Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
19
selam arkadaşlar

inanmayanlar için 1 de 62 2 de 95 yaptım 3 u denemedım 4 dede performans ıyı 5 de gıtmıyo motor rahatlatma vitesi son hız soran arkadaşlar olmus ben 157 hızını gördüm ancak yol egımlıydı bıraz ve motorun ustunde cama doğru egıldım ruzgarı kesmek ıcın 100 kıloyum 1,90 boyum var hesabını siz yapın bu motorla 160 yaptım dıgene ınanırım yanı :) yakıtını hesapladım 15 kusur yakıyor sehır ıcı ortalama kullanımla cok hımbıl da degıl ara sıra gazlamalı 15 kurus kasarsam 13 e ındırebilirm motorum 9 bine geldi bazen 1 km de bazen 2 km de bir yağını sureklı castrol yağ ile değiştirdim suana kadar sıkıntı cıkmadı zincirim bitmek üzere yakın bır sure ıcınde degıstırıcem ilk motorum cok memlunum saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
74
selamlar herkese,
motorumda park ampülü olarak beyaz led var, sadece park farı açıkken 1500 de olan rolanti, kısa farı da açınca 1300 lere düşüyor, kısa farı kapatınca tekrar yükselip 1500 e geliyor. Normal mi? Sizlerde de aynı mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
selam arkadaşlar

inanmayanlar için 1 de 62 2 de 95 yaptım 3 u denemedım 4 dede performans ıyı 5 de gıtmıyo motor rahatlatma vitesi son hız soran arkadaşlar olmus ben 157 hızını gördüm ancak yol egımlıydı bıraz ve motorun ustunde cama doğru egıldım ruzgarı kesmek ıcın 100 kıloyum 1,90 boyum var hesabını siz yapın bu motorla 160 yaptım dıgene ınanırım yanı :) yakıtını hesapladım 15 kusur yakıyor sehır ıcı ortalama kullanımla cok hımbıl da degıl ara sıra gazlamalı 15 kurus kasarsam 13 e ındırebilirm motorum 9 bine geldi bazen 1 km de bazen 2 km de bir yağını sureklı castrol yağ ile değiştirdim suana kadar sıkıntı cıkmadı zincirim bitmek üzere yakın bır sure ıcınde degıstırıcem ilk motorum cok memlunum saygılar...
Dostum sen ne yaptın ya 160 falan, Bu motorun göreceği son hız ite kaka 140 olur anca. 1. viteste 62 görmen için de 14 bin devir yapman lazım en azından. Bu teknolojiye sahip bir motor için pek mümkün değil.
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
iki kişi düz yolda 154 gördüm bende 10 bin devirde. motor görebiliyor yani :bounce: :thumright
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
fabrika verisi 95 yapan motora 150 ve üzeri hız yapmak ? hemde düz yolda ? çakıyla aslan avlayan ziya geldi bi an aklıma :)
 
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
19
selamlar herkese,
motorumda park ampülü olarak beyaz led var, sadece park farı açıkken 1500 de olan rolanti, kısa farı da açınca 1300 lere düşüyor, kısa farı kapatınca tekrar yükselip 1500 e geliyor. Normal mi? Sizlerde de aynı mı?

aynısı bendede var enjeksiyon lu olmadıkları ıcın rolantı düşüyor elektırık akımına ıhtıyacı oldugu zamanlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

kimseye inandirticak ne zamanım var nede düşüncem var sadece yasadıklarımı paylastım 2. viteste 93 görüyor son hızı 157 devir saatine bakamıyorm o an ölümle mucadelem var ama sonlarda işte

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

zincirim cok cabuk bolarıyor bir tavsiyesi olan varmı ? suan motorum 9 binde ve artık son bir kere daha gerilir bitiyor gergi seviyeside değişmek zorunda kalıcam
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Dostum sen ne yaptın ya 160 falan, Bu motorun göreceği son hız ite kaka 140 olur anca. 1. viteste 62 görmen için de 14 bin devir yapman lazım en azından. Bu teknolojiye sahip bir motor için pek mümkün değil.

şşşşşhhhhhh, ne karıştırıyorsun güzel abicim sen. Adam yapmış işte.
 
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
19
gecenlerde merak edıp test ettim bizzat ZONES lerin hiz hostergesi honda cbr lere göre 2 3 km daha yuksek gosterıyor aracların hız gostergelerıne görede 4 km falan daha fazla gösteriyor ona göre hesabınızı yapın :) ORNEK: bir araba 100 ile gidiyorsa ve yan yana gıdıyorsanız senın ıbren 105 falan gosterıyor
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
senin ibrede bi sıkıntı olmasın ?

birebir araçla aynı gösteriyor benim gösterge

c4 twingo fluence ile karşılaştırdım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

fabrika verisi 95 yapan motora 150 ve üzeri hız yapmak ? hemde düz yolda ? çakıyla aslan avlayan ziya geldi bi an aklıma :)

artçı olarak arkama gel, o hızı görürsek anahtarını alırım. kabul mü ? :bounce:
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
251
göstergenizde gördüğünüz hız bizi ilgilendirmez,reel olarak gps ölçümüyle bu motor 150 görsün ben anahtarı veririm,kütahyada var bi kaç ukalada bu motordan,hepside aynı,yok pulsar alacakmış tı yok pulsar gitmiyomuş da 180 z one almışmış,hangisine kapışam dediysem yan çizdi,yok apaçi deilmiş yok hoş deilmiş,yesinler,ustanın birine sormuş arkadaş pulsar nasıl diye:usta yok boşver pulsarı demiş 180 z one vereyim ben sana demiş,çünkü adam pulsar satmıyor,elindeki mal 180 z one,e haliyle en iyisi o olur tabi,yan komşumun çalışanında var,benim motoru gördü başladı aha pulsar alacaktım da,denedim de ,gitmiyor da,dedim aslanım gel arkama artçı olarak,neyse bindik birinci viteste gazı biraz açtım debriyaja asıldım 8000 devirde bi tokatladım debriyajı,sonuç malum,kendisi düşmedi ama ayakkabısı düştü nasıl becerdiyse,walla bi sarılışı var bana,eminim ana babasına sarılmamıştır öyle,yalvarıyor dön ayakkabımı alalım diye,neyse uzatmayalım z one inceledim arka dişli baya bi ufak bence 150 değilde 130 falan yapar reelde,ancak baya uzun bi düzlük gerekir,bu arada benim pulsar artçılı düz yolda en çok 135 gördüm,daha da gitmiyo,arka dişli büyük,ufaltırsak 150-160 belki görür,dişli küçültülürse de çekişin tadı kalmaz bence,7-8000 devirde debriyajla tekere gelen alet 10000 devirde bile tekere gelmez bence,yani işin özü arka dişli küçüldükçe son hız artar ancak ivmelenme düşer,yani standart dişliyle pulsarın 0-100 hızlanması 9 küsür saniyeyken son hızı 135-140 civarı,ben arka dişliyi küçültür pulsarı 160 a çıkarırım ama bu sefer 0-100 hızlanması 12-13 saniyeye çıkar,
z one kullanıcısı arkadaşlar boşverin onu bunu da söyleyin bakalım makinalarınızın 0-100 hızlanması kaç saniye?ve bu bahsettiğiniz 150-160 son hızlara kaç saniyede ulaşıyorsunuz????
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
41
arkadaşlar bu motosikleti almak ile almamak arasında gidip geliyorum kendime ait ilk motorum olacak eğer kısmet ise. Kuryelik yapıyorum 20bin km kadar bi tecrübem var aşşa yukarı, bana gelir mi beni üzer mi ? yoksa daha başka alternatiflere mi yönelmeliyim ? bi yardımcı olursanız çok sevinirim. Kontak kapatmadan yakıt bitene kadar gidebilir miyim yolda parça bırakır mıyım mondial cup kullandım çok ona benzer mi? abi sonra markaya düşman olmayalım.. bütün z-one 180s kullanıcılarına mesaj atmaya çalışıyorum abicim dönen yok gören oldumu bi yazsın Yaradanın aşkına Sayılarımla
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Merhaba arkadaşlar bugün itibariyla istanbul-manisa-izmir-çanakkale-tekirdağ-istanbul rotamı motosikletimle tamamladım.Toplamda 1150 km yol yaptım.Hesaplarıma göre 14 litre ile 450-500 km yol yapıyor alet.Son görebildiğim hız 140 falandı galiba .Son gün motorun tepesinde 550 km yol yaptım tabi 5-6 kere mola vererek.Sonuç olarak 4 gün boyunca motorun mekanik olarak bir problemi çıkmadı.En ufak bir tekleme saçmalama falan yapmadı.Titreşim tabiki vardı ancak binicisini üstünden atacak kadar değildi yani 500 kmde yordu ancak pes ettirtmedi.Onun dışında selesine çok küfür ettim neredeyse dakikada bir oturuş pozisyonumu değiştirmek zorunda kaldım.Vücudumun seleye değen kısmında büyük ağrılar oluştu.Amortisorler en yumuşak ayarında ve gazı tamamen boşalmış olmasına rağmen her çukuru tümseği asfalt yamasını hissettirdi.Genelde biraz totoyu kaldırarak geçtim.Güç bakımından bence yeterliydi.Bazı yollarda sıkıntılar yaşadım tabiki özellikle yokuş aşağı inerken tırlar tarafından sıkıştırılma falan oldu ancak genel anlamda yeterli bir tork ve beygir gücü var.Genelde 90-100 ile güzel güzel çok üzmeden yol aldım.Ara ara gaz açıp zorladığım oldu.Rüzgar olayı beni en çok yoran etkendi.Direk kafaya omzuma göğsüme aldığım darbeler fiziki olarak yorarken kaskın içindeki gürültüde beynimi çok yordu.En son başımıza gelen talihsizlikte gece vakti giderken farım yanmadı.Ampul sağlamdı çünkü çukurlardan geçtikçe yanıp söndü bir kaç kere muhtemelen socketinde gevşeme var...Çinli motosiklet bonusu olarak nazar boncuğumuz oldu oda.Onun dışında motor benim beklediğimden çok yüksek bir performansla gözüme girdi.Motoru alacak olan arkadaşlara ve uzun yola çıkacak arkadaşlara bilgi olmuştur umarım.Tabi şans işi bu olay benim başıma gelmez bir başkası yolda kalabilir.Bu arada motorum 1650 km de.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
Merhaba arkadaşlar bugün itibariyla istanbul-manisa-izmir-çanakkale-tekirdağ-istanbul rotamı motosikletimle tamamladım.Toplamda 1150 km yol yaptım.Hesaplarıma göre 14 litre ile 450-500 km yol yapıyor alet.Son görebildiğim hız 140 falandı galiba .Son gün motorun tepesinde 550 km yol yaptım tabi 5-6 kere mola vererek.Sonuç olarak 4 gün boyunca motorun mekanik olarak bir problemi çıkmadı.En ufak bir tekleme saçmalama falan yapmadı.Titreşim tabiki vardı ancak binicisini üstünden atacak kadar değildi yani 500 kmde yordu ancak pes ettirtmedi.Onun dışında selesine çok küfür ettim neredeyse dakikada bir oturuş pozisyonumu değiştirmek zorunda kaldım.Vücudumun seleye değen kısmında büyük ağrılar oluştu.Amortisorler en yumuşak ayarında ve gazı tamamen boşalmış olmasına rağmen her çukuru tümseği asfalt yamasını hissettirdi.Genelde biraz totoyu kaldırarak geçtim.Güç bakımından bence yeterliydi.Bazı yollarda sıkıntılar yaşadım tabiki özellikle yokuş aşağı inerken tırlar tarafından sıkıştırılma falan oldu ancak genel anlamda yeterli bir tork ve beygir gücü var.Genelde 90-100 ile güzel güzel çok üzmeden yol aldım.Ara ara gaz açıp zorladığım oldu.Rüzgar olayı beni en çok yoran etkendi.Direk kafaya omzuma göğsüme aldığım darbeler fiziki olarak yorarken kaskın içindeki gürültüde beynimi çok yordu.En son başımıza gelen talihsizlikte gece vakti giderken farım yanmadı.Ampul sağlamdı çünkü çukurlardan geçtikçe yanıp söndü bir kaç kere muhtemelen socketinde gevşeme var...Çinli motosiklet bonusu olarak nazar boncuğumuz oldu oda.Onun dışında motor benim beklediğimden çok yüksek bir performansla gözüme girdi.Motoru alacak olan arkadaşlara ve uzun yola çıkacak arkadaşlara bilgi olmuştur umarım.Tabi şans işi bu olay benim başıma gelmez bir başkası yolda kalabilir.Bu arada motorum 1650 km de.

hocam gayet yararlı bilgiler verdiniz. seyahatinizin darısı başıma :D bende benzeri bir seyahat planlıyorum :)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Umarım sende sorunsuz sıkıntısız bir şekilde tamamlarsın seyahatini.2 kişi gidicekseniz tavsiyem kesinlikle intercomsuz gitmeyin.Alacak olursanız eğer linkini veririm.
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Umarım sende sorunsuz sıkıntısız bir şekilde tamamlarsın seyahatini.2 kişi gidicekseniz tavsiyem kesinlikle intercomsuz gitmeyin.Alacak olursanız eğer linkini veririm.

psylaşman iyi olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

göstergenizde gördüğünüz hız bizi ilgilendirmez,reel olarak gps ölçümüyle bu motor 150 görsün ben anahtarı veririm,kütahyada var bi kaç ukalada bu motordan,hepside aynı,yok pulsar alacakmış tı yok pulsar gitmiyomuş da 180 z one almışmış,hangisine kapışam dediysem yan çizdi,yok apaçi deilmiş yok hoş deilmiş,yesinler,ustanın birine sormuş arkadaş pulsar nasıl diye:usta yok boşver pulsarı demiş 180 z one vereyim ben sana demiş,çünkü adam pulsar satmıyor,elindeki mal 180 z one,e haliyle en iyisi o olur tabi,yan komşumun çalışanında var,benim motoru gördü başladı aha pulsar alacaktım da,denedim de ,gitmiyor da,dedim aslanım gel arkama artçı olarak,neyse bindik birinci viteste gazı biraz açtım debriyaja asıldım 8000 devirde bi tokatladım debriyajı,sonuç malum,kendisi düşmedi ama ayakkabısı düştü nasıl becerdiyse,walla bi sarılışı var bana,eminim ana babasına sarılmamıştır öyle,yalvarıyor dön ayakkabımı alalım diye,neyse uzatmayalım z one inceledim arka dişli baya bi ufak bence 150 değilde 130 falan yapar reelde,ancak baya uzun bi düzlük gerekir,bu arada benim pulsar artçılı düz yolda en çok 135 gördüm,daha da gitmiyo,arka dişli büyük,ufaltırsak 150-160 belki görür,dişli küçültülürse de çekişin tadı kalmaz bence,7-8000 devirde debriyajla tekere gelen alet 10000 devirde bile tekere gelmez bence,yani işin özü arka dişli küçüldükçe son hız artar ancak ivmelenme düşer,yani standart dişliyle pulsarın 0-100 hızlanması 9 küsür saniyeyken son hızı 135-140 civarı,ben arka dişliyi küçültür pulsarı 160 a çıkarırım ama bu sefer 0-100 hızlanması 12-13 saniyeye çıkar,
z one kullanıcısı arkadaşlar boşverin onu bunu da söyleyin bakalım makinalarınızın 0-100 hızlanması kaç saniye?ve bu bahsettiğiniz 150-160 son hızlara kaç saniyede ulaşıyorsunuz????

yav he he enjeksiyonlu makinayla yapılır haklısın. ki bunu kanuninin distrübütörü olan kuralkan grubu getiriyor. kendim bizzat 154 gördüm. 157 ve 162 görende var rahat ol :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst