Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
selam beylerr, ben p.tesinden beri TRcell de işe başladım ve mesai saatleri eskiye göre biraz daha fazla, ayrıca bana bir ford connect verdiler motorla 1 ayda yaptıgım km yi 1 günde yapıorum artık :p

bu aralar pek giremiyorum anlicanız, zamanla tekrar canlanır topic merak etmeyiin :bounce: bu arada benm motor 14 aydır ilk defa 2 kez sıcakta yolda giderken boğulup stop etti :pale: her gün işe onla gidip geldiğim için servise bırakıp bi türlü yaptıramadım :pr::pr:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
yeterki sorunlar basit olsun geçmiş olsun
bende işte sibop ayarı yaptıracam ama ne zaman bilmiyorum güvenemiyorumda ustaya bide bozarsa motoru sonrasında birde motor yaptırmak zorunda kalmayalım bu kadar km sonunda sonucu bu olursa çok üzülürüm
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
sizin motorlar yine iyi özel çalışıyor benimki bütün gün su taşıyo birde zorlamak zorunda kalıyorum kaporta iyice gitti arkadaşın birinden borç istedim verirse yenilicem kaportayı ayrettende ufak tefek arızalarını yaptırcam
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
6
Herkese iyi günler. Mondial 151 rs model almak istiyorum ancak motorsiklet hakkında bilgim hiç yok nerdeyse. bu model istanbul şehiriçi kullanımında 2 3 sene gider mi ve yağmur ve kar yağdığı zaman illaki garaja mı koymak gerek veya bir branda iş görür mü? birde sitesinde yakıt miktarı yazılmamış ne kadar yakmaktadır? herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Herkese iyi günler. Mondial 151 rs model almak istiyorum ancak motorsiklet hakkında bilgim hiç yok nerdeyse. bu model istanbul şehiriçi kullanımında 2 3 sene gider mi ve yağmur ve kar yağdığı zaman illaki garaja mı koymak gerek veya bir branda iş görür mü? birde sitesinde yakıt miktarı yazılmamış ne kadar yakmaktadır? herkese kazasız sürüşler.

2-3 sene değil belki daha fazla gider yada daha az gider bu tamamen sana bağlı :bounce: bakarsan bağ bakmazsan dağ olur sen ha sonuçta çin malı adi diyip eşek niyetine binersen 1 yılda elinde patlar ha temiz kullanırsan motora aykırı bişey yapmazsan düzenli bakımını yapıp kalite parçalar kullanırsan 100,000 km gidersin ben 100,000 km de hs gördüm ufak tefek arızası olur elbet onlarda tuzu biberi olur...şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız :bounce: :rendeer:
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
6
yani tamamen senin elin yakıt olayı sanırım 12 - 13 kurus olması lazım

şiddetli yağmur veya karda ne yapmak lazım illaki kapalı yer mi yoksa bir branda yeterli olur mu motoru korumak için?
çin malı olduğu için pek güvenemiyorum iki kat fark olsada kymco agility 125 veya like 125 almak daha mı mantıklı sonradan sorun çıkarmasındansa? :)
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
şiddetli yağmur veya karda ne yapmak lazım illaki kapalı yer mi yoksa bir branda yeterli olur mu motoru korumak için?
çin malı olduğu için pek güvenemiyorum iki kat fark olsada kymco agility 125 veya like 125 almak daha mı mantıklı sonradan sorun çıkarmasındansa? :)

Karda ve yagmurda durmasini disarida durmasini hic tavsiye etmem, bu her motor icin gecerlidir!
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
şiddetli yağmur veya karda ne yapmak lazım illaki kapalı yer mi yoksa bir branda yeterli olur mu motoru korumak için?
çin malı olduğu için pek güvenemiyorum iki kat fark olsada kymco agility 125 veya like 125 almak daha mı mantıklı sonradan sorun çıkarmasındansa? :)



