arkadaşlar aslında önce bu konuyu sizinle paylaşmak istemiyodum ama samimiyetinize ve kardeşliğinize dayanarak bu konuyu size anlatıcam ve yardım isticem sizin yardımlarınız bnm için çok önmi çünkü siz bnde yaşca daha büyüksünüz ve daha tecrübelisiniz.
bn bu motoru ailemin yardımıyla alıcaktım bana sn 800 ytl biriktir peşinat gerisini biz öderiz dediler söz verdiler gerçektende yaparlardı ancak gecen cumartesi bi çocukluk yaptım ve gece arabamızı kaçırdım arkadaşlarla dolaşmak için ve yakalandım.ailemde bu konuya çok büyük tepki gösterdi ve sen bütün haklarını kaybettin dediler ceza olarakda bu motoru almıcaklarını sölediler.şu anda konu kapandı çok yumusadılar ama annemi bi türl ikna edemiorum.nuh dio peygamber demio.aslında başka bişey olsa yani başka bi ceza olsa amenna tmm ama bn bu motoru çok istiorum gerçekten çok istiorum onun hayalleriyle yatıp kalkıorum sizde bilirsiniz sizde gençsiniz.bana bi yol gösterin bi çözüm bulun lütfen bu isteğimi anneme nasıl anlatabilirim onu tekrar nasıl ikna edebilirim?

ale: Lütfen bana yardım edin tekrar sölüorum bn bu motoru gerçekten çok istiyorum...

ale: