Teşekkürler salı günü gidip alacağım ruhsatı sonra rahatım..:mrgreen:.
Motor 2005 model 8000 kilometrede...6800 de arkadaşımdan almıştım çok temiz motor.Titreşim harici pek bir sorunu yok.Ne kadar ekmek o kadar köfte derler ya... Harcamaları da yazayım.Bakalım ne kadar gitmiş
1750 motor
160 noter
70 ruhsat
65 Koruma demiri
10 Buji
35 yağ
90 kask
90 dizlik
35 eldiven
35 arka stop (kendiliğinden düştü)
25 Debriyaj teli değişti
10 far ampulu
25 halkalı zincir çalınmaya karşı
Benzin ve KGS ,birkerede yıkatmıştım

.bunlarıda yazmayayım
Bakıyorum Toplamda
2400 ytl
Zevk ise maksimum.
Yeni başlangıç yapacak olan arkadaşa ben 125 lik birşey bakmasını önerebilirim. Biraz zayıf birisin ama Mct çok zorlanacağın bir motor değil.
Tarzı biraz farklı olmak ile beraber Ybr 125 ve cbf 150 yi önereceğim.Performans olarak aşağı kalır yönleri yok ama MCt 'den daha rahat sürebilirsin.
Kendi fikirim:Önemli olan trafik tecrüben var mı? Daha önce vitesli otomobil kullandın mı?"En az birsene o da aktif olarak" Defansif sürüş nedir biliyor musun? Trafikte soğukkanlımısın?Ayrıca motor ehliyetin var mı?(benim 4 senedir var motor alma fikri yeni olgunlaştı)Bu dediklerimi cevabın evet ise bu işe kalkış.Ben kullanırken pek zorlanmadım açıkçası hatta 1 hafta sonra arkadaşlarım ile denk sürebiliyordum ama herşey tecrübe.Biliyorum demiyorum hiçbirzaman ,öğreniyorum...
Saygılar...