karda yağmurda yani her koşulda dışarda motor olsun araba olsun kamyon olsun çürür hiç şanşı yok her zaman garaj en iyisi scooterr iyi motor ama bakmak şartıyla iyii bakaıcam motora diyorsan ve birde acemi isen scooter al ama umursamaz biri isen birde acemi değilsen vitesli motor kullanabiliyorsan 125 vites dediğini al çünkü viteslinin ölüsü gidiyor her türlü çalısıyor vurdurtarak - marşla elden ayaktan 3 çeşit yani bakım fgazla gerektirmeyen bir motor viteslidir scooter a göre
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
merhaba arkadaslar bende bugun bı 151 rs aldım ama pek anlamıyorum motordan. 43000 de kmsı cok temız cızık bıle 110 km hız yaptım az once we hala gaz verdıkce ıbre cıkıyor bu motoru 850 tl aldım 2006 model sızce nasıl . sımdıden teskkur ederım arkadaslar.
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
merhaba arkadaslar bende bugun bı 151 rs aldım ama pek anlamıyorum motordan. 43000 de kmsı cok temız cızık bıle 110 km hız yaptım az once we hala gaz verdıkce ıbre cıkıyor bu motoru 850 tl aldım 2006 model sızce nasıl . sımdıden teskkur ederım arkadaslar.

Biraz pahali gibi geldi bana? Motor 43000km yapmis 850TL para ödemissin:silent: Bu paraya 10000-20000km arasi motorlar alirdin ama yinede hayirli ugurlu olsun:rendeer:. Darkboy motoru fazla sikistirmaya bak her bos buldugun yolda 110km/h yaptirirsan o motor senin aklini alir :mrgreen:
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
selamün aleyküm arkadaşlar...
1-2 haftadır pek giremiyorum foruma ama gördüm ki fazla da bişeyler kaçırmamışım :)
sonunda kendime iyi bir iş buldum ama bunun da çalışma saatleri fazla ew geldiğimde açıp neti bakasım gelmiyor resmen.. işe haala motorla gidip geliorum ve bütün gün transit connect kullanıyorum. bu şekilde giderse önümüzdeki yaza hayallerimi süsleyen bir motora geçiş yapabilirim.. ankara da havalar o kadar sıcak o kadar sıcaktı ki (2 gündür normal yaz sıcağı) yollarda sürüyle hararet yapmış ön kaputu açık araç gördüm. bu sıcaklara hava soğutmalı 151 rs ne yapsın?? içine çektiği hava zaten sıcak nasıl soğutsun bununla motoru, bu yüzden motoru fazla sıkıştırmamama rağmen iki kez uzun yolda stop etti. soğuyunca düzeldi. 1000 km oldu yağını koyalı daha bakmadım, lastiklerin havasına da bakmadım uzundur :p bugün bu ikisine bir bakayım en iyisi, sonuçta eşeğe biner gibi de binmemek lazım. şimdilik hepinize hayırlı sürüşler arkadaşlar..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
benim 6 bindeki motorum 90 ı ıkınarak geçiyor seninkine helal olsun kardes

@typers
a,selam
inş beraber kavusuruz istediğimiz motora bende biriktirme asamasındayım suan :)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
haa harbiden iyiymiş nasıl iyi veya temiz diyebiliyorsun motora pek anlamıyorum diyorsun dışına bakama çizik önemli değil içi çürükse dışını ne yapayım ben o motorun değilmi ama birde hız olayı bu motorların hiç birinin doğru değil bence veya bana öyle geliyor
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
151 RS sahibi arkadaşlar, Feyizoğlu sitesinde MTS alarmlı disk kiliti var bu kilitten kullanan var mı? Varsa takılırlığı ve ürün hakkında fikriniz ne?
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
bugun yemin ederim 120 gördum ve bastıkca gıdıyor da hızlı gıdınce bıraz fazla benzın yakıor ya
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
bugun yemin ederim 120 gördum ve bastıkca gıdıyor da hızlı gıdınce bıraz fazla benzın yakıor ya

arkadasım hayırlı olsun yeni motorun.km 43000de olabilir yalnız daha önce motor yapılıp yapılmadığını biliyormusun? motor 120 yapar bu çok garip değil yalnız hava filtresi egsoz cıkışını falan oynamış olabılırler bi bak bakalım neler var oralarda.birde çok yaktığına göre silindirlede oynanmış olabilir bizi aydınlatırsan bizde sana yardımcı olmaya çalışırız tekrardan hayırlı olsun güle güle bin yeni motoruna:rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
haa harbiden iyiymiş nasıl iyi veya temiz diyebiliyorsun motora pek anlamıyorum diyorsun dışına bakama çizik önemli değil içi çürükse dışını ne yapayım ben o motorun değilmi ama birde hız olayı bu motorların hiç birinin doğru değil bence veya bana öyle geliyor

banarlıya katılıyorum hem dış görünüşte hem hızda 43000 deki motor bana göre 120 yapmaz test etmek lazım göstergesini
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst