklıyorum.

90 ytl dizlik (kaliteli bişey mafsallı falan)
20 ytl hırsıza karşı zincir. halkalı olanlardan (çinmalı yine:))
90 ytl full face kask. (Bu da ispanyol malı ama çin menşeili ... fena değil gibi geldi bana)

200 ytl sıkışmış anlayacağınız ama gerekliydi...:)


ilk olarak LS2 ise o kaskın modeli çok güzel yorumlar ve güvenli olduğunu duymuştum dizliğin markası nedir ben protech dizlik, dirseklik ve eldiven takımı aldım 55 ytl vermiştim ama en yakın zamanda ruhsat işlerimi halledince mont alacağım .kampüste hırsızlık sorunu yok allahtan ama ilk sahibinden zincirim vardı :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Kask LS2 Cartoon.Bende yorumlara istinaden aldım. Airohta alabilirdim biraz fark ile ama tezgahta kalan son maldı birde astarı değişmiyordu. Fiyatı makul diye onu aldım. Biraz açık kaska göre görüş açısı problemi yaşıyorum ama alışık değilim Bir kaç gün sonra kesin yorumu yaparım.
Dizlik Zandona diye birşey 50 ytl ye de vardı.ama ben bunu aldım.Rahat birde yarın motoru değiştirirsem sırıtmaz:)

Zincir ise Kinguard marka 1.5 metre sanırım..Demir halkalı...

Sonuçta yeni yeni öğreniyorum. Bunlar şimdilik yeter...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
34
???

herkese slm::biggrinn
benim makinaya uzaktan kumandayla çalıştırma sistemi olan alarm taktırmak istiyorum ama verimi konusunda şüphedeyim.
böyle bir sistem kuran varmı? bilgisi olan beni bilgilendirirse memnun olurum.
ha bide 150 lik scooter`i olan bir arkadaş düz yolda 130km/h yaptığını idda etti.
benim makina en fazla 115km/h ı görüyor.
yani düz yolda 115km/h la giderken 150 lik scooter'a madara olabilirmiyim?
bana inandırıcı gelmedi ama kendinden çok emin konuşuyordu!
motorları deneyelim dedim, çok acil işi olduğunu söyleyip gitti.
bu iddası doğrumu yoksa çekememezlikmi var?
cevaplar için şimdiden teşekkürler. ::alkiis::
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Dert ettiğin şeye bak ... Diyelimki geçiyor ne olacak? Yarış yapmıyorsan 100 km sürat herkese yeter... Bu motorda da uzun uzun yollar yapmaya gelmez yorucu olur.

Soru: artçı varken ön direksiyon hafifliyor sanıyorum kontrol biraz güçleşiyor geziniyor gibi geldi normal midir? Sizlere de oluyor mu?
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
18
herkese slm::biggrinn
benim makinaya uzaktan kumandayla çalıştırma sistemi olan alarm taktırmak istiyorum ama verimi konusunda şüphedeyim.
böyle bir sistem kuran varmı? bilgisi olan beni bilgilendirirse memnun olurum.
ha bide 150 lik scooter`i olan bir arkadaş düz yolda 130km/h yaptığını idda etti.
benim makina en fazla 115km/h ı görüyor.
yani düz yolda 115km/h la giderken 150 lik scooter'a madara olabilirmiyim?
bana inandırıcı gelmedi ama kendinden çok emin konuşuyordu!
motorları deneyelim dedim, çok acil işi olduğunu söyleyip gitti.
bu iddası doğrumu yoksa çekememezlikmi var?
cevaplar için şimdiden teşekkürler. ::alkiis::

O alarmı bende düşünüyorum ama ondan önce bir çok eksiğim var ama satan yer bana ii olduğunu söyledi yani sattığı kişiler memnunmuş ama nevarki onu herkes takamaz satın aldığın yada alcağın yer sana iyi birisini tavsiye ederse daha iyi olur.
Şu hız konusuna gelince ağzı olan konuşur eli olan yazar bende 888 yapıyom hadi bakalım:cherry: Ya bana göre motorda gitmek değil durmak onemli:rendeer:
ALLAH hepimize kazasız belasız sürüş asip etsin.

Dert ettiğin şeye bak ... Diyelimki geçiyor ne olacak? Yarış yapmıyorsan 100 km sürat herkese yeter... Bu motorda da uzun uzun yollar yapmaya gelmez yorucu olur.

Soru: artçı varken ön direksiyon hafifliyor sanıyorum kontrol biraz güçleşiyor geziniyor gibi geldi normal midir? Sizlere de oluyor mu?

Dediğin doğru motorla uzun yol gitmek yorucu hatta bunda vibrasyonun bile etkisi var ama bizim macitler oturuş, ayakları koyma yeri tam yerinde ve gidonun şeklide yolculuğa ayrı bir yorgunluk katmıyor hepsi tam yerinde gibi diğer marka olmuş shoperlarda iki büklüm gezmiyoruz:p
Artçı varken çok gezdim yani tek başıma pek gezemedim ama sende kotrolün güçleştiğini düşünüyorsan buna rüzgarlık taktırmanın faydası olacağını düşünüyorum, benim ilk sırada o var ve taktırma sebeblerim ise motorda giderken karşıdan esen rüzgarın hem bana hemde hızıma zararı var.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2007
Mesajlar
4
resim

setlogin.php


buda beim motordan bir resim inşallah koyabilmişimdir. olmamışsa nasıl yapılacağını bilen varsa anlatbilirse sevinirim:)

evet arkadaşım silindri buyultebilirsin 2 seçenek var ya yenı silindirler alıp takacaksın yada tornacıya goturup silindirdeki rektefe payını hesaplatıp silindiri buyulteceksin ama bence hiç oynama oyle kalsın ona harcayacagın parayla daha buyuk bir motor alıabilirsin





hayırlı olsun gercekten guzel motorun var

sizin motorların sesi cok hosuma gidiyor cok doyurucu sesleri var ya


Allah kazasız belasız surmeyı nasip etsın

sağol dostum bende bir motorcuyla konuştum silindirleri büyültürüz dedi. ve sana garanti veriyorum hiç bir titreşim kalmaz dedi. maliyeti ise 700 ytl kadar tutar dedi. (motora sürekli binip ve o sürüşten zevk alacaksan bu parayı vermeye değer diye düşünüyorum):cat:

herkese slm::biggrinn
benim makinaya uzaktan kumandayla çalıştırma sistemi olan alarm taktırmak istiyorum ama verimi konusunda şüphedeyim.
böyle bir sistem kuran varmı? bilgisi olan beni bilgilendirirse memnun olurum.
ha bide 150 lik scooter`i olan bir arkadaş düz yolda 130km/h yaptığını idda etti.
benim makina en fazla 115km/h ı görüyor.
yani düz yolda 115km/h la giderken 150 lik scooter'a madara olabilirmiyim?
bana inandırıcı gelmedi ama kendinden çok emin konuşuyordu!
motorları deneyelim dedim, çok acil işi olduğunu söyleyip gitti.
bu iddası doğrumu yoksa çekememezlikmi var?
cevaplar için şimdiden teşekkürler. ::alkiis::

arkadaşım ben taktırdım ama alarmı bağlayan kişi bir türlü uzaktan çalıştırma işini beceremedi bende duydum ki marş motoruna zarar veriyormuş faz geçtim sadece şimdilik alarm olarak kullanıyorum birde 80 yada 90 dan yukarıya çıktığımda içindeki devreler yandı. piyasada çok ucuz mallar var 25 ile 30 ytl arası ama mümkünse bunları taktırmak yerine hiç taktırma daha iyi taktırırsanda iyi birşey taktır....
hız konusuna gelince benim motor şimdiye kadar 130 yaptı daha fazlası zaten hem motorun hemde senin için zararlı ama alırsın bir race motosiklet o zaman yap istediğin hızı. bizim mct gezi için ideal yolda sıkıştırmadan motoru 80 90 bas istediğin yere git birde asla diğer motorlarla kıyaslama bizim tarzımız bu... görüşmek üzere sevğili mct ciler...:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Haftasonu tecrübelerim..
Sıkıştırısan ve artçın olursa yakıyor:) Neredeyse yolda kalıyordum.fulleyince 12.3 litre aldı...
Kısa far kesilmiş uzunla kullandım.(aldığımdan beridir ikinci kez kesildi. sebebi nedir ?
Ayrıca gösterge panelinin ampulüde yanmıyor. Önümüzdeki hafta bakacağım.

Egzostun sesini toklaştırmak için orjinalliğini bozmadan ne yapabilirim.?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bilmiyorum ama bana söylediği pistonların hacmini değiştiriyormuş birde birtakım farklı değişiklikler işte ama tam olrak bilmiyorum.:wiinkk:

Rektefe ile silindirleri büyütebilirsin. Birde o ebatta piston bulman lazım. Vibrasyonunun piston hacminden kaynaklanacağını sanmıyorum. Bu sorun tamamen motorun şaseye bağlı olan kulaklarındaki takozların olmayışından yada dandik oluşundan kaynaklanmakta. Bende regal raptorun 300 cclik spider modelini çok bekledim komple silindir piston ve krank ını alıp takacaktım Macite. Çünkü sadece piston silindir değişimi yada rektefesiyle tam sağlıklı olmuyor bu mevzu. Krank mili değişmediği için krank kesmene sebep olabiliyor.

selam arkadaslar motorlar yine kız gibi olmuş askerde oldugumdan motorum gözümde tütüyor her carsıya cıktıgımda minibüsle falan kafayı yiyorum :)

arbetus kardesim gecmiş olsun kaza yapmıssın cok üzüldüm bu 2. kazan oldu dimi senin neyse kardesim benim dikkat et kendine sen bize lazımsın ;) hem dönünce benim motoru servise sokucaz beraber sen olmazsan ben naaparım :p

İyi bakın kendinize kazasız belasız sürüşler dilerim ..

şafak: 265

Sağolasın Emrecim sen paşa paşa askerliğini yap. Gelince de kendi ellerimle yapcam bakımını motorunun gör bak nasıl oalcak macitin :)

Sevpa'ya götürdüm, usta pek insafsız çıktı. 40 YTLye yaparım dedi. Kendim yapamayacağım için mecburen bıraktım :salut:

Bu arada,
aynalara fena halde kafayı takmış durumdayım. Her sarsıntıda aşağı düşüyor. en fazla 20 YTL'ye yakışıklı bir ayna nereden alınır bizim macite.
(Ya da olmadı japon yapıştırıcıyla sabitliyeceğim :queen:)

Tümoparsanın sitesinden bakabilirsin. YAda yolun düşerse Gebzeye gel burda bizim ustadakilere bakalım. Güzel aynalar var.

Arkadaşlar bugünün maliyetini açıklıyorum.

90 ytl dizlik (kaliteli bişey mafsallı falan)
20 ytl hırsıza karşı zincir. halkalı olanlardan (çinmalı yine:))
90 ytl full face kask. (Bu da ispanyol malı ama çin menşeili ... fena değil gibi geldi bana)

200 ytl sıkışmış anlayacağınız ama gerekliydi...:)

Ayna konusunda bende şikayetçiyim.Kör noktası var birde sol taraf yalama olmuş rüzgar savuruyor. Yakışıklı bir aynaya ihtiyacım var.
Soru:Ön depo sesini nasıl giderdiniz Çift taraflı bant falan diyordunuz? Bendeki sesi gidereceğim ama uğraştıracak ne lazım? Materyal olarak sünger bant vs tamamen kesiliyormu?

süngerle tamamen kesildi benim bak 13000 km sonra başladı tekrar birdaha yapıcam. Benzin buharı eritti sanırım süngeri.

herkese slm::biggrinn
benim makinaya uzaktan kumandayla çalıştırma sistemi olan alarm taktırmak istiyorum ama verimi konusunda şüphedeyim.
böyle bir sistem kuran varmı? bilgisi olan beni bilgilendirirse memnun olurum.
ha bide 150 lik scooter`i olan bir arkadaş düz yolda 130km/h yaptığını idda etti.
benim makina en fazla 115km/h ı görüyor.
yani düz yolda 115km/h la giderken 150 lik scooter'a madara olabilirmiyim?
bana inandırıcı gelmedi ama kendinden çok emin konuşuyordu!
motorları deneyelim dedim, çok acil işi olduğunu söyleyip gitti.
bu iddası doğrumu yoksa çekememezlikmi var?
cevaplar için şimdiden teşekkürler. ::alkiis::

yanyana gidin bakalım kmler doğru mu gösteriyor. Ben 120 km min gerçek 120 olduğunu yamaha xj900 dversion ve gs500 ile giderek gördüm. Adamlar Senin motorun ne ciğerliymiş diye şaşırdılar.150 lik scooter ın 130 yapması zor ihtimal.

Haftasonu tecrübelerim..
Sıkıştırısan ve artçın olursa yakıyor:) Neredeyse yolda kalıyordum.fulleyince 12.3 litre aldı...
Kısa far kesilmiş uzunla kullandım.(aldığımdan beridir ikinci kez kesildi. sebebi nedir ?
Ayrıca gösterge panelinin ampulüde yanmıyor. Önümüzdeki hafta bakacağım.

Egzostun sesini toklaştırmak için orjinalliğini bozmadan ne yapabilirim.?

eğer sende benim gibi gündüz farlar açık geziyorsan bu sürprizle karşılaşmaya alışmalısın. Gün boyunca ısınan far titreşimden kesilebiliyor. Ben narva osram dahil birçok far denedim ama sonuç aynı. Hatta ampulün camı bile şişiyor :)
Egzosun içini boşaltabilirsin. Şimdilik seni tatmin eder.

Sağlıcakla.

Herkese iyi haftalar.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
İbrahim
Noter 167 lira tuttu! Sanıyorum buna yapılabilecek birşey yok. Ama tescil işlemlerini kendim yaptıracağım en azından oradan kar edeyim.1 ay içerisinde yaptırmam gerekiyor. Yaptırınca kaça mal olduğunu sizler ile paylaşırım.

Artbetus
Evet gündüzleri uzun farlarım açık durumda"ama yanan kısa"
Gezmekten yapamadım.Sünger olayını yapacağım çok sağol.

Bu arada motoru alalıberi 1000 km 'yi aşmışım.
Lorenzo Lamas diyor arkadaşlarım hernedense:))))bende motoruma tırtıl diyorum.:)))
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
23
Ben de notere 154 lira verdim...Noterler arasında bu şekilde ufak farklar oluyormuş sanırım.14 Hazirana kadar tescil işlemlerini yaptırmam lazım benimde.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
99
uzun uzun uzun bi aradan sonra tekrar döndüm bu başlığa Arbetus unda bildiği gibi benim Kırmızı MCT 250cc cruiser ım var kışım zor çalışan, vites kaçıran, ama allahtan vibrasyonu az. Bundan 4-5 ay önce öğrendim motorsiklete binmeyi ve ilk motorumda MCT oldu, bu zamana kadar buji sorunu ve akü problemleri yaşadım çoğunlukla. 3 aydır aktif kullanıyorum ama ruhsatı üzerime alamadım cezaya girdi 3 aydır cezada :) para bulupta halledemedim malum öğrencilik :) acaba çok kaçar mı diye düşünüyorum. Bu zaman aralığında erken artçı alma hevesim yüzünden ve artçının doğan görünümlü şahin çıkmasından dolayı motoru bir kez devirdim ve gidon ayarı kaçtı sonra aküyü şarj etmeme problemi oldu ve bu hafta sonunda ankara da olanların tanıdığı ve benim de ilk görüşte çok takdir ettiğim bir usta olan yarış ustaya teslim ettim

çok geçmiş olsun, hatta geçen gün kampüste senin motorun yanında durdum 5 dakika seyrettim daha önce söylemiştim cheronimo ve ben o motorla çok dolaşmıştık bi zamanlar. "hey gidi" diyip bastım gittim:)

bu arada Arbetus senin kazayı da şimdi gördüm, geç kaldık ama sana da çok geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
95
Arkadaşlar bursada işinin ehli müşteri ile ilgili ve işini çabuk bitiren servisler biliyormusunuz eğer bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
32
player kardeş noter devir işlemi kaça mal oldu sana? emniyete gidip tescil işlemlerini yaptırdın mı?

Arkadaşlar bu hafta trafik işlerini hallettim.Başka şehir plakalıysa 90 plaka degişmicekse 70 ytl tutar tabii işleri kendiniz takip ederseniz ve muaynesi varsa.trafik sigortasıda 22 ytl.

Yeni motosikletleriniz hayırlı olsun .kasasız sürüşler
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Teşekkürler Leo ...
Buhafta içerisinde halledeyim o işide aradan çıksın...:) Tırtılla dolaşmaya devam...
Ne kadar zamanını aldı onuda bizimle paylaşırsan sevinirim.Malum işten izin alıpta gideceğim.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
çok geçmiş olsun, hatta geçen gün kampüste senin motorun yanında durdum 5 dakika seyrettim daha önce söylemiştim cheronimo ve ben o motorla çok dolaşmıştık bi zamanlar. "hey gidi" diyip bastım gittim:)

bu arada Arbetus senin kazayı da şimdi gördüm, geç kaldık ama sana da çok geçmiş olsun


ehe ben eski cheronimo kadar iyi bakamadım ama tamire verirken böyle içimden bişeyler kopup gitti dedim şimdi tam oldum bi gelsin özür dilicem gönlünü alıcam macitimin :)


SORU: ben noter satışını ruhsat değişimine götürmedim ilk bir ayda ve cezayı yedim şimdi zaman geçtikçe faiz ya da daha ağır cezalar alır mıyım bilen varmıdır acep?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst