Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
haydi hayırlı olsun banarlı, kurtuldun bu dertten de.. kaç tl ye maloldu sana bu değişim??
havalar şuan sıcak zaten de kışın ısınması uzun sürmez umarımm ;)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
sağol wallah 80 liraya patladı ama olsun sıfır japon malı karbüratör ya zaten havalar sıcak ken arabada motorda farketmiyor diyor şişiyormus yani aşırı sıcak olduğu için randımanlı olmayabilir dedi kışında çok soğuklarda randımanlı olmaz dedi ama 1 - 2 dk içinde tıkır tıkır çalışır dedi zaten havalar yanıyor motor da çok cabuk ısınıyor çok sıkıştırmayın diyorlar motorumun ısınması 1 dk da oluyor ondan sonra biraz daha ısınınca iyice sabitleniyor rolanti ben 2 devire ayarladım çok az 2 nin altında
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
hadi terkrar hayırlı olsun, japonsa daha 30-40 bin km başını ağrıtmaz.. sıcaklarda motorun sıkıştırmaya gelmediğini dün iyice anladım zaten kız, arkadasımla kabristana gittik akşam 7den sonra tam mezarlığın içinde durmamız gereken yere 20 mt kala stop etti motor. hava çok sıcaktı gidiş biraz yokuş yukarıydı 5-6 bin deviri hiç geçmememe rağmen sıcaktan boğuldu motor. ayrıca yeni taktırdıgım balatalar tutuyor arka tekeri onada bir çare bulmam lazım..
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
benim bu motorun ısınanakadar stop etmesine yeni çözümler arıyorum derken aklıma benzin otomatiği - benzin filtresi ve beyin denilen parça zaten karbüratör komple yeni sıfır hava filtresi yeni bujiden değildir herhalde sanmıyorum sizin tanıdık ustalar varsa benim için bir zahmet sorarmısınız yarın ben bi kardeşimizin motorunda benzin otomatiği ve filtresini söküp benim motora takıp deneyecem sorun onlardanmıdır diye sonuçları tekrar bildiririm
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
benim bu motorun ısınanakadar stop etmesine yeni çözümler arıyorum derken aklıma benzin otomatiği - benzin filtresi ve beyin denilen parça zaten karbüratör komple yeni sıfır hava filtresi yeni bujiden değildir herhalde sanmıyorum sizin tanıdık ustalar varsa benim için bir zahmet sorarmısınız yarın ben bi kardeşimizin motorunda benzin otomatiği ve filtresini söküp benim motora takıp deneyecem sorun onlardanmıdır diye sonuçları tekrar bildiririm

benzin otomatiği denen şey benzinin damla damla akmasını sağlıyor, zaten zırt pırt tıkandıgı için ben onu çoook uzun zaman önce iptal ettim. benzin filtresi de sadece bir elek görevi görüyor benzinde pislik warsa oraya takılıp kalıyor işte. amma beyin motora her türlü şeyi yaptırabilecek bi parça en alakasız arızanın dahi sebebi beyin olabilir. ben bosh marka buji + beyini işçilik dahil 35 tl ye almıştım. bujiyi 5 liraya saymıştı demekki işçiliği de çıkartırsak beyin 20 tl falan...
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
benim bu motorun ısınanakadar stop etmesine yeni çözümler arıyorum derken aklıma benzin otomatiği - benzin filtresi ve beyin denilen parça zaten karbüratör komple yeni sıfır hava filtresi yeni bujiden değildir herhalde sanmıyorum sizin tanıdık ustalar varsa benim için bir zahmet sorarmısınız yarın ben bi kardeşimizin motorunda benzin otomatiği ve filtresini söküp benim motora takıp deneyecem sorun onlardanmıdır diye sonuçları tekrar bildiririm

gecmıs olsun.peki otamatik jıglenın normal çalıştığına eminmisin? bu durum normalde soğuk havalarda olur.benzin hava karışımının doğru yapılması gerekiyor yoksa ısınana kadar ayarsız çalışır yani problem yeni aldığın karbüratörde olabilir ince ayarlanması için iyi bir ustanın ellerine ihtiyacı var.problem büyük degıl ama mıde bulandırıyor sen sıfır karbüratör aldın şimdi hala bu sorun devam edınce kızıyorsun doğal olarak ama dediğim gibi hiç fıltre benzın otamatiği beyinle uğraşma öyle olsa motor ısındıktan sonra yerinden kalkmaz:rendeer:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya ne bileyim anlamadım gitti bi abi diyor boğaz hortumuna bak diyor iğne ucu kadar delik olsa zararı olur diyor ama bence alakası yok
motor illa belli eder hava alsa ya boğulur yada çalışmaz fısırtı sesi gelir
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
http://www.youtube.com/watch?v=-SjN-8Qa-5c&feature=related

yaw arkadaşlar özellikle de banarlı şu videodaki HS ci farlarına ne yapmış?? ne manyak duruyor motor ya hasta oldum, bizde böyle bişeyler yapabilirmiyiz ki acaba ??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:39 ----------

http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/8a619745c95977bdec518ecf68dbeb8153a3dfab175d9770ba89b9699e78e5862f0eba9c0edd901516704

youtube u direk açamayanlar için şu linki de atayım, bi şekilde youtube a girebilenler "Mondial 150 HSi " yazarak ta aratabilirler.....
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
olur yamaha nın hondanın farları gibi evet güzel duruyor birde tam beyaz olsa dehset olur far kısmını değiştirirsen olur aynı onun gibi alırsın
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
bana sanki suzuki V storm farı gibi geldi, ön grenajın alt tarafını da kesmiş.. yapılmayacak bişey deil ewet bir iki sağına soluna ufak rötuş çok canavar bir görüntü elde edilebilir kolayca.. uğraşmak lazım
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
banarlı yeni karbüratörün hayırlı olsun kazasız belasız :cat: herkeze s.a bu arada
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
sağol inşşallah hepimize kazasız belasız sürüşler ısınana kadar stop etme olayını yeni edindiğim bilgiler üzerine benzin otomatiği olabilir diyorlar bende onu birinin motorundan söküp deneyeceğim bakalım sonuç ne olacak büyük bir ihtimal benzin az geliyor hava çok veya tam tersi
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
a.s t.madde... bugünlerde topic yerlerde sürünüyor maaşallah :) kendim de dahil olmak üzere milletin ne nete giresi war nede sıcaklardan bişey yapası sanırım :pr:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
yok abi benim yaz okulu var birde babam faceli olmuş artık kalkmıyor pc başından haftayada stajım başlıyor yani fazla giremicem allaha emanet olun tekeriniz düz bassın :rendeer:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
geçenlerde benzin otomatiğini denedim sonuç yine aynı bugün ustayı gördüm motora sibop ayarı yapıldımı dedi bende yapılmadı dedim oda sibop ayarı istiyordur dedi bide onu deneyecem son çare oldu oldu olmadı şansını kaybeder motor bi daha hiç bişi yapmam
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya bilmiorum satmam herhalde çünkü daha yeni 230 tl lik masraf yapıldı motorun değişmesi gereken tüm parçalarını değiştirdim zamanı geldiği için bu kadar şey yapıldıktan sonra satamam içim el vermez iyi para verirlerse olabilir
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
aynen aynen..
bilmiyorum dışarı cıksam biraz serinlermiyim motorla
35 derece ankara :D erimek üzereyizzzz rüzgar bile sıcak ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst