Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Şu gri renkte ne var valla anlamıyorum en dikkat çekmeyen renk gridir millette onu beğenir :)
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
9
:) Önceden aldıgım Nolan da mat siyahtı. Şimdi alacagım Marushin de mat siyah olacak. Genel olarak renk sevmem bu motorda da akibet siyaha dogru gider alabilirsem. Her sey siyah bende bu nedenle. Ama Turuncuyu secerdim gri olmasa. :)
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
acep kirmizida ne war anamiom simdi giresun gezimin fotoalrini atiom gorunde bakin gri nasilmis

eet yola cikmadan 2-3 poz verim dedim motorcuumla

nyse isim cikti walla bunla yetinin ilk zamn buldugumda aticam hepsini carpici ZC fotolryla
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
GRİ nin bir karizması var be kardeşim polis motoru gibi duruyo bana kalırsa zc de tek renk kral oda gri ama zevkten zevke deişir tabiki
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Bu olay her markada olabilir mondiale has bişey değil başından kötü bişey geçmiş olabilir ama karalama yapman yersiz...

acep kirmizida ne war anamiom simdi giresun gezimin fotoalrini atiom gorunde bakin gri nasilmis

eet yola cikmadan 2-3 poz verim dedim motorcuumla

nyse isim cikti walla bunla yetinin ilk zamn buldugumda aticam hepsini carpici ZC fotolryla

Ha sen şimdi savaş açıyon öyle mi foto moto tamam shellcim buyur başla ! :)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725

iste ben:mrgreen:

km ye bakip aldanman haa bu motorla buranin en eskisiym biraz garaj motorudur kendilerini uzmeye gelmz pek nazlilar:mrgreen::p

eeett sonunda yolculuga basladm tam kaptrmis 98 i giderkene yoldan iceri sapan bi sapak gordum daldim sapaktan iceri bakalm ne war ne yok die









yoldan goruntuler

iste giresundaym



bu da orda benim kiliseye girmeme yardmci olan gorevli tekrar teskkr

bendeniz

eveeett artIkIn kale yolunu almaya gelmisti yolda cikarken 2manzara cekiim dedim


iste ordu grubu


tesisten bi kac kare


hadi gidelm bari yollar bizi bekler...


yine yaptn yapcaani be senol bu grdunuz adam hem artiz hmde ordu giresun arasi tek teker yapacak kadar deli surer motoru:cat:ayni zmndada ordu honda bayisinin sahibi:cyclopsan dir.

kalenin arkasndan inerken...

eve donus aksam iftara dogru

bnden simdilik bu kadar ...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Uleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :pr:
Altında kalmaaaaaaaammmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!
O yollar ne biçim ben üstüne tereyağ sürer yalarım be öyle kaymak yolda ben bu marmaris beledeyisini ..........bippppppppppppppppppppp :)


Bak bak mont falanda çekmiş seni sheltox seniiii tamam gayet güzel bi çalışma yapmışın doğal güzellikler zaten herşeyin önüne geçmiş ama bilesinki bende patlatıcam resimleri gerekirse bahama adalarına götürcem motoru sahilde çektircem layyynnnnn :):cherry:

Harbi güzel olmuş sana YILDIZLI Pekiyi veriyorum kardeşim!:cat::wiinkk::rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
saol, assnda bende tam sey dicektm fotolar az oldu kusura bakman die ama 10 ss 1 tane de transalple takilmak zornda kalnca pek de durup foto cekmeye zmnim olmadi dogrusu:mrgreen::queen:
ulemm su marmarisin yolunu o kadar merak ettmki seneye motoru buyuttugumde sirf o yollari gormeye gelicem walla oraya bu nasi yol yaw her tarafta parke doseli olmazki!!

hani senn motor 75 i gecmioduya simdi bu yollarda bu canawarin nasi 100+ yaptigini anadn sanrm:)

VEeeeeee 2. BOMBA yi patlatiom ayni ekiple yada tek onumzdeki cuma cumartesi yada pazar bir gezi daha yapicam ve onnarida sizlerle paylasicam bu sefer buyuk ihtimal daha raht olcak daha ii fotolar cekerm ins. hawalar yagmazzz:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647




her tarafı bunlar senin o yolların yanında bunlar şaka gibi kalıyo olm yolunuzda laka bile yok kendi elinle mi döktün ne ettin
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
9
@Sheltox fotoğraflara bakıyorum, bakıyorum bir yerden tanıdık geliyor (eh yazıları da okumak lazımmış demek ki ) Meğer Giresun Kalesi imiş.
5ay 5 günüm geçti Giresun`da. Bulancak İlçe J.K`lığında. Ne zaman içim sıkılsa bir evrak götürme bahanesiyle çıkardım Alay a dogru yola akabinde atardım kendimi kaleye. Liman hala aynı galiba harabe şeklinde... Üzerinden 1 seneden fazla geçmiş vay be... Ordu yakın olmasına rağmen gelmek nasip olmamıştı.
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
saoln arkadaslar tsskrler insallah persembe yada cuma yada cumartesi:mrgreen: bi gezi daha yapcaz bu seferde samsuna dogggru uzamayi dusunuoz hemde bolece size turkiyenin en uzun tunellernden gorntuler aktarcm szlere...
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
güselll gezi olmuşş sheltoxxxxx:) bu arada pek bişi yazmasamda takıp edıyorum yazıları arkadaslar....:)bendende yıldızlı pekiyi:p
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Aktif katılımda bulunmalısın ozan zaten az kişiyz o yüzden topic ölmesede arada mesajlarınızı yorumlarınızı esirgemeyin derim...
Ule bu çakmak bugün aküyü boşalltı mı diyeyim ne diyeyim çakmağa dokundum farlar açıktı farların gücü düştü neyse dedim toplar falan sonra motoru kapattım bi açtım ana akü yok :)

Ayaktan çalıştırdım falan ule farları açıyom baya zayıflamış kendini bile göstermiyo ne olcek şimdi umarım sabah düzelir??
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
puhahaha :mrgreen: sky cm walla sen naptn yaw o aku sabaha deil 10 yil beklesende duzelmez sen ilk once motoru calistr sole bi 10 dk motoru ister rolantide ister gezerek calistir da aku dolsn tabii o ara sakn far aciim deme... de cabuk dolsn aku.... herlde sorunun cozumu bu..!!
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
9
Kaçlık akü var makinanın üzerinde arkadaşlar? Bir de markası ne (ya da markalı mı :) )
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Yok ondan değilmiş sigortası atmış yani içindeki tel kopmuş değiştirdik onu minnacık bi parça oldu yani akü bitmemiş ama ben size esas bombayı patlatayım..:!!

Aküyü yaptırdıktan sonra gittim sanayide egzozcuya Dedim böyle böyle dediler tamam keseriz ordan ucuna Krom ekleriz motorun sesi performansı değişir dediler....
Adam aldı eline ateşi kesti orayı güzel bi krom uc taktık çalıştır bakalım dedi veeeeee


SİZE YEMİN EDERİM MOTORUN RÖLANTİSİNDE bile Bİ SES GELİYO ALLAH BELAMI VERSİN CHOPPER SESİ !!Ben öyle tok sesi anca ve bu kadar bass sesi ışıklarda bi kere Harleyde duymuştum hayran kalmıştım!Bi gaz verdim vorrrrrrrrrrrr diye bi ses dedim abi sen MUHTEŞEMSİN Bİ bindim ışıklara bi yaklaşıyom millet sanıyo ki Heralde SAğlam Makina GEliyo Direk gözler Zcde...AŞağı indim şehire yavaşlıyorum falan ses toklaşıyo iyice millet bakıyo ulan Scooterdan böyle tok ses nasıl gelir ışıklara geldim yine biraz dedim basayım bastıkça ses ŞAKASIZ MÜBALASIZ Chopper sesi arabadan biri sordu bilader bunun sesi nasıl böyle MAkina sesi gibi geliyo diye dedim abi egzozu kestirdim!VAlla aynadan baktım inanamadım dedi herif!!!!!

Motorla gezerken Zevk alıyorum sanki altımda heybetli bişey varmış gibi gidiyo ve gazı yemesi yokuş performansı çok değişti!!!!Son hızı deneyemedim onuda denicem!

REsmini yarın koyarım ama beyler TAVSİYE EEDERİM egzozu kestirin ve o SESİ kıçınızın altından gelen o bass titreşimini bi duyun HİSSEDİN..!Ne o öyle pırrrrrr pırrrrr sesi şimdi borrrrrrrrrrrrrrr bor vorrrrrrrrrrrrrrrr gibi sesler geliyo ha sanmayın ki yıkılıyo ortalık o kadar değil bildiğiniz Chopper makina kıvamında normal bi ses...
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
ozmn sen simdi nabiousn hemn dedigin gibi en az 5 farkli acidan foto cekip atiosun e tabi bide video isteriz motor sesi icin ama videoyu sole cek orta sehbaya cek arka tekeri yerden kes oyle bas adam gibi bi sesini duyalm malum aragaz olayi olmadigi icin..:pale:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Valla telefon ile çekerimde telden iyi almaz sesi pek sanırım ancak birinden kamera bulmam lasım fotolar kolayda ses çok önemli bi ayar çekicem ben...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
eline sağlık sky_forever
artık çok daha fazla keyif alıyorsundur motorundan
benim motor öylemi ama yaa
valla gazlarken bile ses yok nerdeyse, sanki alet elektrikli(cbf150'den bahsediyorum)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst