@wolfowids
arkadaşım topicimize hoş geldin her ne kadar ZC ci olasanda artık bu topice yazarak bi ZC ci olmk için gerekli en büyük adımı atmış bulunuyrsun:mrgreen:
dediğin eger doğruysa ben sana tek ve tek kelimeyle ZCCCC derim... nedenmi ,
1-150cc ve güçlü motoru(kesinlikleee fazla yakmıo kim demiş öyle sen bakma burda millet rodaj döneminde flnda motorları dogal olark fazla yakıo sor bana bakiim hiç fazla yakıo diommu:mrgreen: hayır arkadaşım kafan yakıt konusunda tamamen rahat olsun hiç de fzla falan yaktıgı yokkk ki hadi dielim fzla yaksın 150 cc bir motordan ne bekleyebilrsinki yakıt harcaması olarak... o yüzden sakın bu gibi söylentilere kapılıpta motordan vaz geçme derim...
2-bisan daki 10 inchlik jantlar ZC mizde 13 inch gibi , bir scootera göre mükemmel boyutlara ulaşıyor..(özellkle bozuk zeminde sürdüğünde super bir konfor sağlıyor sürücüye)
3- 5500 devirde 9.2 gibi yüksek bir torku yakalayabilmek motora ara hzlanmalarda bisana göre oldukça bariz bir fark vede sürücüsüne de en az okdar zewk veriyor ki bu motorun performansı kendi clansmanlarına göre super.
4- bisan aldıgında bir süre sonra motor 70 km de takılı kalacakken sana bu motorda 100 km yi garanti ederim ki buda bu tip motorlara göre mükemmel bir seyahat hızı
5- ön ve ARKADA 2 disk frene sahip olup özellikle ıslak zeminlerde sürüşlerde sürücüsüne güvenli frenleme duygusu yaşatması...(bisanda arka fren kampana ısındığında etkisini yitiriyor)
6-büyük boyutları sayesinde maxi scooter sınıfına giren bir motor. uzunluk , genişlik bakımından bisandan çok daha büyük.
7- bizzat test ettim bence bir çin malına göre mükemmel yol tutuşa sahip ve frenlerıde bir o kadar etkili.
8-güçlü farlar ve gece çok hoş görünüm.... vs vs vs
9- bisana göre oldukça geniş lastikler.
herşeyden öenmlisi bunların hepsi sadece 1950 YTLLLL gibi böyle bir motor için oldukça ucuz bir fiyatla satışa sunuluo.. bu arada geniş lastikleride unutmayalım...
evet wolfowids bunları mondialle bir yakınlığım oldugundan yazmadım birz reklam gibi gözüktü ama , ben sadece ZC kullanıcısıyım ve sana motorum hakkındaki düşüncülerimi anlattım ki tüm bu anlattıklarımı buradaki tüm ZC cilerinde onaylayacagından şüphem yoktur bence böyle bir fiyata alınabilecek tek ve en mantıklı çin malı motor
walla yanlışım warsa düzeltinn

:cat: (ZC moto club team):cat:
haa bu arada unutuodum pasifice verceğin onca para farkınıda cebine at mutlu mesut motorunu sür....
farınız açık kaskınız takılı olsun...