Bende de bazen kaçırıyor ama yağına sürekli bakıyorum eksilme yok.3-4 damla giderse gidiyor.Kalıcı çözümü varsa bende yaparım."Farklı marka daha kaliteli keçe gibi"
eğer keçe ise sadece, 5 lira bir keçenin fiyatı. Sen takabilirsen 5 liraya malolur. Ustaya taktırırsan ustanın insafına, en fazla 10 lira alır. fazla vakit kaynetmeden baktır.
Geçmiş olsun.
Arkadaşlar bugünün maliyetini açıklıyorum.
90 ytl dizlik (kaliteli bişey mafsallı falan)
20 ytl hırsıza karşı zincir. halkalı olanlardan (çinmalı yine)
90 ytl full face kask. (Bu da ispanyol malı ama çin menşeili ... fena değil gibi geldi bana)
200 ytl sıkışmış anlayacağınız ama gerekliydi...![]()
herkese slm::biggrinn
benim makinaya uzaktan kumandayla çalıştırma sistemi olan alarm taktırmak istiyorum ama verimi konusunda şüphedeyim.
böyle bir sistem kuran varmı? bilgisi olan beni bilgilendirirse memnun olurum.
ha bide 150 lik scooter`i olan bir arkadaş düz yolda 130km/h yaptığını idda etti.
benim makina en fazla 115km/h ı görüyor.
yani düz yolda 115km/h la giderken 150 lik scooter'a madara olabilirmiyim?
bana inandırıcı gelmedi ama kendinden çok emin konuşuyordu!
motorları deneyelim dedim, çok acil işi olduğunu söyleyip gitti.
bu iddası doğrumu yoksa çekememezlikmi var?
cevaplar için şimdiden teşekkürler. ::alkiis::
Dert ettiğin şeye bak ... Diyelimki geçiyor ne olacak? Yarış yapmıyorsan 100 km sürat herkese yeter... Bu motorda da uzun uzun yollar yapmaya gelmez yorucu olur.
Soru: artçı varken ön direksiyon hafifliyor sanıyorum kontrol biraz güçleşiyor geziniyor gibi geldi normal midir? Sizlere de oluyor mu?
evet arkadaşım silindri buyultebilirsin 2 seçenek var ya yenı silindirler alıp takacaksın yada tornacıya goturup silindirdeki rektefe payını hesaplatıp silindiri buyulteceksin ama bence hiç oynama oyle kalsın ona harcayacagın parayla daha buyuk bir motor alıabilirsin
hayırlı olsun gercekten guzel motorun var
sizin motorların sesi cok hosuma gidiyor cok doyurucu sesleri var ya
Allah kazasız belasız surmeyı nasip etsın
herkese slm::biggrinn
benim makinaya uzaktan kumandayla çalıştırma sistemi olan alarm taktırmak istiyorum ama verimi konusunda şüphedeyim.
böyle bir sistem kuran varmı? bilgisi olan beni bilgilendirirse memnun olurum.
ha bide 150 lik scooter`i olan bir arkadaş düz yolda 130km/h yaptığını idda etti.
benim makina en fazla 115km/h ı görüyor.
yani düz yolda 115km/h la giderken 150 lik scooter'a madara olabilirmiyim?
bana inandırıcı gelmedi ama kendinden çok emin konuşuyordu!
motorları deneyelim dedim, çok acil işi olduğunu söyleyip gitti.
bu iddası doğrumu yoksa çekememezlikmi var?
cevaplar için şimdiden teşekkürler. ::alkiis::
bilmiyorum ama bana söylediği pistonların hacmini değiştiriyormuş birde birtakım farklı değişiklikler işte ama tam olrak bilmiyorum.:wiinkk:
selam arkadaslar motorlar yine kız gibi olmuş askerde oldugumdan motorum gözümde tütüyor her carsıya cıktıgımda minibüsle falan kafayı yiyorum![]()
arbetus kardesim gecmiş olsun kaza yapmıssın cok üzüldüm bu 2. kazan oldu dimi senin neyse kardesim benim dikkat et kendine sen bize lazımsınhem dönünce benim motoru servise sokucaz beraber sen olmazsan ben naaparım
![]()
İyi bakın kendinize kazasız belasız sürüşler dilerim ..
şafak: 265
Sevpa'ya götürdüm, usta pek insafsız çıktı. 40 YTLye yaparım dedi. Kendim yapamayacağım için mecburen bıraktım :salut:
Bu arada,
aynalara fena halde kafayı takmış durumdayım. Her sarsıntıda aşağı düşüyor. en fazla 20 YTL'ye yakışıklı bir ayna nereden alınır bizim macite.
(Ya da olmadı japon yapıştırıcıyla sabitliyeceğim :queen![]()
Arkadaşlar bugünün maliyetini açıklıyorum.
90 ytl dizlik (kaliteli bişey mafsallı falan)
20 ytl hırsıza karşı zincir. halkalı olanlardan (çinmalı yine)
90 ytl full face kask. (Bu da ispanyol malı ama çin menşeili ... fena değil gibi geldi bana)
200 ytl sıkışmış anlayacağınız ama gerekliydi...
Ayna konusunda bende şikayetçiyim.Kör noktası var birde sol taraf yalama olmuş rüzgar savuruyor. Yakışıklı bir aynaya ihtiyacım var.
Soru:Ön depo sesini nasıl giderdiniz Çift taraflı bant falan diyordunuz? Bendeki sesi gidereceğim ama uğraştıracak ne lazım? Materyal olarak sünger bant vs tamamen kesiliyormu?
herkese slm::biggrinn
benim makinaya uzaktan kumandayla çalıştırma sistemi olan alarm taktırmak istiyorum ama verimi konusunda şüphedeyim.
böyle bir sistem kuran varmı? bilgisi olan beni bilgilendirirse memnun olurum.
ha bide 150 lik scooter`i olan bir arkadaş düz yolda 130km/h yaptığını idda etti.
benim makina en fazla 115km/h ı görüyor.
yani düz yolda 115km/h la giderken 150 lik scooter'a madara olabilirmiyim?
bana inandırıcı gelmedi ama kendinden çok emin konuşuyordu!
motorları deneyelim dedim, çok acil işi olduğunu söyleyip gitti.
bu iddası doğrumu yoksa çekememezlikmi var?
cevaplar için şimdiden teşekkürler. ::alkiis::
Haftasonu tecrübelerim..
Sıkıştırısan ve artçın olursa yakıyorNeredeyse yolda kalıyordum.fulleyince 12.3 litre aldı...
Kısa far kesilmiş uzunla kullandım.(aldığımdan beridir ikinci kez kesildi. sebebi nedir ?
Ayrıca gösterge panelinin ampulüde yanmıyor. Önümüzdeki hafta bakacağım.
Egzostun sesini toklaştırmak için orjinalliğini bozmadan ne yapabilirim.?
uzun uzun uzun bi aradan sonra tekrar döndüm bu başlığa Arbetus unda bildiği gibi benim Kırmızı MCT 250cc cruiser ım var kışım zor çalışan, vites kaçıran, ama allahtan vibrasyonu az. Bundan 4-5 ay önce öğrendim motorsiklete binmeyi ve ilk motorumda MCT oldu, bu zamana kadar buji sorunu ve akü problemleri yaşadım çoğunlukla. 3 aydır aktif kullanıyorum ama ruhsatı üzerime alamadım cezaya girdi 3 aydır cezadapara bulupta halledemedim malum öğrencilik
acaba çok kaçar mı diye düşünüyorum. Bu zaman aralığında erken artçı alma hevesim yüzünden ve artçının doğan görünümlü şahin çıkmasından dolayı motoru bir kez devirdim ve gidon ayarı kaçtı sonra aküyü şarj etmeme problemi oldu ve bu hafta sonunda ankara da olanların tanıdığı ve benim de ilk görüşte çok takdir ettiğim bir usta olan yarış ustaya teslim ettim
player kardeş noter devir işlemi kaça mal oldu sana? emniyete gidip tescil işlemlerini yaptırdın mı?
çok geçmiş olsun, hatta geçen gün kampüste senin motorun yanında durdum 5 dakika seyrettim daha önce söylemiştim cheronimo ve ben o motorla çok dolaşmıştık bi zamanlar. "hey gidi" diyip bastım gittim
bu arada Arbetus senin kazayı da şimdi gördüm, geç kaldık ama sana da çok geçmiş olsun