Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
jduke biyere gitme zc alsanda almasanda burdasın aga varmı bole bişi sky maşşallah ni 6018 kmlere inş..:)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
kanka bence zc alıcaksan 0 km alma git 2. el al sorunsuz temız 1600den fazla verme 4000 kmden fazla da alma bu sartlarda temız bulabılıyorsan kacırma tabi kış gelıyo fıatlar aşşagı dogru cekılcek acele etme ama nisandan sonra motor alma fiyatlar ucuyo ozmaan kadar al yada 1 sene bekle:) //zc forever// benim bu laf mesur oldu:)

mrb arkadaşlar ben bayadır takılamıyorum foruma bu üniverste basladıgından beri kusuruma bakmayın inş ya ozan sen şimdi hem ikinci el hemde 1600 ytl denmi bahsediyorsun burda cok para be kardeşim ikinci el cok temiz bulursun 1250 ytl oda en yüksek fiyattır yani

ha birde ozan sana bi pm atıyorum onu okursan sevinirim tüm motorcular Allah'a emanet olun unutmayın kaporta sizsiniz
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Hemen kurtarıyorum topiciği ve uplamış olup 1. sayfaya taşıyorum ;)
Jduke32 duygusal sömürü yap la seviyoz seni senin duygularını anlayabiliyorum harbiden bak o yüzden sen takma konuş yine takıl topiciğe zaten 4-5 kişi götürüyoruz topiciği sende bunlardansın :cat:
 
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
16
turuncu rengı en son plana bırak cok soluk bı renk bnce bu motora en ıyı grı ve kırmızı gıdıo... kırmızı cızıgı ve kiri cok bellı edıo bn hıc dusunmeden grı aldım:) ama kırmızıda iyi gidio bu motora turuncudan uzak dur..

öyle deme hocam ben turuncu almayı düşünüyorum

arkadaşlar iki sorum molacak zc 100 km kaç litre benzin yakıyor
ikincisi alarm takılıyormu

Web sitesinde 2100 YTL yazıyo
http://www.mondialmotor.com.tr/
siteyide yenilemişler

hehehe şimdi 1.950 ytl olmuş
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Ozan kırmızı tozu kiri belli ediyo diyorsan seni 47.ci sayfadaki resimlere davet ediyorum :mrgreen:

Tedirgin hoşgeldin aramıza Arkadaşlar tedirginde Zc sahibi olmak isteyen biri...
Ve turuncu rengi düşünüyo arkadaşımızın kafasındaki soruları Abartmadan yanıtlarsak bi ZC sahibi daha kazanmış oluruz aramıza
:cat:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
OOoooo AHAHLi dagitmissininz yine ben yokken eetttt yeni gelen arkadaslar fotograf bolumu icin 40 LI sayfalara bakip bol bol foto bulabilrsiniz bu arada @jduke kendini soyutlama walla kizariz ona gore ZC ci adam motorunu satsada baska motor alsada kamyon bile alsa bu topicten kopamaz ona gore:p bu arada...
@@@@SKYYYYY
merbalar efendim walla hic gorusemioz bu aralr noldu ruzgar terstenmi esio nedir anamadm:mrgreen: GEL gelelim DEVIR olayinaaaa
simdi ben sunu solemeliyimki kimse kizmasn skycm senin motor icin konusuorum motorunun devir gostergesi sogukken hatali deger gosterirken isininca devir gostergesi yawas yawas dogru degerleri gostermeye basliyor cunku sunu diim sana o ustlarn dediklerini fln salla onnar hep cok bilr normaldir sogukken ole , ilk calistirirken ole yaww bu ses hepsinde war onemli deil vs vs vs die derler biz kullanicilara ki devir isine geldigimizde motorun 11.000 devire cikmasi demek kisa sure sonra (birkac dk.) o motorun iptal olmasina delalettir . Zaten motor eger 11000 e kadar cikarsa sen ister istemez motorun patlamak uzereyken cikardigi sese benzer sesler duyarsin ondan motoru stop edersin.. demekki senn motorun motor sogukken yanlis devir gosterio , ha motor sogukken otomatik jikle devreye girer ve max tas catlasa kicini yirtsa devir gostergesi 4000 e cikar.ama 11000 e cikan devir gostergesi direk yanlis gosterio demektir bence gostermene gerek yok cunku isininca duzelio dedigin gore simdi sen killanipta onu goturursen ustada saglam degilse hic yoktan yere basin agriyabilr ondan bosver devam et sen derm dostum...
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Ozan kırmızı tozu kiri belli ediyo diyorsan seni 47.ci sayfadaki resimlere davet ediyorum :mrgreen:

Tedirgin hoşgeldin aramıza Arkadaşlar tedirginde Zc sahibi olmak isteyen biri...
Ve turuncu rengi düşünüyo arkadaşımızın kafasındaki soruları Abartmadan yanıtlarsak bi ZC sahibi daha kazanmış oluruz aramıza
:cat:

aga kırmızı kötü renk demedımkı anca senin gibi silip temizlersen bol bol kır tutmaz ama ciziği öyle bi gosterırkı nese senın motor temız cızıksız ve sılıp resım cekmıssın onu sıyaha yapsam oda parlar:):queen:

öyle deme hocam ben turuncu almayı düşünüyorum

arkadaşlar iki sorum molacak zc 100 km kaç litre benzin yakıyor
ikincisi alarm takılıyormu



hehehe şimdi 1.950 ytl olmuş

suan sıfırı 1950 isterrsen turuncu al yeterki zc al:p motoru alamasan bile aramızda kalmaya devam et...!ilk basta rodaj bonemınde bıraz fazla yakar ama 1 depoyla 12 ytl ile cok rahat 100 km gidersin ilerde..!!

OOoooo AHAHLi dagitmissininz yine ben yokken eetttt yeni gelen arkadaslar fotograf bolumu icin 40 LI sayfalara bakip bol bol foto bulabilrsiniz bu arada @jduke kendini soyutlama walla kizariz ona gore ZC ci adam motorunu satsada baska motor alsada kamyon bile alsa bu topicten kopamaz ona gore:p bu arada...
@@@@SKYYYYY
merbalar efendim walla hic gorusemioz bu aralr noldu ruzgar terstenmi esio nedir anamadm:mrgreen: GEL gelelim DEVIR olayinaaaa
simdi ben sunu solemeliyimki kimse kizmasn skycm senin motor icin konusuorum motorunun devir gostergesi sogukken hatali deger gosterirken isininca devir gostergesi yawas yawas dogru degerleri gostermeye basliyor cunku sunu diim sana o ustlarn dediklerini fln salla onnar hep cok bilr normaldir sogukken ole , ilk calistirirken ole yaww bu ses hepsinde war onemli deil vs vs vs die derler biz kullanicilara ki devir isine geldigimizde motorun 11.000 devire cikmasi demek kisa sure sonra (birkac dk.) o motorun iptal olmasina delalettir . Zaten motor eger 11000 e kadar cikarsa sen ister istemez motorun patlamak uzereyken cikardigi sese benzer sesler duyarsin ondan motoru stop edersin.. demekki senn motorun motor sogukken yanlis devir gosterio , ha motor sogukken otomatik jikle devreye girer ve max tas catlasa kicini yirtsa devir gostergesi 4000 e cikar.ama 11000 e cikan devir gostergesi direk yanlis gosterio demektir bence gostermene gerek yok cunku isininca duzelio dedigin gore simdi sen killanipta onu goturursen ustada saglam degilse hic yoktan yere basin agriyabilr ondan bosver devam et sen derm dostum...

HOSGELDİN SHELTOX İNSAN BİZEDE SELAM VERİR DİMİ:p:)

Hemen kurtarıyorum topiciği ve uplamış olup 1. sayfaya taşıyorum ;)
Jduke32 duygusal sömürü yap la seviyoz seni senin duygularını anlayabiliyorum harbiden bak o yüzden sen takma konuş yine takıl topiciğe zaten 4-5 kişi götürüyoruz topiciği sende bunlardansın :cat:
herkez biyere giderse yandık valla sky ın dedii gibi zaten 5-6 kişiyiz arkadaslar bırakmayın topıgı lutfen..!!
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
AAaaaaa OZANC-m walla bi an lik dikkatsizlik kusura bakma yaw iste adam gozden irak gonulden irak ayda yilda bi girebilioz topice bari siz canli tutun su veleti yeterki zc ciler artsin !!!!
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Bak bak demek silip koymuşumda ondan parlıyomuş siyaha da boyasa parlarmış sildikten sonra he :) :)

Çekemiyom demiyoda :p:cherry:

Şaka bi yana evet Ozan ve diğer arkadaşlar canlı kalsın topic pls...


Shelltox canım arkadaşım bi iki kere msnde yazmışın valla başında değildim yoksa yazardım :pale:
Yok la motor patlamaz heralde soğukken öyle oluyo valla devir saati öyle gösteriyo ama yinede kıllanmıyo değilim la bi bok olmas inş motora otomatik jigle evet o devrede ama ne bileyim yazın öyle bi dert olmuyodu mesela....
Sende online olm biraz yüzünü gören cennetlik la
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
EEeeee kolay diil tabe cennetn anahtrai bizde yuzumuzu goren cennetlik olcak:p:p nese skycm walla senin motorda hic bisi yoq ha kafan karismasn tas gibi masallah tek sorun motorun sogukken devir gostergesinin yanilma payi fazla o kadar o da motor isininca gecio ozmn sorun yoq kafayi takmaya gerekte yoq , EEee yeni konumuz nedir gerci simdi yaziom ama onumuzdeki 1 hafta yazip yazmicamda mechul ha:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Bişey dikkatimi daha çekti motor soğukken gazlayıp gittiğimizde benzin daha fazla yiyo gibime geldi bana ?
 
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
2
herkese slm topiğinizi az çok okudum güzel bi topiğiniz var bnde ehliyeti yeni aldım bnde 150 zc almayı dusunuom iyi yada kotu yanlarından bahsedersenız sevınırım
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
herkese slm topiğinizi az çok okudum güzel bi topiğiniz var bnde ehliyeti yeni aldım bnde 150 zc almayı dusunuom iyi yada kotu yanlarından bahsedersenız sevınırım

aramiza hos geldin silent kardes:rendeer: oncelikle motoru almak icin istegini kuvvetlendirmek icin 44-46 ve 47. sayfalardaki fotolara bakablrsn , kisaca sole diim kronik bi sorunu yoq , bence kotu bi yanida yoq ya da ben farkedemedm su ana kadar iyi yanlari ise cok , scooter icin 13 inchlik buyuk jantlar , 130 luk kaln tekerler on arka DISK fren sistemi , guclu atak motor, konforlu kullanm , muthis goruntu , vs. vs. vs. AAaaa en onemlisini untuodum bu kadr seye sadece 1950ytl ye sahip olma sansida bu motorda war. evet en ii cin mali scooter oluo en ucuz olma rekoruda onda hah simdi tam oldu diger arkadaslarda bilgilendirirler seni daha bol katilman dilegiyle unutma bu topice 1 defa yazmak her zamn yazacagina dair bi soz sayilir:cat:

Bişey dikkatimi daha çekti motor soğukken gazlayıp gittiğimizde benzin daha fazla yiyo gibime geldi bana ?


kesinlikle abi soguk motor zorlanr, cok yakar , cig benzin atar, asinmayi artirir.... ilk 3-4 dk sabredip isitmak mukemmel gelr motora:cat: ule 2 hafta oldu yagmurdan motora binemedm cok ozledm keratayi bea ilkbahari sabrsizlikla bekliorum....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
herkese slm topiğinizi az çok okudum güzel bi topiğiniz var bnde ehliyeti yeni aldım bnde 150 zc almayı dusunuom iyi yada kotu yanlarından bahsedersenız sevınırım

50. sayfamıza geldik güzel bi dostlugumuz var..!!hoş geldin ehliyetinde hayırlı olsun..motorun bi sorunu cıkmıyo cıkarsada kullanım yada kullanıcı hatasından cıkıo tavsiye ederim bu aleti tam alıncak zaman fiatıda ucuzken bekleme derım ben.!..saygılar..
 
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
2
hoşbulduk:bounce: soruma cvp yazdıınız için saolun bnde motoru alınca umarım bnde topiğe faydalı bişeler saglayabilirim önümüzdeki bi kaç hafta içinde alcam inş

ben istanbul kadıkoyde oturuorum buralarda bana tavsiye edebilecegınız bi satış noktası varmı istanbul anadolu yakasında oturanlara soruomm :silent:

:cat:abi resimlere baktım harbi on numara ya
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
bnde snn gibiyim kardeşim hayranım bu motora en doğru kararı veriosun hiç terettüd etme al hemen zc yi bn alamadım bari sn al bnde bi 4 ay daha beklicem artıq napalım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst