- Katılım
- 24 Kas 2007
- Mesajlar
- 1,004
anladım ama senın deneyımde 3yıl artık bılırsın bır seyler cevırme dedınde polıs kıl olmadıktan sonra bır sey yapmıyo suanda kadar ıkı arkdasımı cevırdıler bırıncı arkdas babalar gununde hedıye almak ıcın taksımde bır yere gıtmıstı polıs telefonla konusuyo dıge yanından gecım demıstı polıs cevırdı kask varmı yok ozaman sızde ehlıyette yoktur ewet yok napcaz dıge polıs sordu arkads babalar gunu ıdare et dedı yolladı
ikincide ise meydanda polıs goruyo soruyo ehlıyet yok polıs soruyo motor kımın abımın abını ara gelsın cocukta kontor yok arkdasına soruyo ondada yok komserım kontorunuz varmı dıge sorunca komse s*ktır*n gıdın dıyo
ikincide ise meydanda polıs goruyo soruyo ehlıyet yok polıs soruyo motor kımın abımın abını ara gelsın cocukta kontor yok arkdasına soruyo ondada yok komserım kontorunuz varmı dıge sorunca komse s*ktır*n gıdın dıyo
Son düzenleme: