Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
anladım ama senın deneyımde 3yıl artık bılırsın bır seyler cevırme dedınde polıs kıl olmadıktan sonra bır sey yapmıyo suanda kadar ıkı arkdasımı cevırdıler bırıncı arkdas babalar gununde hedıye almak ıcın taksımde bır yere gıtmıstı polıs telefonla konusuyo dıge yanından gecım demıstı polıs cevırdı kask varmı yok ozaman sızde ehlıyette yoktur ewet yok napcaz dıge polıs sordu arkads babalar gunu ıdare et dedı yolladı
ikincide ise meydanda polıs goruyo soruyo ehlıyet yok polıs soruyo motor kımın abımın abını ara gelsın cocukta kontor yok arkdasına soruyo ondada yok komserım kontorunuz varmı dıge sorunca komse s*ktır*n gıdın dıyo :D
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
İSTANBUL MT yarın mahkememiz var sarp erennin taksicinin vurup kaçtığı kişi hani arkadaşımız öldü onun mahkemesi var yarın crş saat 9.30 sultanahmet adliyesi herkesi bekliyoruz ve dayanışma istiyoruz fransada devlet kariştı burda tınlayan yok hadi istanbullu motorcu kardeşler hepiniz bekleniyorsunuz

arkadaşlar yer ve zaman belli herkesi bekliyoruzzz 28.11.2007ÇARŞAMBA saat 9.00 AYASOFYA CAMİİ buluşma saat 9.25 te hareket sarp erdem makkemesine gidiyoruz arkadaşımızı yanlız bırakmayalım katılım bekliyoruz uyanın İSTANBUL MT
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
senin arkadasın durumu da tam bi tip polisten kontor ıstıyo:)akşam yollıcam babamdan felan dıomuş:)
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
İSTANBUL MT yarın mahkememiz var sarp erdemin taksicinin vurup kaçtığı kişi hani arkadaşımız öldü onun mahkemesi var yarın crş saat 9.30 sultanahmet adliyesi herkesi bekliyoruz ve dayanışma istiyoruz fransada devlet kariştı burda tınlayan yok hadi istanbullu motorcu kardeşler hepiniz bekleniyorsunuz

arkadaşlar yer ve zaman belli herkesi bekliyoruzzz 28.11.2007ÇARŞAMBA saat 9.00 AYASOFYA CAMİİ buluşma saat 9.25 te hareket sarp erdem makkemesine gidiyoruz arkadaşımızı yanlız bırakmayalım katılım bekliyoruz uyanın İSTANBUL MT

gelmek ısterdımde ımkansız gb bır sey ama sonucu beklıyoruz
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
:salut: motorum yok ama olsa bıle bu havada asla cıkarmam ıstanbulun trafıgı bır de bu havada bırde bılıncsız soforler varken asla bınemem sen nasıl yapıcan ?
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
:salut: motorum yok ama olsa bıle bu havada asla cıkarmam ıstanbulun trafıgı bır de bu havada bırde bılıncsız soforler varken asla bınemem sen nasıl yapıcan ?

valla bnde büyük ihtimal fazla binmem ama akşama dogru kıck box antremanlarım oluyo bazen oraya gıderım mınubus bekleyemem kışın:) olmadı zcyi satar cross alırım:):)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Anladım pekı motorsıkletı garantı suresınden garantıden cıkarcak hususlar nelerdedır bakım ları eksık yaptırkmak yadar yetkısız bayıden yaptırmaktan farklı
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Anladım pekı motorsıkletı garantı suresınden garantıden cıkarcak hususlar nelerdedır bakım ları eksık yaptırkmak yadar yetkısız bayıden yaptırmaktan farklı

alarm abarth egzos ve akuden cekılen cesıtlı elektırık kabloları garantıyı bozar dıe dusunuorum ama kesın bır bılgım yok bnce hikaye :)
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
bende ole dusnuyodum ama hıkaye konusunda ınanıyom ıse yarıyo dıyelkım gosterge bozuldu o akdar para cebındenmı cıkıcak veya krank zarar gordu
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
evet butun parayı sen verıceksın kendın soyluyorsun krank zarar gordu diorsun sana diiceklerki biz verirken saglamdı kardesım:)krank zararlıydı aldımda dıemessın kanıtlayamassın hikkkaye:p:)
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
:) motoru alırken ımzalanmıs sozlemede garantı kapsamındakı parcalar surelerı yazar hıc yoksa bıle bu ısın tuketıcı mahkemesı var oda olmadı sıze bır taktık dırek musterıyle ılıskılerle baglatıya gecın bagırın caıgırın ıslerı bırııne karsıtırın hersey yoluna gırer
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
ewet aga uyuya kalmıslar glba koskoca zc hakkında epeyı bılgı sahıbı oldum yarın dewam ederız aga bıraz daha sorunlarım olcak hadı ıyı geceler
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Szman hoşgeldin... Zc hakkında bi ton soruna cevap geçmiş topiclerde paylaştım...Resim olsun deneyim olsun aklıma takılanlar olsun ufak tefek problemler olsun onların hepsini bi yarım saatini ver oku yinede sorular varsa sor yardımcı olalım...
52. sayfaya gelmiş biraz chat vari konuşma olmuş ama olsun topic canlı kalsında gerisi mühim değil....
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
cok sagolsun ozan arkdasım butun sorularımı yanıtladı daha 1-2 ay var almama alınca daha cok sey sorcam ıns.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Bu arada ön lastik için 200 kpa arka için 225 kpa değeri veriyo kitapçık aklınızda bulunsun... Yani psi olarak 29 ön arka 32 değerlerine tekamül ediyo ama kışın o kadar hava basar mısınız bilemem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst