- Katılım
- 30 Haz 2010
- Mesajlar
- 187
selam beylerr, ben p.tesinden beri TRcell de işe başladım ve mesai saatleri eskiye göre biraz daha fazla, ayrıca bana bir ford connect verdiler motorla 1 ayda yaptıgım km yi 1 günde yapıorum artık
bu aralar pek giremiyorum anlicanız, zamanla tekrar canlanır topic merak etmeyiin :bounce: bu arada benm motor 14 aydır ilk defa 2 kez sıcakta yolda giderken boğulup stop etti
ale: her gün işe onla gidip geldiğim için servise bırakıp bi türlü yaptıramadım
r:
r:
bu aralar pek giremiyorum anlicanız, zamanla tekrar canlanır topic merak etmeyiin :bounce: bu arada benm motor 14 aydır ilk defa 2 kez sıcakta yolda giderken boğulup stop etti